bardzo ładnie to wygląda nie wspominając o agresywnym wyglądzie... sorry za słabą jakosc zdjec gdyz zdjecia były robione wieczorem tel.
1.
2.
Czy zrobiłeś ta przekłdkę zderzaka S-line u siebie???Tomek719 pisze:Właśnie robie taka przekładkę.
Zderzak z najnowszego modelu np.S-LINE ma zupełnie inne spryskiwacze lamp(inaczej zamocowane i w innym miejscu ) Ja kupiłem używany zderzak S-LINE i musiałem dokupić;2 szt spriskiwaczy plus zaślepki do nich;2 szt halogeny okrągłe i kratki do nich ;listwę która idzie na sam spód zderzaka. także trzeba dokupić atrapę( ja kupiłem od RS) po lifcie bo ma inne zamocowania i stara nie będzie pasowała.Także śliżgi mocujące zderzak do błotników.Zderzak można kupic nowy -już zagruntowany bo nie jest taki drogi. Całkowity koszt z malowaniem zderzaka to ok.3,5-4 tys.zł.
prosze o pomoc co zmienic w vagu ?mam zmienione lapmy biksenony nieskretne na biksenony nieskretne z ledami jakich przerobek dokonac by uruchomic ledy mam tez oryginalny bortnetz z litera k czyli obslugujący ledy prosze o jakakolwiek podpowiedz?Ataman70 pisze:Pochwalę się!
Założyłem dzisiaj lampy z LED od kolegi z Piły.
Testy drogowe będą dopiero jutro, ale świecą się pięknie, ściemniają się po załączeniu ksenonów.
Czy ma ktoś z Was też takie lampy? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
[url=http://img715.imageshack.us/img715/8779/forumppv.th.jpg]Obrazek[/URL]
a wiesz kolego moze jak własnorecznie przełożyć te piny?mam biksenony z ledami w miejscy starych biksenonów i chcialabym odpalic ledy wiem ze vagiem trzeba zmienic kodowanie ale nie wiem jak przełożyc kable do odpowiednigo pinu?pozdrawiam i z gory dziekuje za jakąkolwiek podpowiedzpama pisze:Rabel3, niestety kolega Tomek719 ma zupelna racje
W tych LEDach w kloszu od goscia z Pily sa wstawiane oporniki - w ten sposob realizowana jest funkcja sciemniania przy wlaczonym xenonie - ale tylko po to, ze w ten sposob nie musisz grzebac w ECU i instalacji
Podlaczasz lampe do starej wtyczki i dziala ( powinno dzialac)
Inny sposob, to kupno lampy bez tego opornika i przelozenie kabli do odpowienich pinow i przekodowanie ECU
Wyjscia sa dwa.. kupno przerobionej lampy z opornikiem i przelozonymi kablami, tak, ze pasuja do starej wtyczki.. albo wlasnoreczna przeklada +nowe kodowanie
witam to jak udało ci sie toAtaman70 pisze:Ja nic nie musiałem zmieniać. Wszystko zadziałało tak jak powinno - i działa do dzisiaj
nie nie przerobione,w miejsce moich oryginalnych zakupione oryginalne biksenony z ledami to nie sa lampy przerabiane tylko oryginaly w sadzone w miejsce starych bez ledow ,Ataman70 pisze:Podłaczylem i dzialalo od razu. Dopytaj moze u tego, kto przerabial Twoje lampy. Bo jak rozumiem tez masz przerabiane? Jak ja swoje zamawialem to okreslilem, ze maja byc "plug and play", abym nie musial niczego w samochodzie przerabiac.