nie no z każdym postem załamujesz mnie coraz bardziejcoolmen77 pisze:a ja dalej twierdze, że to kryptoreklama - silnik wygląda jakby był dużo czasu nieużywany - niemal sucha komora z napinaczem z "owym patentem", mocno pokryty rdzą wieniec zębaty, a kolega go podobno cały czas użytkował do feralnej usterki( z postów wynika, że grudzień 2012r )
ja to wszystko czysciłem,nie wiem jak Ty ale ja nie lubie pracować ubrudzony w oleju...
Domel,masz rację wina jest w układzie smarowania,jeśli olej jest mocno przepalony zmienia swoją konsystencję i zatyka kanaliki smarujące np.napinacz,a później dzieje się jak dzieje.Wina także lezy po stronie pompy oleju która się przeciera w kilku newralgicznych miejscach które widać na zdjęciach i nie podaje takiego ciśnienia oleju jakie trzeba do poprawnego smarowania.Nakłada się jeszcze do tego system FSI który część spalin odprowadza do ponownego przepalenia
to także brudzi olej i nie służy silnikowi.
ps.już pisałem iż nowy napinacz wystarczy uderzyć ręką żeby się zblokował?
To nie jest miejsce na tego typu słownictwo (0x4B25A)