[A6 C6 2,5TDI 2000r.] Wymiana kompletnej głowicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
[A6 C6 2,5TDI 2000r.] Wymiana kompletnej głowicy
Mam A6 2,5 TDI 150Ps z 03/2000r. Padły wałki i mam okazje kupić kompletne głowice z A6 2,5 TDI 180Ps z 2001r. W związku z tym mam pytanie czy bez problemu można zamienić te części, czy mi te głowice spasują?
Dzięki i pozdrawiam
Dzięki i pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
hej mam podobny problem z 1.9tdi 97 rok auto zaczelo mi gorzej palic rano jak i po przejechaniu kilku km stawalam po 20 min odpalam i trzesie ja cala i chodzi jak traktor wymienilam wszytkie swiece i sprawdzali mi specjalnym aparatem ze na 2 cylindrach ma po 18 atmosfer( jesli to o to chodzi )a 2 kolejne maja po 28 i tu mam pytanko czy myslicie ze to moze byc szczelona uszczelka pod glowica czy raczej trezba regenerowac cala glowice z gory dziekuje pozdrawiam
ewelina22
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Andreus1979Na początek pyt.:dlaczego ten temat masz w dziale C6
Następna rzecz to jak sama napisałaś i wskazałaś wysłużona głowica...nieszczelne zawory, wypalone itd., które z dnia na dzień dają coraz bardziej o sobie znać.
Koszty...hmm, kolega ostatnio miał kolizję z tłokami,pękła dłowica. Kupił druga na szrocie, mała regeneracja..to wyszło 1200pln no i + montaż.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-03-22, 09:58 ]
Aaaaa...głowica głowicą , ale może być także dół do naprawy..tzn.: pierścienie, panewki.
Sprawdź czy dmucha mocno miarką od oleju, czy pali olej lub czy przybywa oleju w skrzyni korbowej.....No ale to każdy mechanik określi i prawie w takich przypadkach trwfia w sedno. :mrgreen:
Dla twojego AKN-a to byłby problem, ale nie niemożliwy. Zresztą poczytaj na forum . Jest bardzo obszerny temat prowadzony przez Piotrusia w którym te i inne kwestie jasno opisuje.Andreus1979 pisze:A jak by zmienić cały silnik, ten po 2003 roku w którym wałki i pompa jest już bez wady fabrycznej?
Owszem. Ale....często wraz z dmuchającą uszczelką idzie grzanie się silnika : ubywa płynu z chłodnicy,skacze temp.do czerwonej krechy itd.ewelina22 pisze:czy myslicie ze to moze byc szczelona uszczelka pod glowica
Następna rzecz to jak sama napisałaś i wskazałaś wysłużona głowica...nieszczelne zawory, wypalone itd., które z dnia na dzień dają coraz bardziej o sobie znać.
W takim przypadku i tak się nie obejdzie bez demontazu. W przypadku padniętej samej uszczelki najczęściej planuje się głowicę a jeżeli są np.: pęknięcia, układ zaworowy padnięty.... to niestety głowica podlega 100%-towej regeneracji.ewelina22 pisze:czy raczej trezba regenerowac cala glowice z gory dziekuje pozdrawiam
Koszty...hmm, kolega ostatnio miał kolizję z tłokami,pękła dłowica. Kupił druga na szrocie, mała regeneracja..to wyszło 1200pln no i + montaż.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-03-22, 09:58 ]
Aaaaa...głowica głowicą , ale może być także dół do naprawy..tzn.: pierścienie, panewki.
Sprawdź czy dmucha mocno miarką od oleju, czy pali olej lub czy przybywa oleju w skrzyni korbowej.....No ale to każdy mechanik określi i prawie w takich przypadkach trwfia w sedno. :mrgreen:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga