Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Wymiana rozrządu

Silniki wysokoprężne
dragon100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 mar 2012, 14:37
Lokalizacja: łódź

Post autor: dragon100 » 31 mar 2013, 18:30

http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html

dawka paliwa powinna być między 3-8 Ty masz 9mg. Dawka odchudzona że szok. Nie czujesz drastycznego spadku mocy? ja jak miałem 5.5 to mało mnie szlag nie trafiał tak musiałem go pałować żeby jechał. Obecnie mam 4.2 i jest ok

[ Dodano: 2013-03-31, 19:18 ]
Do tego tak...

Przepływka chodzi i pokazuje że ma się dobrze wiec nie czepiać się jej proszę. żeby określić czy reaguje na dynamikę ruchu powietrza trzeba robić logi dynamiczne , ale śmiem stwierdzić że wyjdą dobrze. Kont wtrysku masz w granicy 60stopni nie jest może idealnie i mogło by być 5 stopni mniej ale wcale nie musicie poprawiać. To nie jest drastyczne ustawienie.

Kategorycznie dawka paliwa jest do zmiany to jest pewniak!
kolego... masz tak ubogo że czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałem.

temperatura płynu dochodzi do 70 stopni i teraz:

albo masz walnięty czujnik albo termostat przepuszcza i nie pozwala mu się dogrzać.
Musisz koniecznie zrobić log na zimnym aucie. Jeśli czujnik temp płynu jest walnięty to powinien mocno odbiegac od temp otoczenia i co za tym idzie nie pozwala się żarowym świecom włączać.

Przyjmijmy że ecu myśli że ma 20stopni. I w tym momencie może nie pozwalać się uruchamiać świecom żarowym bo twierdzi że nie ma potrzeby. W moim AVG jest to czujnik g62 czyli zespolony czujnik od wskazań temp do ecu i do deski liczników. Prawda wyjdzie jak na zimnym colant temp będzie odbiegać od temp zewnętrznej (na zimniusim aucie po nocy bo auto całe będzie miało jednakową temperaturę)

Do tego dawka startowa. Koniecznie sprawdzić. Wczoraj albo dzisiaj opisywałem jak zmienić i zwykłą dawkę i startową na vagu oczywiście w ramach korygacji elektronicznej. Startową ustawia się tylko vagiem zaś roboczą to część ręcznie i powiedzmy -+1.5 mg elektronicznie vagiem

[ Dodano: 2013-03-31, 19:39 ]
Na ciepłym silniku czy otwiera się termostat i czy nie robi tego za wcześnie to tak(stara metoda):

grzejesz auto na wyczucie tak około 50stopni

do chłodnicy dochodzą 2 grube węże: dolny (przy termostacie) i górny

gdy auto jest powiedzmy w miarę zagrzane(na razie nie jesteśmy pewni czy g62 dobrze wskazuje więc nie mogę operować temp)

łapiesz górny wąż gruby i powiedzmy jest letni następnie dolny (ma być chłodny, góra letni)
ten dolny gruby dochodzi do bloku do trójnika (tam jest termostat i przełączenie dwóch obiegów)
czyli trójnik do którego dochodzą jeszcze 2 mniejsze węże wodne(mały obieg czyli głowica +nagrzewnica)

jeśli one są ciepłe (do ok 87stopni bo to temp otwarcia termostatu) ale gruby jest zimny to termostat się zamyka i masz dogrzane auto


jeśli zaś i one i gruby są ciepłe to termostat puścił (przed osiągnięciem 87stopni) z małego obiegu na chłodnice i auto traci temperaturę i się nie dogrzewa.

Bardzo dobra i stara metoda sprawdza się w każdym aucie ale wymaga chodÂź minimalnego wyczucia.

Termostat to tylko orginalny albo Behr!

mówię dlaczego: one otwierają się miekko widać to po włożeniu do garka z gorącą wodą. Nie ma tego piekielnego uderzenia temperatury (trzyma trzyma i nagle puścił) bo w lato będziesz płakał że wskazówka skacze na wskaÂźniku zamiast stać w pionie prosto. Termostat sobie lekko koryguje i pilnuje stałej temperatury

przy innych to totolotek i niestety wiem co mówię w życiu swoje przeszedłem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja