VAG nie chce się komunikować
za kabel dałem 100zł. Wiem że te po 2004 są na szynie CAN. Ten kabel który mam według sprzedawcy , własnie takie auta obsługuje. Pozdrawiam.
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:34
- Lokalizacja: lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 lis 2012, 22:16
- Lokalizacja: Legnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 paź 2011, 10:39
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Staszów
U mnie okazało się, że kabel uwalony. Podjechałem do kilku mechaników i się połączył. Ale pytanie do praktyków z AAH 91 rok C4 - sterownik 4A0 906 266 AB; MMS200 - mogę sprawdzić błędy w silniku i odczytać bloki pomiarowe 000 i tyle (A/C i ASB chodzi wszystko). Znalazłem spory opis do OBD (""On Board Diagnostic (OBD) - Multiport Fuel Injection (MFI) - DJ Sures") http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 8144,d.d2k
z opisami co i jak z blokami, jest tam wymieniony mój sterownik na początku, ale jakoś żadne z urządzeń nie odczytało bloków innych niż 000. Wiem, że to stary sterownik, ale skoro jest manual serwisowy to chyba audi jakoś sobie w serwisach z tym radziło. Czy możliwe, że jedynie najstarszy VAG 1551 sobie z tym radzi?
z opisami co i jak z blokami, jest tam wymieniony mój sterownik na początku, ale jakoś żadne z urządzeń nie odczytało bloków innych niż 000. Wiem, że to stary sterownik, ale skoro jest manual serwisowy to chyba audi jakoś sobie w serwisach z tym radziło. Czy możliwe, że jedynie najstarszy VAG 1551 sobie z tym radzi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:34
- Lokalizacja: lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
norbertkmiec pisze:to jaki kabel kupic zeby dobrze latal 311, jakis link albo nazwe prosze
proszę bardzo http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... ieski.html
będzie Pan zadowolony

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 16:34
- Lokalizacja: lublin