Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5 Allroad+LPG] 2.7 biturbo ciężko pali

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Mefisto86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2012, 00:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mefisto86 » 25 lis 2012, 19:23

YYYY panowie no to jak w końcu ?? bo nie wiem czy rozbierać ten przełącznik czy nie :/
No quattro no fun

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 25 lis 2012, 20:49

Mefisto86,
Zerknąłem na schemat i nie musisz nic robić z przełącznikiem. W brc tak będzie gdyż plus wtryskiwaczy jest zarazem plusem stacyjki i zanim spadnie potencjał włącznik będzie się jeszcze chwile świecił.

[ Dodano: 2012-11-25, 21:04 ]
[/quote]

Ooooo. ja cię prierdziu, aleś teorię wymysłił <szok>
Jak silnik nie działa, to nie działa i sterownik LPG nie widzi żadnych obrotów, tym bardziej nie widzi sterowania wtryskiwaczami Pb, bo ECU już nie widzi obrotów wału, wałków, itd. :)[/quote]

To może wyjaśnisz kolego Zagór dlaczego tak ważne jest prawidłowe wpięcie plusa po stacyjce (np. stag i lpgtech tego wymagają do prawidłowej pracy instalacji). I dlaczego przy złym podpięciu (gdy włącznik jeszcze chwilę się świeci po wyłączeniu zapłonu) silniki mają problemy z ponownym uruchomieniem, dodam że szczególnie z grupy vag.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 25 lis 2012, 21:59

grzemo pisze:Mefisto86,
Zerknąłem na schemat i nie musisz nic robić z przełącznikiem. W brc tak będzie gdyż plus wtryskiwaczy jest zarazem plusem stacyjki i zanim spadnie potencjał włącznik będzie się jeszcze chwile świecił.

[ Dodano: 2012-11-25, 21:04 ]

Ooooo. ja cię prierdziu, aleś teorię wymysłił <szok>
Jak silnik nie działa, to nie działa i sterownik LPG nie widzi żadnych obrotów, tym bardziej nie widzi sterowania wtryskiwaczami Pb, bo ECU już nie widzi obrotów wału, wałków, itd. :)
grzemo pisze: To może wyjaśnisz kolego Zagór dlaczego tak ważne jest prawidłowe wpięcie plusa po stacyjce (np. stag i lpgtech tego wymagają do prawidłowej pracy instalacji). I dlaczego przy złym podpięciu (gdy włącznik jeszcze chwilę się świeci po wyłączeniu zapłonu) silniki mają problemy z ponownym uruchomieniem, dodam że szczególnie z grupy vag.
Widzę, że powiedzenie najlepszą obroną jest atak, nie jest Ci obce, ale do rzeczy..

Co do plusa, nie mam bladego pojęcia, bo ja się montażem LPG nie zajmuję :(, jedyne co mi przychodzi do głowy, to ciepły start bo jak zapewne wiesz są obwody, które w momencie kręcenia rozrusznikiem są odłączane, stąd też może zachodzić utrudnione odpalanie na LPG na ciepłym silniku, nic więcej mi do głowy nie przychodzi.
Tobie natomiast polecam przeczytanie instrukcji od Staga, Techa to może zrozumiesz co jest potrzebne komputerowi gazowemu do sterowania wtryskiwaczy, i dodam, że nie jest to jedynie + po stacyjce, bo gdyby tak było, ta ta cała masa kabli pod maską byłaby zbyteczna :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 08:49 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.

Mefisto86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2012, 00:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mefisto86 » 25 lis 2012, 23:40

Panowie nie bijmy sie ja tylko potrzebuje pomocy :)
Co do odpalania na ciepłym na lpg to nie wiem czy sie rozumiemy ale ja nie jestem w stanie odpalic na lpg czylko bena . Pozatym jak zgasze auto i trzyma jeszcze temperature to odpala normalnie . Problem pojawia sie po min 15 min przy tych temperaturach
No quattro no fun

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 26 lis 2012, 08:50

Mefisto86 pisze:Panowie nie bijmy sie ja tylko potrzebuje pomocy :)
Co do odpalania na ciepłym na lpg to nie wiem czy sie rozumiemy ale ja nie jestem w stanie odpalic na lpg czylko bena . Pozatym jak zgasze auto i trzyma jeszcze temperature to odpala normalnie . Problem pojawia sie po min 15 min przy tych temperaturach
Tak jak tu było napisane, zakręć LPG, zatankuj Pb, skasuj błędy (nawet jeśli ich nie ma) pojeździj na Pb 2-3 dni i obserwuj.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 26 lis 2012, 11:51

Mefisto86,
A co a tymi wskazaniami korekt z vaga. Przyjrzyj się również wskazaniom czujnika temperatury, jaką wskazuje po postoju przed uruchomieniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja