[ AFB 2.5 150 KM] Wymiana rozrządu
[ AFB 2.5 150 KM] Wymiana rozrządu
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy po przebiegu (prawie 300 000 - raczej oryginalny) można dojść do tego
czy muszę wymienić cały rozrząd czy np. tylko paski
Patrząc na faktury to przy przebiegu 266 729 km został wymieniony alternator i napinacz paska alternatora.
Naprawa odbyła się 5 maja 2012 roku.
Pozdrawiam
Chciałbym się dowiedzieć czy po przebiegu (prawie 300 000 - raczej oryginalny) można dojść do tego
czy muszę wymienić cały rozrząd czy np. tylko paski
Patrząc na faktury to przy przebiegu 266 729 km został wymieniony alternator i napinacz paska alternatora.
Naprawa odbyła się 5 maja 2012 roku.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
- Lokalizacja: swiebodzin/kassel
Czyli taki zestaw zamówię, jak się trochę cieplej zrobi i biorę się do roboty
http://moto.allegro.pl/zestaw-rozrzadu- ... 51658.html
Dzięki za pomoc Koledzy
http://moto.allegro.pl/zestaw-rozrzadu- ... 51658.html
Dzięki za pomoc Koledzy
Akurat jestem świeżo po tym zabiegu, więc nasuwa mi się jedno pytanie:
Contitech nie jest producentem rolek i napinaczy tylko pasków (notabene bardzo dobrych), widzę tam firmę Rouville, która też nie jest producentem tylko pakowaczem, warto by się zainteresować jakiej firmy są poszczególne elementy tego zestawu, skoro płaci się za niego konkretne pieniądze..
Jest już kilka tematów na tym forum odnośnie firm produkujących części na pierwszy montaż..Ja postawiłem na firmę INA, chociaż w jej opakowaniach znajdowały się też części innych równie markowych firm tj, LITENS czy NTN..
Poza tym, jak już chcesz zwalać rozrząd to przydałoby się też wymienić termostat, bo koszt niewielki, a pewność jego działania bezcenna..
W drugiej części tego postu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752 masz wyszczególnione, łącznie z numerami fabrycznymi, co podlega wymianie podczas tej operacji, i jak ją się powinno przeprowadzić..
Contitech nie jest producentem rolek i napinaczy tylko pasków (notabene bardzo dobrych), widzę tam firmę Rouville, która też nie jest producentem tylko pakowaczem, warto by się zainteresować jakiej firmy są poszczególne elementy tego zestawu, skoro płaci się za niego konkretne pieniądze..
Jest już kilka tematów na tym forum odnośnie firm produkujących części na pierwszy montaż..Ja postawiłem na firmę INA, chociaż w jej opakowaniach znajdowały się też części innych równie markowych firm tj, LITENS czy NTN..
Poza tym, jak już chcesz zwalać rozrząd to przydałoby się też wymienić termostat, bo koszt niewielki, a pewność jego działania bezcenna..
W drugiej części tego postu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752 masz wyszczególnione, łącznie z numerami fabrycznymi, co podlega wymianie podczas tej operacji, i jak ją się powinno przeprowadzić..
witam Panowie i Panie jestem tu nowy swoje Audi A6 kupilem w listopadzie 2012 roku do do wymiany byl rozrzad auto zachowywalo sie normalnie , gdy przyszly mrozne dni samochod or rana juz nie odpalal , pomagalem mu plynem czyszczacym hamulce i jakos to bylo , gdy zdecydowalem sie zrobic rozrzad , auto stracilo calkowicie moc , wkreca sie do 2,5 tysiaca obrotow , na poczatku dymil , teraz wyglada na to ze jest w jakims stanie awaryjnym jak mowi moj mechanik czy moglby mi ktos prosze napisac o co tu chodzi tak naprawde , mam duze problemy z tym autem
Maximuss1977, Kolego podepnij VAGa i zobacz czy wyskakują jakieś błędy
W moim przypadku tryb awaryjny spowodowany był martwą przepływką. Wymieniłem na nową i auto śmiga aż miło.
PS. Przy wymianie rozrządu wymieniłeś również pompę wody i termostat
PS 2: Patrząc po ilości postów nie przedstawiłeś się zapewne w dziale powitań.
W moim przypadku tryb awaryjny spowodowany był martwą przepływką. Wymieniłem na nową i auto śmiga aż miło.
PS. Przy wymianie rozrządu wymieniłeś również pompę wody i termostat
PS 2: Patrząc po ilości postów nie przedstawiłeś się zapewne w dziale powitań.
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
dzieki za odpowiedz na moje pytanie , ja jestem tu na dwoch loginach musze jeden skasowac poniewaz nie moglem hasla odzyskac ale juz je mam , sluchajcie problem jest tego typu ze to auto robilo mi problemy w zimie nie chcial mi zapalac , ale byl takze i do zlozenia rozrzad wiec wstawilem na warsztat , mowilem mechanikowi ze byly problemy , wiec on zalozyl rozrzad , auto stracilo moc przy zapalaniu jak nie trzymam nogi na gazie auto gasnie , i dymi strasznie
mechanik teraz tlumaczy to tym ze to pompa siedzi i dlatego tak jest w co niechce mi sie wierzyc , bo jak rano odpalalem auto przy pomocy plynu do czyszczenia hamulcow auto pracowalo rowno caly dzien
[ Dodano: 2013-03-08, 11:34 ]
i jeszcze jedno pytanie czy przeplywomierz moze byc odpowiedzialny za to ze auto nie zapala rano bo jest dziwna sprawa jesli odpalilem go np rano chodzil caly dzien od 1 kopa zapalal tylko jak na noc zostawilem rano byly jaja
mechanik teraz tlumaczy to tym ze to pompa siedzi i dlatego tak jest w co niechce mi sie wierzyc , bo jak rano odpalalem auto przy pomocy plynu do czyszczenia hamulcow auto pracowalo rowno caly dzien
[ Dodano: 2013-03-08, 11:34 ]
i jeszcze jedno pytanie czy przeplywomierz moze byc odpowiedzialny za to ze auto nie zapala rano bo jest dziwna sprawa jesli odpalilem go np rano chodzil caly dzien od 1 kopa zapalal tylko jak na noc zostawilem rano byly jaja
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
hmmm może kąt początku wtrysku po rozrządzie trzeba sprawdzic, na pewno kąt będzie miał wpływ na zapalanie a czy jeżeli pompa by dawała oznaki konczące sie to raczej na ciepłym trzeba by było długo kręcic, takie jest moje zdanie... a co do przepływomierza to raczej na odpalanie nie ma wpływu chociaz do konca pewny nie jestem:) ale cos mi tutaj pachnie Âźle złożonym rozrządem...
mi auto po rozrządzie normalnie chodziło ale dymiło na niebiesko i tez bylo duzo rożnych podejrzen ale okazała sie ze jednak rozrzad nie był do konca dobrze złozony, oczywiscie mechanik do błędu sie nie przyznał:P
mi auto po rozrządzie normalnie chodziło ale dymiło na niebiesko i tez bylo duzo rożnych podejrzen ale okazała sie ze jednak rozrzad nie był do konca dobrze złozony, oczywiscie mechanik do błędu sie nie przyznał:P
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
Witam ponownie , byl kolega z forum u mnie , przestawialismy kat poczatku wtrysku, teraz ustawiony jest na 4,7 do 5 mial 1 ale .... auto zapala ciezko , sluchajcie tu jest problem tego typu ze on niema mocy i ciezko pali i dymi bardzo ja sie przymiezam do wymiany pompy wtryskowej ale pisze na forum bo chcialbym miec pewnosc do do pompy bo to dla mnie wydatek 680 euro czyli jakies 2500 zl przed wymiana rozrzadu auto tez kulawo zapalalo na plaka ale jakos chodzil teraz niedosc ze nie zapala dobrze stracil moc zapalilem samochod i dochodzi do 2,5 tys obrotow , wyzej niechce puscilem lekko noge z gazu i dodalem poszedl do 4 tys kompletnie slaby do jazdy silnik pracuje rowno nic sie nie tlucze ale dymi strasznie ja wrzuce te logi bede je mial niedlugo ,pytanie jest jedno czy to pompa czy zle zlozony rozrzad i czy auto moze sie tak zachowywac gdy mu cos tam przeskoczylo ?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 14:17 przez Maximuss, łącznie zmieniany 3 razy.
juz dotarly logi kolega robert z forum wrzucil ja opisalem sytuacje prosze pomozcie
CYTUJE
Witajcie
dziś zlogowałem auto kolegi maximuss ponieważ ma problemy z odpalaniem.Nie dawno był wymieniany rozrząd i po sytuacja się pogorszyła Zresztą maximuss dokładniej wszystko opisze.
Z mojej strony mogę dodać że próbowałem ustawić kąt wtrysku ale niestety nie wyszło jak należy.
Może po logach coś wywnioskujecie
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html
[ Dodano: 2013-03-18, 12:54 ]
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html
CYTUJE
Witajcie
dziś zlogowałem auto kolegi maximuss ponieważ ma problemy z odpalaniem.Nie dawno był wymieniany rozrząd i po sytuacja się pogorszyła Zresztą maximuss dokładniej wszystko opisze.
Z mojej strony mogę dodać że próbowałem ustawić kąt wtrysku ale niestety nie wyszło jak należy.
Może po logach coś wywnioskujecie
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html
[ Dodano: 2013-03-18, 12:54 ]
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html