Dzięki i pozdrawiam

Dla twojego AKN-a to byłby problem, ale nie niemożliwy. Zresztą poczytaj na forum . Jest bardzo obszerny temat prowadzony przez Piotrusia w którym te i inne kwestie jasno opisuje.Andreus1979 pisze:A jak by zmienić cały silnik, ten po 2003 roku w którym wałki i pompa jest już bez wady fabrycznej?
Owszem. Ale....często wraz z dmuchającą uszczelką idzie grzanie się silnika : ubywa płynu z chłodnicy,skacze temp.do czerwonej krechy itd.ewelina22 pisze:czy myslicie ze to moze byc szczelona uszczelka pod glowica
W takim przypadku i tak się nie obejdzie bez demontazu. W przypadku padniętej samej uszczelki najczęściej planuje się głowicę a jeżeli są np.: pęknięcia, układ zaworowy padnięty.... to niestety głowica podlega 100%-towej regeneracji.ewelina22 pisze:czy raczej trezba regenerowac cala glowice z gory dziekuje pozdrawiam