[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
poka z kad dane bierzesz? gdzie mozna rzucic okiem na instrukcje , czy mowisz o tej co do auta mam ?luke_A6 pisze:2.8 q i tip ma 10.1 do setki. Na potwierdzenie instrukcja.
mi licznik nie przekłamuje bynajmniej pokazuje mniej wiecej tyle co GPS , nie wiem jak bardziej miarodajniej sprawdzic parametry

- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Dane dot. przyspieszenia 0-100 km/h dla limuzyn z rocznika >=2000:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,3
b) 2.8, FWD, automat-multitronic = 8,2
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,1
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,2
Dla limuzyn z roczników od 98 do 00 to będzie:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,2
b) 2.8, FWD, automat-tip = 9,4
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,0
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,1
Avant prezentuje się tak, rok >=2000:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,5
b) 2.8, FWD, automat-multitronic = 8,4
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,4
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,6
Avant, rok 98-00:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,4
b) 2.8, FWD, automat-tip = 9,6
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,3
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,5
Wychodzi na to, że przy Q jak zwykle co starsze to lepsze i szybsze
Ciekawe, że dla ośki jednak multi urywa sekunde na korzyść szybszego sprintu.
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,3
b) 2.8, FWD, automat-multitronic = 8,2
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,1
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,2
Dla limuzyn z roczników od 98 do 00 to będzie:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,2
b) 2.8, FWD, automat-tip = 9,4
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,0
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,1
Avant prezentuje się tak, rok >=2000:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,5
b) 2.8, FWD, automat-multitronic = 8,4
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,4
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,6
Avant, rok 98-00:
a) 2.8, FWD, manual (5-bieg)= 8,4
b) 2.8, FWD, automat-tip = 9,6
c) 2.8, Quattro, manual (5-bieg) = 8,3
d) 2.8, Quattro, automat-tip = 10,5
Wychodzi na to, że przy Q jak zwykle co starsze to lepsze i szybsze

Ciekawe, że dla ośki jednak multi urywa sekunde na korzyść szybszego sprintu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
mierzyłem ponownie nie mam jakiegos super refleksu , ale jak mierzyłem to wychodzi mi miedzy 8-9s jak pisałem wczesniej, próba na odłaczonaj klimie i radio
wlepa w bagażniku 147KW AHA USA
zgodze sie z tym ze 2.8 to nie sa demony predkosci i sie nie bede spierał o 1s , ale z tabelki wynika ze tip ładnie zamula
dlatego w planie jest a8 d3 4.2 nieco szybsze
wlepa w bagażniku 147KW AHA USA
zgodze sie z tym ze 2.8 to nie sa demony predkosci i sie nie bede spierał o 1s , ale z tabelki wynika ze tip ładnie zamula

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Nie wiem skąd te dziwne dane ale mój Tip + Q przyspiesza koło 8s bez problemu. 10s to moje auto zastępcze laguna 2.0 115km. Chyba że macie jakieś zaniedbane motory no i laczki 245 szerokości... Nie zamierzam się z nikim sprzeczać mierzyłem to kilkakrotnie i zawsze wychodzi tak samo także pozdrawiam. 1 bieg 70 2 bieg 120 3 bieg 180 4-5 nie wiem bo brakuje drogi ale więcej jak 220 nie jechałem. Bo jak to polska zawsze zaczyna się droga kończyć albo zakręt zaczyna.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
A w takim razie nie ma co się dziwić wszystko jasne. To tak samo jak producent pokazuje ile spala auto na 100km to też nigdy się nie pokrywa z rzeczywistością.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
piotrek24dm, ale raczej nie zawyżałby osiągów samochodów.
Jak liczyłeś przyspieszenie? Stoperem i licznikiem? Przy tej prędkości wg gpsa licznik zaniża o 10kmh, to raz. A dwa - jeśli jest zimniej, niż przy pomiarze przez producenta, to silnik powinien mieć trochę więcej mocy. Nie wiem, jak w wolnossaku, ale w turbo to jest dosyć mocno odczuwalne. Stąd pewnie ja wg G-Techa miałem 8.5 do sety, czyli sekundę mniej, niż katalog.
Jak liczyłeś przyspieszenie? Stoperem i licznikiem? Przy tej prędkości wg gpsa licznik zaniża o 10kmh, to raz. A dwa - jeśli jest zimniej, niż przy pomiarze przez producenta, to silnik powinien mieć trochę więcej mocy. Nie wiem, jak w wolnossaku, ale w turbo to jest dosyć mocno odczuwalne. Stąd pewnie ja wg G-Techa miałem 8.5 do sety, czyli sekundę mniej, niż katalog.
Widze ze temat dawno nie ruszany to opisze dzisiejszy wyscig.
Wiec a6 c5 2.8Q vs volvo v40 1.9tdi plus chip to ma jakies 140-150 km
Na starcie zostal w tyle alejak wbilem 3 bieg to Ja zostalem w tyle dodam ze 2 bieg mam do 80km/h albo 90 cos kolo tego.
I teraz pytanie czy moje audi jest jakies zamulone czy porostu tak to jezdzi bo wedlug mnie dupy nie urywa a biegi mam fes krotkie wiec but powienien byc lepszy wedlug mnie.
Wiec a6 c5 2.8Q vs volvo v40 1.9tdi plus chip to ma jakies 140-150 km
Na starcie zostal w tyle alejak wbilem 3 bieg to Ja zostalem w tyle dodam ze 2 bieg mam do 80km/h albo 90 cos kolo tego.
I teraz pytanie czy moje audi jest jakies zamulone czy porostu tak to jezdzi bo wedlug mnie dupy nie urywa a biegi mam fes krotkie wiec but powienien byc lepszy wedlug mnie.