kompensacje zrobiłem wcześniejgrzemo pisze:Po autoadaptacji sterownik sam określi tą wartość ciśnienia.paput pisze:Panowie jeszcze takie pytanko: jak ciśnienie gazu mam ustawione obecnie na 1,6 bar to jakie ustawić ciśnienie powrotu na benzynę?
Czyli podanie gazu jest różne dla wtryskiwaczy. Wyrównaj przewody doprowadzające gaz i zrób kompensację między stronami.paput pisze: Poźniej zmniejszyłem ciśnienie, a on dalej pokazuje ze dysze za duże przynajmniej w przypadku dwóch wtryskiwaczy, nie wiem czemu.
[ INNY] Szarpie na LPG - zimą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Czyżby reduktor (zapewne zavoli s) nie był najlepszym wyborem dla Twojego silnika, skoro nie można niżej zejść z ciśnieniem a sterownik nie ma korekty od ciśnienia gazu.paput pisze:kompensacje zrobiłem wcześniej
Może warto pozbyć się sprężynek z reduktora i zrobić z niego n-kę, będzie można wtedy zejść z ciśnieniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
no własnie, to ciśnienie sumowane jest z podciśnieniem kolektora ssącegogrzemo pisze:Sterownik paput, inaczej wskazuje wartości ciśnienia. Zapewne niżej nie zejdzie.Zajcu pisze:1,6 bara po zmniejszeniu :OOOO kolego i tak masz w h... zaduże cisnienie
panowie powiedzcie mi jak macie ustawione parametry LPG:
-czas między cylindrami
-opóźnienie przejścia na gaz
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To jest cisnienie rzeczywiste, w innych sterownikach jest roznicowe czyli
rzeczywiste - cisnienie w kolektorze.
Dysze 2mm i cisnienie rzeczywiste 1.6 czyli roznicowe okolo 1.3 jest dobre
i na tych parametrach powinno dac sie wystroic to auto.
Jesli jest za bogato na jalowym to zmniejsz dawke dla tego przedzialu w programie
a nie zmniejszaj dysze.
rzeczywiste - cisnienie w kolektorze.
Dysze 2mm i cisnienie rzeczywiste 1.6 czyli roznicowe okolo 1.3 jest dobre
i na tych parametrach powinno dac sie wystroic to auto.
Jesli jest za bogato na jalowym to zmniejsz dawke dla tego przedzialu w programie
a nie zmniejszaj dysze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
już praktycznie jedzie dobrze przy tych dyszach i ciśnieniu, tylko zostało mi to przełaćżanie, podczas niego szarpnięcie jest konkretnefassi1 pisze:To jest cisnienie rzeczywiste, w innych sterownikach jest roznicowe czyli
rzeczywiste - cisnienie w kolektorze.
Dysze 2mm i cisnienie rzeczywiste 1.6 czyli roznicowe okolo 1.3 jest dobre
i na tych parametrach powinno dac sie wystroic to auto.
Jesli jest za bogato na jalowym to zmniejsz dawke dla tego przedzialu w programie
a nie zmniejszaj dysze.
i jeszcze jedno pytanko - skoro teraz ciśnienie wynosi 1,6 to jakie ciśnienie powrotu na benzynę ustawić?
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
podepnę się pod temat bo właśnie teraz przy zmianach temp mam ten sam problem w zależności od temperatury na dworze samochód za każdym razem inaczej jeździ też właśnie myślę że są te korekty potrzebne i co chwila mu się pierdzieli
jakim programem i jak sprawdzić korekty na pb bo mój gazownik nie umie dosłownie nic... a bez tego nie da się jeździć samochodem jak muszę co chwila przestawiać dawkę lpg żeby jakoś chodził spalanie mam w granicach 13l lpg ale co chwila przestawiać to można osiwieć
jakim programem i jak sprawdzić korekty na pb bo mój gazownik nie umie dosłownie nic... a bez tego nie da się jeździć samochodem jak muszę co chwila przestawiać dawkę lpg żeby jakoś chodził spalanie mam w granicach 13l lpg ale co chwila przestawiać to można osiwieć
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wszystko zależy od tego jakie spadki generuje reduktor przy pełnym obciążeniu ale ustaw okolice 1.8-1.9bara rzeczywiste.paput pisze:już praktycznie jedzie dobrze przy tych dyszach i ciśnieniu, tylko zostało mi to przełaćżanie, podczas niego szarpnięcie jest konkretnefassi1 pisze:To jest cisnienie rzeczywiste, w innych sterownikach jest roznicowe czyli
rzeczywiste - cisnienie w kolektorze.
Dysze 2mm i cisnienie rzeczywiste 1.6 czyli roznicowe okolo 1.3 jest dobre
i na tych parametrach powinno dac sie wystroic to auto.
Jesli jest za bogato na jalowym to zmniejsz dawke dla tego przedzialu w programie
a nie zmniejszaj dysze.
i jeszcze jedno pytanko - skoro teraz ciśnienie wynosi 1,6 to jakie ciśnienie powrotu na benzynę ustawić?
Ważny jest też czas zaistnienia spadku ciśnieniu poniżej progu im krótszy tym lepiej i polecam ustawić na 20ms wtedy powrót na benzynę jest płynniejszy.
Ważne też jest czy poprawnie działa korekta od ciśnienia ponieważ jeśli działa niepoprawnie to przy spadku ciśnienia następuje zmiana składu mieszanki na którą sterownik benzynowy nie zdąży zareagować swoją korektą lub tego nie potrafi zrobić przy pełnym obciążeniu, stąd problemy szarpania itp.
Co do korekty od temp gazu to polecam koledze odwiedzić lpg-forum.pl i tam znajdzie fachowca który powinien potrafic ogarnąć sprawę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga