Panowie nie jestem pewien swojej pracy, wazie czego ile kosztuje ta metalowa rurka i jak się fachowo nazwa??
[ A6 C6] Ubywa płynu chłodniczego
-
LukaszAUDI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
- Lokalizacja: Zamość (okolice)
[ A6 C6] Ubywa płynu chłodniczego
Witam
w listopadzie wymieniłem płyn chłodniczy i praktycznie od tamtej pory zmagam się z jego ubytkiem... , wczoraj zlokalizowałem źródło wycieku, otóż na podszybiu koło nagrzewnicy jest taki mały zawór do odpowietrzania z tego zaworu idzie gumowy przewód i wchodzi na małą metalową rurkę która chowa się w ścinie grodziowej auta. Na początku wymieniłem ten gumowy przewód uzupełniłem jego brak i poczekałem aż autko się zagrzeje po chwili zobaczyłem, że płyn powoli kapie. Postanowiłem zobaczyć jeszcze raz gdzie ten płyn ucieka zauważałem, że ucieka ze zgrubienia na tej metalowej rurce, była mała dziurka. Więc przewód nasadziłem aż do ściany grodziowej. Uzupełniłem braki, odpowietrzyłem, płynu na ciepłym nie ubyło nic, ale dziś rano dolałem z pół litra.
Panowie nie jestem pewien swojej pracy, wazie czego ile kosztuje ta metalowa rurka i jak się fachowo nazwa??
Panowie nie jestem pewien swojej pracy, wazie czego ile kosztuje ta metalowa rurka i jak się fachowo nazwa??
-
shadowline
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 5
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:46
- Lokalizacja: Ciechocinek
-
tomekpoznan
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 52
- Rejestracja: 30 paź 2012, 10:38
- Lokalizacja: Poznan
-
0x4B25A
-
tdiservice
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 17
- Rejestracja: 14 lis 2012, 22:16
- Lokalizacja: Legnica
miałem kiedyś klienta który zamówił u mnie króciec do bory włąśnie ten przyłączeniowy na nagrzewnicę bo twierdził że to jest powód jego problemów z ubytkiem płynu, po 3 miesiącach przyjechał i zapytał ponownie o ten sam króciec, zdziwiło mnie to bardzo więc zaproponowałem pomiar ciśnienia w układzie chłodzenia, korek w zbiorniku wyrównawczym jest regulatorem ciśnienia, utrzymuje stałe nadciśnienie rzędu 0,5 bara do 0.8 bara powyżej tego powinień się otworzyć zawór w korku i upuścić ciśnienie, jeżeli mamy do czynienia z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą silnika to wrost ciśnienia wynikający z przedmuchu cylindra jest tak duży że nawet korek nie jest w stanie zareagować. W przypadki jakichkolwiek wątplikości w temacie nadciśnienia w układzie chłodzenia zalecam badanie na obecność dwutlenku węgla w układzie chłodzenia, koszt 60 zł.
Zadowolenie z niskiej ceny trwa krócej niż rozczarowanie niską jakością.
-
tomcio2526
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 09 gru 2012, 18:10
- Lokalizacja: Gdynia
-
LukaszAUDI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
- Lokalizacja: Zamość (okolice)









