[ C5 Allroad+LPG] 2.7 biturbo ciężko pali
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Mefisto86,
Zerknąłem na schemat i nie musisz nic robić z przełącznikiem. W brc tak będzie gdyż plus wtryskiwaczy jest zarazem plusem stacyjki i zanim spadnie potencjał włącznik będzie się jeszcze chwile świecił.
[ Dodano: 2012-11-25, 21:04 ]
[/quote]
Ooooo. ja cię prierdziu, aleś teorię wymysłił <szok>
Jak silnik nie działa, to nie działa i sterownik LPG nie widzi żadnych obrotów, tym bardziej nie widzi sterowania wtryskiwaczami Pb, bo ECU już nie widzi obrotów wału, wałków, itd.
[/quote]
To może wyjaśnisz kolego Zagór dlaczego tak ważne jest prawidłowe wpięcie plusa po stacyjce (np. stag i lpgtech tego wymagają do prawidłowej pracy instalacji). I dlaczego przy złym podpięciu (gdy włącznik jeszcze chwilę się świeci po wyłączeniu zapłonu) silniki mają problemy z ponownym uruchomieniem, dodam że szczególnie z grupy vag.
Zerknąłem na schemat i nie musisz nic robić z przełącznikiem. W brc tak będzie gdyż plus wtryskiwaczy jest zarazem plusem stacyjki i zanim spadnie potencjał włącznik będzie się jeszcze chwile świecił.
[ Dodano: 2012-11-25, 21:04 ]
[/quote]
Ooooo. ja cię prierdziu, aleś teorię wymysłił <szok>
Jak silnik nie działa, to nie działa i sterownik LPG nie widzi żadnych obrotów, tym bardziej nie widzi sterowania wtryskiwaczami Pb, bo ECU już nie widzi obrotów wału, wałków, itd.
To może wyjaśnisz kolego Zagór dlaczego tak ważne jest prawidłowe wpięcie plusa po stacyjce (np. stag i lpgtech tego wymagają do prawidłowej pracy instalacji). I dlaczego przy złym podpięciu (gdy włącznik jeszcze chwilę się świeci po wyłączeniu zapłonu) silniki mają problemy z ponownym uruchomieniem, dodam że szczególnie z grupy vag.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
grzemo pisze:Mefisto86,
Zerknąłem na schemat i nie musisz nic robić z przełącznikiem. W brc tak będzie gdyż plus wtryskiwaczy jest zarazem plusem stacyjki i zanim spadnie potencjał włącznik będzie się jeszcze chwile świecił.
[ Dodano: 2012-11-25, 21:04 ]
Ooooo. ja cię prierdziu, aleś teorię wymysłił <szok>
Jak silnik nie działa, to nie działa i sterownik LPG nie widzi żadnych obrotów, tym bardziej nie widzi sterowania wtryskiwaczami Pb, bo ECU już nie widzi obrotów wału, wałków, itd.
Widzę, że powiedzenie najlepszą obroną jest atak, nie jest Ci obce, ale do rzeczy..grzemo pisze: To może wyjaśnisz kolego Zagór dlaczego tak ważne jest prawidłowe wpięcie plusa po stacyjce (np. stag i lpgtech tego wymagają do prawidłowej pracy instalacji). I dlaczego przy złym podpięciu (gdy włącznik jeszcze chwilę się świeci po wyłączeniu zapłonu) silniki mają problemy z ponownym uruchomieniem, dodam że szczególnie z grupy vag.
Co do plusa, nie mam bladego pojęcia, bo ja się montażem LPG nie zajmuję
Tobie natomiast polecam przeczytanie instrukcji od Staga, Techa to może zrozumiesz co jest potrzebne komputerowi gazowemu do sterowania wtryskiwaczy, i dodam, że nie jest to jedynie + po stacyjce, bo gdyby tak było, ta ta cała masa kabli pod maską byłaby zbyteczna
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 08:49 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie nie bijmy sie ja tylko potrzebuje pomocy
Co do odpalania na ciepłym na lpg to nie wiem czy sie rozumiemy ale ja nie jestem w stanie odpalic na lpg czylko bena . Pozatym jak zgasze auto i trzyma jeszcze temperature to odpala normalnie . Problem pojawia sie po min 15 min przy tych temperaturach
Co do odpalania na ciepłym na lpg to nie wiem czy sie rozumiemy ale ja nie jestem w stanie odpalic na lpg czylko bena . Pozatym jak zgasze auto i trzyma jeszcze temperature to odpala normalnie . Problem pojawia sie po min 15 min przy tych temperaturach
No quattro no fun
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak jak tu było napisane, zakręć LPG, zatankuj Pb, skasuj błędy (nawet jeśli ich nie ma) pojeździj na Pb 2-3 dni i obserwuj.Mefisto86 pisze:Panowie nie bijmy sie ja tylko potrzebuje pomocy![]()
Co do odpalania na ciepłym na lpg to nie wiem czy sie rozumiemy ale ja nie jestem w stanie odpalic na lpg czylko bena . Pozatym jak zgasze auto i trzyma jeszcze temperature to odpala normalnie . Problem pojawia sie po min 15 min przy tych temperaturach
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze









