bardzo ładnie to wygląda nie wspominając o agresywnym wyglądzie... sorry za słabą jakosc zdjec gdyz zdjecia były robione wieczorem tel.
1.

2.




Czy zrobiłeś ta przekłdkę zderzaka S-line u siebie???Tomek719 pisze:Właśnie robie taka przekładkę.
Zderzak z najnowszego modelu np.S-LINE ma zupełnie inne spryskiwacze lamp(inaczej zamocowane i w innym miejscu ) Ja kupiłem używany zderzak S-LINE i musiałem dokupić;2 szt spriskiwaczy plus zaślepki do nich;2 szt halogeny okrągłe i kratki do nich ;listwę która idzie na sam spód zderzaka. także trzeba dokupić atrapę( ja kupiłem od RS) po lifcie bo ma inne zamocowania i stara nie będzie pasowała.Także śliżgi mocujące zderzak do błotników.Zderzak można kupic nowy -już zagruntowany bo nie jest taki drogi. Całkowity koszt z malowaniem zderzaka to ok.3,5-4 tys.zł.

 ?
?prosze o pomoc co zmienic w vagu ?mam zmienione lapmy biksenony nieskretne na biksenony nieskretne z ledami jakich przerobek dokonac by uruchomic ledy mam tez oryginalny bortnetz z litera k czyli obslugujący ledy prosze o jakakolwiek podpowiedz?Ataman70 pisze:Pochwalę się!
Założyłem dzisiaj lampy z LED od kolegi z Piły.
Testy drogowe będą dopiero jutro, ale świecą się pięknie, ściemniają się po załączeniu ksenonów.
Czy ma ktoś z Was też takie lampy? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
[url=http://img715.imageshack.us/img715/8779/forumppv.th.jpg]Obrazek[/URL]
a wiesz kolego moze jak własnorecznie przełożyć te piny?mam biksenony z ledami w miejscy starych biksenonów i chcialabym odpalic ledy wiem ze vagiem trzeba zmienic kodowanie ale nie wiem jak przełożyc kable do odpowiednigo pinu?pozdrawiam i z gory dziekuje za jakąkolwiek podpowiedzpama pisze:Rabel3, niestety kolega Tomek719 ma zupelna racje
W tych LEDach w kloszu od goscia z Pily sa wstawiane oporniki - w ten sposob realizowana jest funkcja sciemniania przy wlaczonym xenonie - ale tylko po to, ze w ten sposob nie musisz grzebac w ECU i instalacji
Podlaczasz lampe do starej wtyczki i dziala ( powinno dzialac)
Inny sposob, to kupno lampy bez tego opornika i przelozenie kabli do odpowienich pinow i przekodowanie ECU
Wyjscia sa dwa.. kupno przerobionej lampy z opornikiem i przelozonymi kablami, tak, ze pasuja do starej wtyczki.. albo wlasnoreczna przeklada +nowe kodowanie
witam to jak udało ci sie toAtaman70 pisze:Ja nic nie musiałem zmieniać. Wszystko zadziałało tak jak powinno - i działa do dzisiaj
 ??ja w miejsce biksenonow nieskretnych mam biksenony nieskretne z ledami mam tez bortnetz z litera k na koncu czyli taki ktory obsługuje ledy. wtyczki od lamp pasuja oryginalnie tylko ledy nie pala sie ....nie wiem juz czy cos trzeba wkoncu zmienic vagiem czy zmienia sie wiazki kabli?kazdy pisze co innego mam auto z 2008 r wiec niby tez ledy powinny dzialac ?podlaczyles kostki i ledy odrazu dzialaly czy jak?
??ja w miejsce biksenonow nieskretnych mam biksenony nieskretne z ledami mam tez bortnetz z litera k na koncu czyli taki ktory obsługuje ledy. wtyczki od lamp pasuja oryginalnie tylko ledy nie pala sie ....nie wiem juz czy cos trzeba wkoncu zmienic vagiem czy zmienia sie wiazki kabli?kazdy pisze co innego mam auto z 2008 r wiec niby tez ledy powinny dzialac ?podlaczyles kostki i ledy odrazu dzialaly czy jak?nie nie przerobione,w miejsce moich oryginalnych zakupione oryginalne biksenony z ledami to nie sa lampy przerabiane tylko oryginaly w sadzone w miejsce starych bez ledow ,Ataman70 pisze:Podłaczylem i dzialalo od razu. Dopytaj moze u tego, kto przerabial Twoje lampy. Bo jak rozumiem tez masz przerabiane? Jak ja swoje zamawialem to okreslilem, ze maja byc "plug and play", abym nie musial niczego w samochodzie przerabiac.