
Nie pisałbym może bo tydzień temu kupiłem jeden silnik, ale okazało się że miał przedmuchy na pierścionkach i ma porysowane gładzie cylindra

kurcze, w sumie może i faktycznie. Listwy wtryskowe, przepływka, sondy, wszystko co ma wpływ na prace silnika jest takie same. Czyli super. Dobrze wiedzieć na przyszłośc.kazio234 pisze:2,8l to praktycznie ten sam silnik. Możliwe ze nawet bez zmiany komputera będzie jeździł bo przepływka zrobi swoja robotę (w innych samochodach działało, audi nie robiłem). Osprzęt jest ten sam. Przy zmienię komputera jest tylko problem z immobiliserem.
Nic się nie przejmuj. Dawką paliwową powietrzną steruje przepływka która podaje ilość przepuszczonego powietrza do komputera. Komputer dzięki tym danym doboera odpowiednią ilość paliwa. Dla przykładu. Przy pełnej mocy 2.4 ma około 130g przepływu( nie oamietam dokłądnej jednostki) a 2.8 przy pełnej mocy ma coś około 150 g. Co przekłąda się wprost proporcjonalnie do dawki paliwa. A ze osprzęt 2.8 i 2.4 jest taki sam, to wydaje mi się ze problemu nie bedzie zadnego. W razie czego, wkładasz cały komp od 2.8 za powiedzmy 200 zł, bo tak one chodzą, i nie zachodzisz w bańke. Pozdrawiam.halcik pisze:A co z tym komputerem, tam musi być inna mapa zapłonu bo silnik ma inną moc. No i jaki może mieć oznaczenia aby mógł współpracować z moim komputerem, ewentualnie po zmianie. Nie chce żeby okazało się tak, że będzie mi źle sczytywał prędkość lub coś innego bo jest zły czujnik. Sami wiecie, po prostu co tu zrobić żeby było dobrze