A6 C5 problem z maglownicą ?
A6 C5 problem z maglownicą ?
Panowie czy się zbliża już koniec maglownicy
trzeba się lekko siłować z kierownicą podczas jazdy na lekkim zakręcie , a na postoju jak skręcę np. lekko w prawo to ona sama ciągnie w druga stronę.
trzeba się lekko siłować z kierownicą podczas jazdy na lekkim zakręcie , a na postoju jak skręcę np. lekko w prawo to ona sama ciągnie w druga stronę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Pompa wymieniona na drugą ,płukanie z wymianą płynu zrobione, może troszkę się poprawiło. Zaobserwowałem jeszcze że podczas jazdy samochód sobie lekko myszkuje trzeba cały czas się pilnować, zbieżność ustawiona ,felgi ,opony itd.. w porządku. Panowie jak się jeszcze upewnić czy to na 100% maglownica do wymiany ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
powiem ze na 10000% to jest maglownica , miałem te same objawy w passacie b5 układ bliźniaczo podobny , kierownica raz chodzi lekko raz ciezko w róznych zakresach skretu , w zakretach myszkuje co jest mega wkurzajace m olej wymieniony wraz z płukaniem i gó.... dało niestety to magiel , u mnie jeszcze czasem zaskrzypi tak jak by w maglu nie było w ogole oleju pewnie kanaliki sa pozatykane i nie pracuje w pełnym zakresieradmos pisze:Pompa wymieniona na drugą ,płukanie z wymianą płynu zrobione, może troszkę się poprawiło. Zaobserwowałem jeszcze że podczas jazdy samochód sobie lekko myszkuje trzeba cały czas się pilnować, zbieżność ustawiona ,felgi ,opony itd.. w porządku. Panowie jak się jeszcze upewnić czy to na 100% maglownica do wymiany ?
to co wyczytałem i moge powiedziec to szukaj uzywanej z gwarancja rozruchowa ale ori , z regeneracja bedziesz sie bawił , a zamienniki jak wiadomo to G
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
bezet pisze:Mam również podobny problem z maglownicą, stuka po lewej stronie, nie cieknie. Przymierzam się do wymiany i mam pytanie odnośnie nowej maglownicy firmy TRW. Czy warto zapłacić za nią ponad 1800 zł i czy rzeczywiście to jest "G" jak wspomniał kolega wyżej?
na mysli miałem tansze zamienniki bo wydatek 1800zł na nowego magla to wydaje mi sie ze lekka przesada w c5 mozna ta kase zainwestowac inaczej w auto a kupic dobra uzywke przetestowana , albo skusic sie na regeneracje z gwarancja lecz to moze wiazac sie z reklamacjami itp oczywiscie na koszt firmy regenerujacej i dlatego najlepiej aby ta firma znajdowała sie niedaleko , odradzam wysyłania swojego magla a z powrotem firma odsyła magla zregenerowanego bo w przypadku jakichs problemów bedzie kupa problemów z reklamacja a na miejscu jedziesz i nie obchodzi Cie nic ma byc dobrze i kropka zazwyczaj gwarancja na regenerowanego magla to od 12-24 m-c albo na przebieg rzedu 70k, kwestia kto ma jaki budżet i jaka polityke
Ja regenerowałem maglownice zapłaciłem 550zł. ÂŚmigam już na niej 9 miesięcy ok 20 tys. km i na razie jest wszystko w porządku. Ale długo szukałem warsztatu gdzie to dobrze robią bo sporo jest partaczy to tak jak z montażem lpg. W niektórych warsztatach nawet obojętne dla nich było czym układ będzie zalany mineralny czy syntetyczny dla nich nie było kompletnie różnicy.
http://www.maglownice-naprawa.pl/index.htm tutaj dostałem namiar od kolegi który robił w swoim E46 on na swojej jeździ już 2 lata bez najmniejszego problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
- Lokalizacja: Lry
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga