[A6 C5]ÂŚwiece
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Dobrego mechanika to ze świeczką szukać. Te przewody podczas ściągania są narażone na uszkodzenia, szczególnie jaksilnik jest rozgrzany...
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
teoretycznie tak ale bywa różniekrzysiek-lex pisze:wymieniał mechanik więc myślę że raczej nie powinien niczego zepsuć, oni są raczej od naprawiania...

Przy okazji może ktoś jest zainteresowany kupnem nowych świec ori. VW AUDI NGK 101 000 035 HJ ( NGK BKR6EKUB ) , pasują do 2.4 , 2.8 , 3.0. Mam 5szt. za 80zł (szóstą trzeba by było sobie dokupić


- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jeżeli przed wymianą wszystko było OK a po wymianie nie jest to rada jest prosta: nie bijmy tu piany tylko wracaj do mechanika i go duś, zeby poprawiłkrzysiek-lex pisze:wymieniał mechanik więc myślę że raczej nie powinien niczego zepsuć, oni są raczej od naprawiania...

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Słuchaj kolegi, bo słusznie prawi ... ewidentnie gdzieś wypadają zapłony ... a mocy nie stracił?RomanS pisze:Jeżeli przed wymianą wszystko było OK a po wymianie nie jest to rada jest prosta: nie bijmy tu piany tylko wracaj do mechanika i go duś, zeby poprawił
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
mocy..? może trochę ale to subiektywne odczucie. wypadanie zapłonu miałem przed wymianą świec, stwierdził to też gazownik. najgorsze to to, że vagiem nic nie zobaczę, i może być parę przyczyn: świece, kable, cewki... a przy okazji, jaki jest koszt cewek, orientuje się ktoś? no i jak mówicie, trzeba wrócić do mechanika.
Witam. Nie wiem czy Ci pomogę, ale w swojej ASI miałem podobny problem ponieważ szarpało niemiłosiernie budą, silnik nierówno pracował, nie było przyspieszenie jakie powinno być. VAG pokazywał mi wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Nastąpiła wymiana świec, zamiana cewek miejscami, ale błąd nadal był na 2 cylindrze. Po kolejnym pojawieniu się błędu okazało się, że to jakiś "elektryczny błąd wtryskiwacza" 2 cylindra. Pojechałem do gazownika i okazało się, że to pin w jednej z wtyczek nie łączył
.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tego akurat nie jestem pewien, mozna zrobić taką próbę i będziesz wiedziałkrzysiek-lex pisze:ciekawe czy jak by były zamienione kable na którymś z cylindrów to by na vagu to pokazało?

Aleee... miałem w 1,8T taka sytuację, że od czasu do czasu potrafił przerwać, najpierw rzadziej póÂźniej coraz częściej, no i błędów jeszcze nie wywalało

Dopiero jak to wystapiło pod dość duzym obciazeniem (wyprzedzanie) i zapaliła się taka ikonka silnika to wtedy rejestrował błąd missfire.
U mnie była to walnięta jedna cewka, wszystko się dobrze skończyło bo rozszyfrowałem, że mam cewki które podlegały akcji serwisowej, pojechałem do ASO, potwierdzili i wymienili wszystkie na nowe

Ja nie mam kabli zapłonowych ale myslę, że u Ciebie nie zaszkodziłoby ich tak uczciwie sprawdzić


Części samochodowe online - Motostacja pl