[ C5+LPG] Padniete wtryski ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
[ C5+LPG] Padniete wtryski ?
Witam
ostatnio pisalem ze auto gasnie mi na ciepłym silniku , posmigałem na PB wszytsko ok ani razu nie zgasł check sie nie zapalił tez ani razu , reasumujac smigało sie swietnie .
Dzis byłem u gaziarza wymienił filtry uszczelnił reduktor bo oring poszedl i walilo gazem na jednej złaczce tez gdzies popuszczał wiec uszczelniony jest juz 100% , nastepnie podpioł pod kompa , ja opowiedziałem co i jak ze gasnie nie równo pracuje na wolnych , siedział w tym kompie dobre 20 min , stwierdził ze wtryski sa juz zuzyte i musze je wymienic , mam czerwone valteki sa juz dosc głosne troche klepia gosc powiedzial ze nie moze dobrze ustawic bo mu sie strony rozjerzdaja , powiedziałem ze ostatnio mi troche gazu wpierdzielił i on powiedzial ze powodem jest zalewanie slinka gazem bo wtryski juz nie trzymaja dobrze
wiec mam pytanko czy aby napewno to sprawka wtrysków czy cos jeszcze moze wpływac na takie zachowanie auta mowa tu o podzespołach LPG bo na PB smiga OK
jesli mam wymienic to na jakie mysle zeby kupic valteki czerwone takie jakie mam , z poczatku chcialem HANA zielone ale sa 3 razy drozsze , a planuje sprzedaz auta , chce zeby wszystko prawidłowo działało aby nastepny własciciel nie miał do mnie poźniej pretensji ze cos jest nie tak o auto dbam i wszystko robie na ori podzespołach i wpakowałem juz w niego sporo wiec nie chciał bym w LPG wkładac teraz kolejne 1000zł
ponadto przemawia za nimi fakt ze valteki wkładja do praktycznie kazdego auta i smigaja , jakie korzysci przemawaja za wtryskami HANA co moge dzieki nim zyskac ?
planuje tez wymienic reduktor bo mam TOMASETTO chce wrzucic KME GOLD
i czy wymiana wtrysków jesli zdecyduje sie na valteki jest trudna czy moge zrobic to sam , to samo pytanie dotyczy reduktora , po zamontowaniu pojechal bym na regulacje nowych podzespołów
ostatnio pisalem ze auto gasnie mi na ciepłym silniku , posmigałem na PB wszytsko ok ani razu nie zgasł check sie nie zapalił tez ani razu , reasumujac smigało sie swietnie .
Dzis byłem u gaziarza wymienił filtry uszczelnił reduktor bo oring poszedl i walilo gazem na jednej złaczce tez gdzies popuszczał wiec uszczelniony jest juz 100% , nastepnie podpioł pod kompa , ja opowiedziałem co i jak ze gasnie nie równo pracuje na wolnych , siedział w tym kompie dobre 20 min , stwierdził ze wtryski sa juz zuzyte i musze je wymienic , mam czerwone valteki sa juz dosc głosne troche klepia gosc powiedzial ze nie moze dobrze ustawic bo mu sie strony rozjerzdaja , powiedziałem ze ostatnio mi troche gazu wpierdzielił i on powiedzial ze powodem jest zalewanie slinka gazem bo wtryski juz nie trzymaja dobrze
wiec mam pytanko czy aby napewno to sprawka wtrysków czy cos jeszcze moze wpływac na takie zachowanie auta mowa tu o podzespołach LPG bo na PB smiga OK
jesli mam wymienic to na jakie mysle zeby kupic valteki czerwone takie jakie mam , z poczatku chcialem HANA zielone ale sa 3 razy drozsze , a planuje sprzedaz auta , chce zeby wszystko prawidłowo działało aby nastepny własciciel nie miał do mnie poźniej pretensji ze cos jest nie tak o auto dbam i wszystko robie na ori podzespołach i wpakowałem juz w niego sporo wiec nie chciał bym w LPG wkładac teraz kolejne 1000zł
ponadto przemawia za nimi fakt ze valteki wkładja do praktycznie kazdego auta i smigaja , jakie korzysci przemawaja za wtryskami HANA co moge dzieki nim zyskac ?
planuje tez wymienic reduktor bo mam TOMASETTO chce wrzucic KME GOLD
i czy wymiana wtrysków jesli zdecyduje sie na valteki jest trudna czy moge zrobic to sam , to samo pytanie dotyczy reduktora , po zamontowaniu pojechal bym na regulacje nowych podzespołów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jeśli planujesz sprzedaż autka to możesz valteki zregenerować, tylko gazownik musi mieć sprzęt do kalibracji skoku tłoczka.
A jeśli byś miał jeszcze pojeździć to jednak polecam hana, w megapolu z wtykiem valtek są po 78 zł.
. Oczywiście jak jeszcze pomyślisz o zmianie reduktora.

A jeśli byś miał jeszcze pojeździć to jednak polecam hana, w megapolu z wtykiem valtek są po 78 zł.
Lepiej, dokładniej można wyregulować instalkę, co przekłada się na spalanie i kulturę pracy silnika. Można tak ustawić że ecu nie będzie wiedział że jeździ na lpgraftor pisze:jakie korzysci przemawaja za wtryskami HANA co moge dzieki nim zyskac ?

Jeśli kupisz z wtykiem valtek (mówimy o hana zielona), to myślę że powinieneś sobie poradzić.raftor pisze:czy wymiana wtrysków jesli zdecyduje sie na valteki jest trudna czy moge zrobic to sam , to samo pytanie dotyczy reduktora

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
super wielkie dzieki kolego za odpowiedź
znalazlem tylko takie valteki za 112 zł
http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html
a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
znalazlem tylko takie valteki za 112 zł
http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html
a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź
znalazlem tylko takie valteki za 112 zł
http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html
a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html
do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
zastanawiam sie jeszcze nad tymimaro_stg pisze:kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź
znalazlem tylko takie valteki za 112 zł
http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html
a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html
do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
http://www.drypa.pl/produkt933_WTRYSKIW ... 3cyl..html
ale wyczytalem ze słaba odpornosc na jakosc gazu i szybko padaja?
a co z reduktorem panowie silver bedzie ok ?
Mam najechane na nich 25 tys. W lato super. Ale jak jeswt teraz zima to mam ich po dziurki w nosie. SZarpią, zalewają i niech je *uj strzeli. Dopuki auto mi nie złapie 80 stopni, to mogę zapomnieć o jeździe. Analogicznie jak się nagrzeje, to chodzi super. Ale jak się wku***** to zamontuję hany i na tym b ędzie koniec, bo ile można się męczyć z gazem.raftor pisze:zastanawiam sie jeszcze nad tymimaro_stg pisze:kolego daj sobie spokój z tymi valtekami, w podobnej cenie są listwy OMVL Reg Fast też budżetowe, ale dużo lepsze..raftor pisze:super wielkie dzieki kolego za odpowiedź
znalazlem tylko takie valteki za 112 zł
http://www.drypa.pl/produkt386_WTRYSKIW ... _3ohm.html
a czy reduktor musi miec zapas mocy ? bo w sumie KME gold jest do 325Km a ja mam równe 200 AHA , wiec teoretycznie dobrym wyborem byłby reduktor KME slilver na 204Km kosztuje okołoo 206zł wiec o 150 taniej niz gold
http://www.drypa.pl/produkt658_WTRYSKIW ... 4-cyl.html
do V6-ki też możesz je zamontowac po prostu nie podłączasz jednego wtryskiwacza z listwy czwórki na każdej stronie...
http://www.drypa.pl/produkt933_WTRYSKIW ... 3cyl..html
ale wyczytalem ze słaba odpornosc na jakosc gazu i szybko padaja?
a co z reduktorem panowie silver bedzie ok ?
co do reduktora. Zapomnij o silverze. Tylko gold. Do mojego 2.4 też chcieli mi wsadzić silvera, i odmówiłem. Nie zroób trego błędu i wsadż golda, i będziesz miał z bańki. Będzie Ci wyrabiał ciśnieniowo, i nie dopusci do tego, zeby Ci się auto "przez przypadek" przełączyło na benzynę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Nie wiem jaki masz sterownik, ale można temu zaradzić odpowiednią korektą od temperatury gazu, bo Twoje wtryski potrafią sporo lać zanim się rozgrzeją.--RaDeK-- pisze:Mam najechane na nich 25 tys. W lato super. Ale jak jeswt teraz zima to mam ich po dziurki w nosie. SZarpią, zalewają i niech je *uj strzeli. Dopuki auto mi nie złapie 80 stopni, to mogę zapomnieć o jeździe. Analogicznie jak się nagrzeje, to chodzi super
Ja osobiście na magikach zrobiłem około 70tys, przez dwie zimy nie było żadnych problemów, przełączanie 30 stopni, ale korekta na minus była spora dla zimnego gazu.
Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No to bardzo dobrze wybrałeś, a tak z ciekawości kto montował Ci HSy?Kamis23kx pisze:Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam
Matrix HS w porównaniu do Valteka to jak niebo a ziemia, sam na nich trochę pojeździłem, upewnij się że używasz wysokiej klasy filtry poliestrowe.
Co do porady dla kolegi założyciela tematu to z budżetowych też poleciłbym OMVL reg fast, Valtek to szajs a Magici to trochę loteria.
Są 2 rodzaje Goldów, zwykły i Turbo, ten drugi ma czarne plecy i przód.
Jak najbardziej do tego silnika polecam zwykłego Golda.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Witam wąłsnie zdecydował bym sie na te reg fasty kosztuja okolo 140zl , a opinie o nich sa mozna powiedziec "rewelacyjne" gośc na forum LPG opisywal tak : mial valteki (padaka) zmienił na reg fast (niebo a ziemia w porównaniu do vateków) zmianił na HANA ( dużej róznicy nie było poza lepsza mozliwościa regulacji)fassi1 pisze:No to bardzo dobrze wybrałeś, a tak z ciekawości kto montował Ci HSy?Kamis23kx pisze:Ja jeździłem na Valtekach i w weekend poleciały do kosza.Założone mam Matrixy HS.Swojego zdania o nich nie mam bo przejechałem na nich może z 400 km. Ale kultura pracy silnika jest o niebo lepsza niż na Valtekach.Niedługo i reduktor Tomasetoo który u mnie siedzi leci a wlatuje Gold. Kolego raftor, wskocz na www.lpg-forum.pl Kopalnia wiedzy ! Pozdrawiam
Matrix HS w porównaniu do Valteka to jak niebo a ziemia, sam na nich trochę pojeździłem, upewnij się że używasz wysokiej klasy filtry poliestrowe.
Co do porady dla kolegi założyciela tematu to z budżetowych też poleciłbym OMVL reg fast, Valtek to szajs a Magici to trochę loteria.
Są 2 rodzaje Goldów, zwykły i Turbo, ten drugi ma czarne plecy i przód.
Jak najbardziej do tego silnika polecam zwykłego Golda.
ale teraz pytanie panowie znalazłem tylko wtryski reg fast na 4 cyl za okolo 140zł wiec o okolo 18 zł drozsze niz valtek , czy istnieja reg fasty na 3 cyl ?
jak wygląda sprawa wtyczek do cewki chyba jest inna niz w valteku ?
i ktos pisał ze mozna podłaczyc listwe z 4 cyl i jeden zrobic tz martwy bez podłaczenia ? czy po prostu jakos przerobic listwy ?
mam jeszcze pytanie odnośnie węzyków doprowadzjacych gaz do kolektora , jakie to powinny byc wezyki u mnie sa one spekane juz zapewne jest spękana tylko powłoka gumowa ale chciałbym je tez wymienic
również wtryski chciałbym wymienic sam a jechac tylko na regulacje ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma Regów w listwach po 3 wtryskiwacze, są tylko po 4.
2 listwy po 4 i po jednym wtryskiwaczu na stronie pozostawiamy niepodłączone, tak jakby ich nie było.
Wtyczki są te same co w waltekach, wężyki mają być równa dla każdego wtryskiwacza (od wkrętki do wtryskiwacza), nie muszą być na siłę jak najkrótsze, priorytet to to żeby były identycznej długości.
2 listwy po 4 i po jednym wtryskiwaczu na stronie pozostawiamy niepodłączone, tak jakby ich nie było.
Wtyczki są te same co w waltekach, wężyki mają być równa dla każdego wtryskiwacza (od wkrętki do wtryskiwacza), nie muszą być na siłę jak najkrótsze, priorytet to to żeby były identycznej długości.