
Edit: ops, a może nie, kto to pamięta

Sprawdzić błędy, pracę sond, katów, najlepiej sprawdzić tzw. kod gotowości, nie zaszkodzi (ale pewnie i tak będziesz robił - rozrząd, jeśli potwierdzona robota, to poprawność jego ustawienia) poza tym kompresję, działanie fazatorów, układu zmiany długości kolektora, skrzynię (nie tylko błędy, ale warto wziąć kogoś kto ma pojęcie jak tip powinien pracować), wycieki silnik/napęd, MAF'em się nie przejmuj, 600 zyła w ASO, i najlepiej po prostu jak będą wolne środki kupić nówkę i już.Mabrothrax pisze:Przymierzam się do kupna C5 4.2, nie S6. Czy trzeba coś specjalnego sprawdzić przy zakupie takie auta czy standardowo? Ma jakieś swoje bolączki oprócz wspomnianej wcześniej przepływki ?
Posłuchaj dziecko, czym się zajmuję zawodowo, nie Twój problem, jakoś sobie radzęKamil_D pisze:Zagór,
Co do skrzyń tiptronic, to przytoczyłem tylko słowa, czlowieka, który zajmuje się serwisem automatów. A Ty jak już gdzieś kiedyś twierdziłeś, jesteś informatykiem. Który pisząc posty jednym zaprzecza temu drugiemu, czasem nawet w jednym poscie zaprzecza swoim slowom. Jeśli coś się różni, to nie może być takie samo! Trzymaj się lepiej tej informatyki/elektroniki.
A poza tym a6 4.2 i rs6 ma skrzynię 5cio biegową, a s6 ma tych biegów 6. Ja mechanikiem też nie jestem ale chyba to jest różnica mechaniczna?
A... i jeśli s6 albo nawet rs6 nazywasz autem sportowym... to chyba nigdy sportowym nie jeździłeś
To nadal są limuzyny(nie chodzi mi o rodzaj nadwozia), szybkie limuzyny