mam instalacje Sequel, parownik Zavoli Zeta S, wtryski OMVL
auto to audi a4 b5 2,4 V6
Auto poszarpywało delikatnie latem gdy silnik był zimny problem przechodził po jakichs 2 min jazdy.
Teraz gdy jest zimniej auto szarpie na każdym biegu na niskich obrotach. Dopóki nie osiągnie 90 stopni silnik nie można normalnie jechac. Na biegu jałowym także sie trzęsie.
Na Pb jest idealnie
wymieniłem wczoraj:
-świece
-dwa filtry fazy lotnej
-filtr fazy ciekłej
-sprawdzona cewka i przewody
-parownik gorący
-dysze były 2,5 zmieniłęm na 2,0
-ciśnienie parownika 1,63 -to ciśnienie łączone z podciśnieniem klektora czy defacto ciśnienie to 1,34 około
panowie zrobiłem kilka pomiarów korekt krótkich lambda poprzez VAG
na Pb - korekty na +
na LPG - korekty bardzo ubogo po -25%
a tak to wygląda po przełączeniu u mnie jakaś masakra...