Uważam tak samo.Tomek podpowie, doradzi i robi jak dla siebiefassi1 pisze:Tak podejrzewałem że Tomek, lepiej trafić nie mogłeś.Kamis23kx pisze:fassi1, Hs-y zakładał mi "Tryszawy" z lpg-forum
[ C5+LPG] Padniete wtryski ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Regi są już skalibrowane i niczego nie musisz ustawiać, tak czy inaczej potrzebowałbyś do tego specjalne urządzenie.raftor pisze:a czy w regach ustawia sie skok tłoczka ? tak jak w valtekach ? czy regi maja lepsze uszczelnienia niz gumowe oringi ktore sie wyklepuja ?
a moze da rade kupic jakos tanio interfejs i samemu to zkalibrowac po montazu ?
steronik STAG 300
Wszystkie wtryskiwacze posiadają gumowe uszczelnienia, kwestia w jakości tych uszczelnień.
Jeśli lubisz majsterkować przy aucie i masz na to czas to możesz kupić sobie kabel i sam próbować to stroić.
Regi mają dysze, które będziesz musiał odpowiednio nawiercić w zależności jakie ciśnienie będziesz miał na reduktorze.
Jaki masz reduktor?
-
raftor
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
no reduktor padło bo tomasetto jakis do 175Km chyba kiedys dokładnie sprawdzałem po nr. (auto było słabsze na LPG ale jakos dawało rade, fakt ze przy 10l LPG w baku , przy bucie przełaczał na PB) mysle własnie nad kme gold ale na wiosne chce naprawdopodobniej sprzedawac fure wiec nie chce pchac kolejnego tysiaka w nia , no ale jesli to bedzie jedyne wyjscie do tego aby instalacja smigała dobrze to zapewne kupie , ale tu pytanie jak bede musiał przerabiac węże itp , dowiadywalem sie ze za montarz rduktora i wtrysków skasuja mnie 350-400zł wiec nie malo plus za regi 280zł plus reduktor około 300 i robi nam sie tys
co do regulacji to tak juz wstepnie sie orientowałem jak to sie odbywa potrzebna cewka/zasilacz i miernik cisnienia na necie jest jakis za 80zł
a jak wyglada trwałosc regów bo jak czytam valtek po 10k nadaje sie do regulacji
a wizualnie regi sa podobne do valteków z czego wynika ich lepsza wydajnosc sa szybsze ? bo nie chciał bym padła na troche lepsze padlo wymieniac
a co do majsterkowania to tak w zasadzie poza rozrzadem robie wszystko sam na rozrzad wole miec papier na wszelki wypadek
a na reszte czesci mam paragony faktury wiec przy odsprzedazy wszystko zaprezentuje potencjalnemu kupcowi
co do regulacji to tak juz wstepnie sie orientowałem jak to sie odbywa potrzebna cewka/zasilacz i miernik cisnienia na necie jest jakis za 80zł
a jak wyglada trwałosc regów bo jak czytam valtek po 10k nadaje sie do regulacji
a wizualnie regi sa podobne do valteków z czego wynika ich lepsza wydajnosc sa szybsze ? bo nie chciał bym padła na troche lepsze padlo wymieniac
a co do majsterkowania to tak w zasadzie poza rozrzadem robie wszystko sam na rozrzad wole miec papier na wszelki wypadek
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
"co do regulacji to tak juz wstepnie sie orientowałem jak to sie odbywa potrzebna cewka/zasilacz i miernik cisnienia na necie jest jakis za 80zł"
A do czego niby Ci to wszystko???
Czego oczekujesz od wtryskiwaczy, które za listwe kosztują 120zł?
Chcesz coś porządnego to załóż Hane, Matrixa HS albo Baracude.
Regi są o tyle lepsze, że się nie rozkalibrowują jak walteki i są troszkę szybsze co daje dłuższe bezproblemowe użytkowanie.
Jak masz Alaskę, to zapomnij o jakimkolwiek strojeniu instalacji bo to nie będzie jeździć.
A do czego niby Ci to wszystko???
Czego oczekujesz od wtryskiwaczy, które za listwe kosztują 120zł?
Chcesz coś porządnego to załóż Hane, Matrixa HS albo Baracude.
Regi są o tyle lepsze, że się nie rozkalibrowują jak walteki i są troszkę szybsze co daje dłuższe bezproblemowe użytkowanie.
Jak masz Alaskę, to zapomnij o jakimkolwiek strojeniu instalacji bo to nie będzie jeździć.
-
raftor
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
no to dupka chyba poleci cały komplet , a ma ktos moze jakies linki do stron typu "zrób to sam " montaz kme gold , oraz zmiana wtrysków jakies wskazówki porady , jesli nie znajde kompletngo info co i jak wykonac to nie bede sie sam za to zabieral ale chciałbym wiedziec na co zwrócic uwage przy tych czynnosciach bo nie chce zeby kolejny gaziarz dal dupska :
kąt wejscia w kolektor ?
jak maja byc polozone wtryski (raczej beda to listwy , jeszcze nie wiem jakie )?
jakie sa potrzebne mody miedzy TOMASSETTO a KME GOLD (okablowanie?) , jesli trzeba dodam fotki?
moze choc po czesci uda mi sie zredukowac koszty wymiany gratów
pozdrawiam
PS. o kalibracje pytam z czystej ciekawosci moze jak juz zdejme valteki to je rozbiore i postaram sie skalibrowac zawsze to jakies doswiadczenie , cewke byłbym w stanie zbudowac ale miernika cisnienia nie mam ale mysle ze znalazlo by sie cos w alternatywie
kąt wejscia w kolektor ?
jak maja byc polozone wtryski (raczej beda to listwy , jeszcze nie wiem jakie )?
jakie sa potrzebne mody miedzy TOMASSETTO a KME GOLD (okablowanie?) , jesli trzeba dodam fotki?
moze choc po czesci uda mi sie zredukowac koszty wymiany gratów
pozdrawiam
PS. o kalibracje pytam z czystej ciekawosci moze jak juz zdejme valteki to je rozbiore i postaram sie skalibrowac zawsze to jakies doswiadczenie , cewke byłbym w stanie zbudowac ale miernika cisnienia nie mam ale mysle ze znalazlo by sie cos w alternatywie
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa









