Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] Jak poznac konczacy sie napinacz paska wielorowkoweg

Silniki wysokoprężne
radek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 16 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: redditch

Post autor: radek85 » 11 mar 2013, 19:20

u mnie był wymieniany przy przebiegu 150tkm na ori czesciach koszt 310f z robocizna.

Awatar użytkownika
Wyrwiząb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 323
Rejestracja: 12 gru 2011, 11:19
Imię: Radosław
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wyrwiząb » 11 mar 2013, 23:51

Piotruś pisze:
censored pisze:takie rozmyślanie , bo wiedzy na ten temat to ja nie mam żadnej
W takim razie jest nas już conajmniej dwóch , hehe :) .
Piotrku, odbierasz czasami wiadomości pw?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 12 mar 2013, 07:39

Panowie niewiem w czym tkwi przyczyna ale napewno jest to zmeczenie materialu a moj samochod 80% latal tylko na trasach wiec i moze troche w tym prawdy jest co kolega Piotrus napisal.Wiem napewno ze to niejest pierwszy przypadek.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 16 mar 2013, 11:28

i co kolega radzik uporal sie juz z problemem napinacza?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 18 mar 2013, 08:53

Witam nie stety nie czekam jeszcze na uzywane ORI kolo paoswe.Mieszkam na wyspach wiec tu z uzywka kiepsko.Ale zamowilem na allegro i tak sie sklada ze koles jezdzi tirem do UK to mi to przywiezie :) .Powinienem wiedziec cos wiecej pod koniec tygodnia,dam znac napewno

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 25 mar 2013, 10:13

gdyby kogos interesowalo to podaje ceny z aso zestawu paska wielorowkowego
-pasek 230zl
-napinacz wraz z rolka 508zl
-rolka 125zl
wiec komplet wychodzi w aso okolo tys zl

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 25 mar 2013, 14:26

Lechu168 dzieki za cennik:) Ja wymienilem wielorowkowy na firmy Gates.Duzo sie naczytalem na ten temat i Contitech jak Gates to dwie najlepsze firmy na rynku .Nie jestem pewien ale chyba Contitech jest uzywany do grupy Vag.Jesli chodzi o napinacz to wybral bym Febi .Ja bym nieprzeplacal w ASO bo juz sie przekonalem ze Febi robi napinacze rozrzadu do naszych Audiczek a cenowo wychodzi ok 40%.Oczywiscie kazdy zrobi jak uwaza>

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 25 mar 2013, 18:12

mi sie wogole nie usmiecha kupowanie tego w aso.a za bardzo nie wiem jakie paski i rolki i napinacz montuja w oryginale. a takie wlasnie bym chcial zalozyc by uniknac drugi raz zagladania w to samo miejsce.z tego co wyczytalem to faktycznie masz chyba racje ze w oryginale montuja pasek contitech co do pozostalych komponetow to nie wiem.pzdr

igorw

Post autor: igorw » 25 mar 2013, 23:17

Koledzy przygotowuję się do wymiany pasków i napinaczy. Co jeszcze muszę wymienić? Czy jakąś pompę tak jak w C5 - bodajże pompa wody?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 26 mar 2013, 08:52

Lechu 168 wiec przegladalem dzisiaj Allegro i znalazlem nowy napinacz paska ORI i mial wybite numery 059 145 201 F i robi go Slowacka firma INA. Cena za ten napinacz poza ASO ok 300zl a w ASO tak jaknapisales 500zl.Wiec placisz za to samo 200 drozej bo tylko z ASO.Pozdro

[ Dodano: 2013-03-26, 09:03 ]
Kolego IgorW niewiem jaki masz przebieg w twoim autku ale przydalo by sie zajzec w jakim stanie jest pasek wielorowkowy,kolo pasowe,rolki napinacz itp.Mi sie sie rozwulkanizowalo kolo pasowe i zaraz po tej awari wymienilem pasek ,kolo pasowe na zamiennik i cala reszta byla sprawdzona.No ale niestety zamiennik chyba nie jest najlepszej jakosci kosztowal ok 700zl ale niewiem jakiej firmy mi mechanik zalozyl czego bardzo teraz zaluje <uoee> Kolo pasowe ORI z ASO ok 1000zl ale poszperalem troche i wyglada na to ze Corteco produkuje te kola do Audi i BMW.
Moje kolo pasowe chyba nie tlumi drgan jak powinno bo napinacz dziwnie drga i dziwny terkot sie wydobywa z tych okolic.Wiec po swietach zaloze uzywke ORI z Allegro i zobaczymy.Mam nadzieje ze to bedzie te kolo bo juz slyszalem o wielu przypadkach ze kolo pasowe wariowalo po wymianie a specjalnie na zamiennik(Niewiadomo jak dlugo to lezalo w jakich warunkach na magazynie przeciez te kolo w wiekszosci zbudowane jest z gumy)pozdro

igorw

Post autor: igorw » 26 mar 2013, 10:13

Mój przebieg ok 145 tys km. To teraz łopatologicznie listę części poproszę ;)

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 26 mar 2013, 10:35

igorw spojrz kilka notek w gore i masz spis czesci potrzebnych do wymiany paska wielorowkowego. jak juz podejmiesz sie tego to warto sie wziasc przy okazji tez za wymiane paska cr wraz z dwoma rolkami.
o dzieki radzik za wybadanie tematu skoro to ten sam napinacz to go kupie poza aso zawsze pare stowek do przodu,pzdr

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 26 mar 2013, 10:59

Lechu 168

[ Dodano: 2013-03-26, 11:00 ]
Powyzej dodalem zdjecie tego napinacza :]

[ Dodano: 2013-03-26, 11:04 ]
Napinacz
Załączniki
napinacz.jpg

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 26 mar 2013, 11:05

radzik jestes pewny ze taki wlasnie sam montuja w aso?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 26 mar 2013, 11:05

2 zdjecie
Załączniki
napinacz2.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja