
trzeba się lekko siłować z kierownicą podczas jazdy na lekkim zakręcie , a na postoju jak skręcę np. lekko w prawo to ona sama ciągnie w druga stronę.
powiem ze na 10000% to jest maglownica , miałem te same objawy w passacie b5 układ bliźniaczo podobny , kierownica raz chodzi lekko raz ciezko w róznych zakresach skretu , w zakretach myszkuje co jest mega wkurzajace m olej wymieniony wraz z płukaniem i gó.... dało niestety to magiel , u mnie jeszcze czasem zaskrzypi tak jak by w maglu nie było w ogole oleju pewnie kanaliki sa pozatykane i nie pracuje w pełnym zakresieradmos pisze:Pompa wymieniona na drugą ,płukanie z wymianą płynu zrobione, może troszkę się poprawiło. Zaobserwowałem jeszcze że podczas jazdy samochód sobie lekko myszkuje trzeba cały czas się pilnować, zbieżność ustawiona ,felgi ,opony itd.. w porządku. Panowie jak się jeszcze upewnić czy to na 100% maglownica do wymiany ?
bezet pisze:Mam również podobny problem z maglownicą, stuka po lewej stronie, nie cieknie. Przymierzam się do wymiany i mam pytanie odnośnie nowej maglownicy firmy TRW. Czy warto zapłacić za nią ponad 1800 zł i czy rzeczywiście to jest "G" jak wspomniał kolega wyżej?