Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Padniete wtryski ?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Kamis23kx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 05 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Szczytno/Mazury

Post autor: Kamis23kx » 17 lut 2013, 12:06

fassi1 pisze:
Kamis23kx pisze:fassi1, Hs-y zakładał mi "Tryszawy" z lpg-forum :)
Tak podejrzewałem że Tomek, lepiej trafić nie mogłeś.
Uważam tak samo.Tomek podpowie, doradzi i robi jak dla siebie <okok> Polecam go wszystkim po raz kolejny

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 lut 2013, 14:00

raftor pisze:a czy w regach ustawia sie skok tłoczka ? tak jak w valtekach ? czy regi maja lepsze uszczelnienia niz gumowe oringi ktore sie wyklepuja ?

a moze da rade kupic jakos tanio interfejs i samemu to zkalibrowac po montazu ?

steronik STAG 300
Regi są już skalibrowane i niczego nie musisz ustawiać, tak czy inaczej potrzebowałbyś do tego specjalne urządzenie.
Wszystkie wtryskiwacze posiadają gumowe uszczelnienia, kwestia w jakości tych uszczelnień.
Jeśli lubisz majsterkować przy aucie i masz na to czas to możesz kupić sobie kabel i sam próbować to stroić.
Regi mają dysze, które będziesz musiał odpowiednio nawiercić w zależności jakie ciśnienie będziesz miał na reduktorze.
Jaki masz reduktor?

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 17 lut 2013, 15:39

no reduktor padło bo tomasetto jakis do 175Km chyba kiedys dokładnie sprawdzałem po nr. (auto było słabsze na LPG ale jakos dawało rade, fakt ze przy 10l LPG w baku , przy bucie przełaczał na PB) mysle własnie nad kme gold ale na wiosne chce naprawdopodobniej sprzedawac fure wiec nie chce pchac kolejnego tysiaka w nia , no ale jesli to bedzie jedyne wyjscie do tego aby instalacja smigała dobrze to zapewne kupie , ale tu pytanie jak bede musiał przerabiac węże itp , dowiadywalem sie ze za montarz rduktora i wtrysków skasuja mnie 350-400zł wiec nie malo plus za regi 280zł plus reduktor około 300 i robi nam sie tys :)

co do regulacji to tak juz wstepnie sie orientowałem jak to sie odbywa potrzebna cewka/zasilacz i miernik cisnienia na necie jest jakis za 80zł

a jak wyglada trwałosc regów bo jak czytam valtek po 10k nadaje sie do regulacji

a wizualnie regi sa podobne do valteków z czego wynika ich lepsza wydajnosc sa szybsze ? bo nie chciał bym padła na troche lepsze padlo wymieniac

a co do majsterkowania to tak w zasadzie poza rozrzadem robie wszystko sam na rozrzad wole miec papier na wszelki wypadek :) a na reszte czesci mam paragony faktury wiec przy odsprzedazy wszystko zaprezentuje potencjalnemu kupcowi

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 lut 2013, 19:04

"co do regulacji to tak juz wstepnie sie orientowałem jak to sie odbywa potrzebna cewka/zasilacz i miernik cisnienia na necie jest jakis za 80zł"

A do czego niby Ci to wszystko???

Czego oczekujesz od wtryskiwaczy, które za listwe kosztują 120zł?
Chcesz coś porządnego to załóż Hane, Matrixa HS albo Baracude.
Regi są o tyle lepsze, że się nie rozkalibrowują jak walteki i są troszkę szybsze co daje dłuższe bezproblemowe użytkowanie.
Jak masz Alaskę, to zapomnij o jakimkolwiek strojeniu instalacji bo to nie będzie jeździć.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 17 lut 2013, 19:26

no to dupka chyba poleci cały komplet , a ma ktos moze jakies linki do stron typu "zrób to sam " montaz kme gold , oraz zmiana wtrysków jakies wskazówki porady , jesli nie znajde kompletngo info co i jak wykonac to nie bede sie sam za to zabieral ale chciałbym wiedziec na co zwrócic uwage przy tych czynnosciach bo nie chce zeby kolejny gaziarz dal dupska :

kąt wejscia w kolektor ?
jak maja byc polozone wtryski (raczej beda to listwy , jeszcze nie wiem jakie )?
jakie sa potrzebne mody miedzy TOMASSETTO a KME GOLD (okablowanie?) , jesli trzeba dodam fotki?

moze choc po czesci uda mi sie zredukowac koszty wymiany gratów

pozdrawiam


PS. o kalibracje pytam z czystej ciekawosci moze jak juz zdejme valteki to je rozbiore i postaram sie skalibrowac zawsze to jakies doswiadczenie , cewke byłbym w stanie zbudowac ale miernika cisnienia nie mam ale mysle ze znalazlo by sie cos w alternatywie

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 lut 2013, 23:13

ÂŻeby to jechało to zacznijmy od początku.
Wielozawór super lub extra, miedź 8mm lub odpowiednik faro, Gold, 2 węże gazowe 12mm, 2 filtry fazy lotnej, na jednym z węży czujnik ciśnienia i temp, 2 listwy każda zasilana jednym wężem, listwy połączone wężem dla kompensacji ciśnienia.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 18 lut 2013, 01:07

Ok wiec jutro sposprawadzam jaki siedzi wielozawor itp , filt fazy lotnej napewno mam 1 , a jeszcze jak by kolega mogl mi powiedziec jaki interfejs kupic pod stag 300 i jaki program ktory pomogl mi w kalibracji i ew stworzeniu mamy dynamicznej wtrysku
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja