Nowe sprężyny i przód stoi wyżej niż tył
-
daniel1997
-
mateuszsta20
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
KarpiuWR
-
KarpiuWR
-
KarpiuWR
Kolega założył do C4 nowe sprężyn EIBACH pro-kit i po 2-3 tyg auto usiadło jeszcze o 1cm-1,5cm niżej.
Tak jak już pisałem wyżej zawsze będzie różnica w prześwicie miedzy kolami przód tył gdyż linie nadkoli sa rożne. Aby uzyskać równy odstęp sprężyny przednie i tylne musiałyby mieć inna wysokość .np tyl 30mm przod 45mm .
Najlepiej zmierzyć od progu do ziemi
Tak jak już pisałem wyżej zawsze będzie różnica w prześwicie miedzy kolami przód tył gdyż linie nadkoli sa rożne. Aby uzyskać równy odstęp sprężyny przednie i tylne musiałyby mieć inna wysokość .np tyl 30mm przod 45mm .
Najlepiej zmierzyć od progu do ziemi
A jaką masz firmę sprężyn? Pytam z ciekawości bo sam bedę kupował,albo Weitec lub Apex,a chciałbym uniknąć tyłu niżej od przodu.Producent sprężyn ma znaczenie co do tego jak usiądzie.Poza tym daj zdjęcie jak auto stoi na równym podłożu i z przednimi kołami prosto,wtedy będzie można miarodajnie ocenić jak siedzi.










