Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDV 2.4 170 KM] pompa powietrza wtórnego

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 sty 2013, 17:34

SAI ma za zadanie szybciej dogrzać katalizator do temp pracy - więc obaj macie rację :)

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 11 sty 2013, 22:21

robertukf pisze:
goly191 pisze:
robertukf pisze:żeby dopalić wzbogaconą mieszankę na zimnym silniku
w celu mniejszego zanieczyszczenia środowiska
na jedno wychodzi
no dowaliłeś na maxa
nawet nie chce mi się tego komentować

Fontesen

Post autor: Fontesen » 11 sty 2013, 22:42

Hmm, ktoś wcześniej napisał, że można to wyłączyć w Vag-u. Jakiś manual może?? Przydałby się to i to nie tylko mi:)

Biedrona1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2010, 10:36
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Biedrona1984 » 17 sty 2017, 16:46

Potrzebuje wył pompe powietrza wtórnego (z tego względu ze okropnie wyje gdzieś są nieszczelności zima dość mocno trzyma brak garażu na zew nie będę szukał gdzie jest dziurka więc chciałbym to wył ktoś zna kodowanie?

przemek822
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 28 maja 2017, 16:42
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: przemek822 » 05 lip 2017, 08:01

Ja u siebie pompę sprawdziłem na krótko i działa, nie dawała dziwnych dźwięków ale wczoraj korzystając z tego że auto stało na kanale 3 dni nie odpalane to po odpaleniu szybko z kanału sprawdziłem czy załączyła się pompa. Niestety nie pracowała więc mam problem chyba z bezpiecznikiem lub przekaźnikiem skoro pompa na krótko pod aku działa.
Dziś planuję dobierać się do podszybia :)

Sprawa nie załączającej się pompy wyjaśniona, napiszę co działo się u mnie bo po moim przykładzie dochodzę do wniosku że warto zaglądnąć w skrzynkę.
Otworzyłem prawą (od pasażera) skrzynkę w podszybiu, tam gdzie jest przekaźnik i bezpiecznik od pompy powietrza wtórnego. W tej skrzynce stało mi dosyć sporo wody na dole a kostka przekaźnika była zamoczona w tej wodzie. W wyniku tego że już sporo czasu musiało się to tam dziać to plusowy gruby czerwony kabel idący do przekaźnika został po prostu przerwany na tej blaszce bo rdza ją przeżarła. Przekaźnik więc nie miał plusa. Kable moczyły się wodzie więc Panowie radzę zobaczyć czy u Was jest tam sucho!
Skrzynka nie pozwala na odejście wody więc jeśli się tam zbierze to tak będzie, ja wywierciłem 3 otworki na przyszłość aby już więcej się tam nie zebrała. Swoją drogą dziwi mnie to jak tam dostała się woda skoro skrzynka jak fajnie zamknięta i osłonięta przed deszczem itd. hmmm dziwne.
Kostkę fabryczną przekaźnika usunąłem i podłączyłem na nowo nowymi złączami pod przekaźnik, wysuszyłem wszystko, styki przeczyściłem i złożyłem do kupy. Teraz pompa powinna się załączać, muszę to sprawdzić gdy silnik będzie zimny na 100% tak, tylko wtedy pompa ma ruszyć ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja