Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Padniete wtryski ?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

[ C5+LPG] Padniete wtryski ?

Post autor: raftor » 18 sty 2013, 17:19

Witam

ostatnio pisalem ze auto gasnie mi na ciepłym silniku , posmigałem na PB wszytsko ok ani razu nie zgasł check sie nie zapalił tez ani razu , reasumujac smigało sie swietnie .

Dzis byłem u gaziarza wymienił filtry uszczelnił reduktor bo oring poszedl i walilo gazem na jednej złaczce tez gdzies popuszczał wiec uszczelniony jest juz 100% , nastepnie podpioł pod kompa , ja opowiedziałem co i jak ze gasnie nie równo pracuje na wolnych , siedział w tym kompie dobre 20 min , stwierdził ze wtryski sa juz zuzyte i musze je wymienic , mam czerwone valteki sa juz dosc głosne troche klepia gosc powiedzial ze nie moze dobrze ustawic bo mu sie strony rozjerzdaja , powiedziałem ze ostatnio mi troche gazu wpierdzielił i on powiedzial ze powodem jest zalewanie slinka gazem bo wtryski juz nie trzymaja dobrze

wiec mam pytanko czy aby napewno to sprawka wtrysków czy cos jeszcze moze wpływac na takie zachowanie auta mowa tu o podzespołach LPG bo na PB smiga OK

jesli mam wymienic to na jakie mysle zeby kupic valteki czerwone takie jakie mam , z poczatku chcialem HANA zielone ale sa 3 razy drozsze , a planuje sprzedaz auta , chce zeby wszystko prawidłowo działało aby nastepny własciciel nie miał do mnie poźniej pretensji ze cos jest nie tak o auto dbam i wszystko robie na ori podzespołach i wpakowałem juz w niego sporo wiec nie chciał bym w LPG wkładac teraz kolejne 1000zł

ponadto przemawia za nimi fakt ze valteki wkładja do praktycznie kazdego auta i smigaja , jakie korzysci przemawaja za wtryskami HANA co moge dzieki nim zyskac ?

planuje tez wymienic reduktor bo mam TOMASETTO chce wrzucic KME GOLD

i czy wymiana wtrysków jesli zdecyduje sie na valteki jest trudna czy moge zrobic to sam , to samo pytanie dotyczy reduktora , po zamontowaniu pojechal bym na regulacje nowych podzespołów

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 18 sty 2013, 21:42

Jeśli planujesz sprzedaż autka to możesz valteki zregenerować, tylko gazownik musi mieć sprzęt do kalibracji skoku tłoczka.
A jeśli byś miał jeszcze pojeździć to jednak polecam hana, w megapolu z wtykiem valtek są po 78 zł.
raftor pisze:jakie korzysci przemawaja za wtryskami HANA co moge dzieki nim zyskac ?
Lepiej, dokładniej można wyregulować instalkę, co przekłada się na spalanie i kulturę pracy silnika. Można tak ustawić że ecu nie będzie wiedział że jeździ na lpg :) . Oczywiście jak jeszcze pomyślisz o zmianie reduktora.
raftor pisze:czy wymiana wtrysków jesli zdecyduje sie na valteki jest trudna czy moge zrobic to sam , to samo pytanie dotyczy reduktora
Jeśli kupisz z wtykiem valtek (mówimy o hana zielona), to myślę że powinieneś sobie poradzić. <luzik>

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 18 sty 2013, 22:47

super wielkie dzieki kolego za odpowiedź

znalazlem tylko takie valteki za 112 zł

http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html

a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 18 sty 2013, 22:58

raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź

znalazlem tylko takie valteki za 112 zł

http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html

a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..

http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html

do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 19 sty 2013, 12:28

maro_stg pisze:
raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź

znalazlem tylko takie valteki za 112 zł

http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html

a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..

http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html

do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
zastanawiam sie jeszcze nad tymi

http://www.drypa.pl/produkt933_WTRYSKIW ... 3cyl..html

ale wyczytalem ze słaba odpornosc na jakosc gazu i szybko padaja?

a co z reduktorem panowie silver bedzie ok ?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2013, 13:39

raftor pisze:
maro_stg pisze:
raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź

znalazlem tylko takie valteki za 112 zł

http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html

a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..

http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html

do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
zastanawiam sie jeszcze nad tymi

http://www.drypa.pl/produkt933_WTRYSKIW ... 3cyl..html

ale wyczytalem ze słaba odpornosc na jakosc gazu i szybko padaja?

a co z reduktorem panowie silver bedzie ok ?
Mam najechane na nich 25 tys. W lato super. Ale jak jeswt teraz zima to mam ich po dziurki w nosie. SZarpią, zalewają i niech je *uj strzeli. Dopuki auto mi nie złapie 80 stopni, to mogę zapomnieć o jeździe. Analogicznie jak się nagrzeje, to chodzi super. Ale jak się wku***** to zamontuję hany i na tym b ędzie koniec, bo ile można się męczyć z gazem.
co do reduktora. Zapomnij o silverze. Tylko gold. Do mojego 2.4 też chcieli mi wsadzić silvera, i odmówiłem. Nie zroób trego błędu i wsadż golda, i będziesz miał z bańki. Będzie Ci wyrabiał ciśnieniowo, i nie dopusci do tego, zeby Ci się auto "przez przypadek" przełączyło na benzynę.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 sty 2013, 14:25

--RaDeK-- pisze:Mam najechane na nich 25 tys. W lato super. Ale jak jeswt teraz zima to mam ich po dziurki w nosie. SZarpią, zalewają i niech je *uj strzeli. Dopuki auto mi nie złapie 80 stopni, to mogę zapomnieć o jeździe. Analogicznie jak się nagrzeje, to chodzi super
Nie wiem jaki masz sterownik, ale można temu zaradzić odpowiednią korektą od temperatury gazu, bo Twoje wtryski potrafią sporo lać zanim się rozgrzeją.
Ja osobiście na magikach zrobiłem około 70tys, przez dwie zimy nie było żadnych problemów, przełączanie 30 stopni, ale korekta na minus była spora dla zimnego gazu.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 19 sty 2013, 14:55

no dobra to jety odpuszcze , a co do reduktora to którego golda? bo jest kilka rodzai ?

Kamis23kx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 05 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Szczytno/Mazury

Post autor: Kamis23kx » 25 sty 2013, 23:33

Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 28 sty 2013, 00:47

Kamis23kx pisze:Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam
No to bardzo dobrze wybrałeś, a tak z ciekawości kto montował Ci HSy?
Matrix HS w porównaniu do Valteka to jak niebo a ziemia, sam na nich trochę pojeździłem, upewnij się że używasz wysokiej klasy filtry poliestrowe.

Co do porady dla kolegi założyciela tematu to z budżetowych też poleciłbym OMVL reg fast, Valtek to szajs a Magici to trochę loteria.
Są 2 rodzaje Goldów, zwykły i Turbo, ten drugi ma czarne plecy i przód.
Jak najbardziej do tego silnika polecam zwykłego Golda.

Kamis23kx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 05 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Szczytno/Mazury

Post autor: Kamis23kx » 04 lut 2013, 22:18

fassi1, Hs-y zakładał mi "Tryszawy" z lpg-forum :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 lut 2013, 22:37

Kamis23kx pisze:fassi1, Hs-y zakładał mi "Tryszawy" z lpg-forum :)
Tak podejrzewałem że Tomek, lepiej trafić nie mogłeś.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 16 lut 2013, 14:33

fassi1 pisze:
Kamis23kx pisze:Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam
No to bardzo dobrze wybrałeś, a tak z ciekawości kto montował Ci HSy?
Matrix HS w porównaniu do Valteka to jak niebo a ziemia, sam na nich trochę pojeździłem, upewnij się że używasz wysokiej klasy filtry poliestrowe.

Co do porady dla kolegi założyciela tematu to z budżetowych też poleciłbym OMVL reg fast, Valtek to szajs a Magici to trochę loteria.
Są 2 rodzaje Goldów, zwykły i Turbo, ten drugi ma czarne plecy i przód.
Jak najbardziej do tego silnika polecam zwykłego Golda.
Witam wąłsnie zdecydował bym sie na te reg fasty kosztuja okolo 140zl , a opinie o nich sa mozna powiedziec "rewelacyjne" gośc na forum LPG opisywal tak : mial valteki (padaka) zmienił na reg fast (niebo a ziemia w porównaniu do vateków) zmianił na HANA ( dużej róznicy nie było poza lepsza mozliwościa regulacji)

ale teraz pytanie panowie znalazłem tylko wtryski reg fast na 4 cyl za okolo 140zł wiec o okolo 18 zł drozsze niz valtek , czy istnieja reg fasty na 3 cyl ?
jak wygląda sprawa wtyczek do cewki chyba jest inna niz w valteku ?
i ktos pisał ze mozna podłaczyc listwe z 4 cyl i jeden zrobic tz martwy bez podłaczenia ? czy po prostu jakos przerobic listwy ?

mam jeszcze pytanie odnośnie węzyków doprowadzjacych gaz do kolektora , jakie to powinny byc wezyki u mnie sa one spekane juz zapewne jest spękana tylko powłoka gumowa ale chciałbym je tez wymienic

również wtryski chciałbym wymienic sam a jechac tylko na regulacje ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 16 lut 2013, 20:19

Nie ma Regów w listwach po 3 wtryskiwacze, są tylko po 4.
2 listwy po 4 i po jednym wtryskiwaczu na stronie pozostawiamy niepodłączone, tak jakby ich nie było.
Wtyczki są te same co w waltekach, wężyki mają być równa dla każdego wtryskiwacza (od wkrętki do wtryskiwacza), nie muszą być na siłę jak najkrótsze, priorytet to to żeby były identycznej długości.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 17 lut 2013, 11:54

a czy w regach ustawia sie skok tłoczka ? tak jak w valtekach ? czy regi maja lepsze uszczelnienia niz gumowe oringi ktore sie wyklepuja ?

a moze da rade kupic jakos tanio interfejs i samemu to zkalibrowac po montazu ?

steronik STAG 300

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja