Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?

Silniki benzynowe
BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 mar 2010, 00:09

jahro pisze:jutro możemy uskutecznić "testa" i wcale nie musi być sucho.. <ok> hehehehe
Ty masz cztery lapy wiec w deszczu bede cienko pierdzial :lol:
ale na suchym odrazu staje obok <piwo>

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 14 mar 2010, 00:10

z czystej ciekawości jestem jak najbardziej zaa.. <ok> 8-)
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 14 mar 2010, 00:14

goly191 pisze:
Patryś pisze:A wiec panowie był test u mnie w miescie moje 2.8 q kontra 2,5 tdi w a4 kombi.pałowalismy do oporu.Nie zalezy mi na tym kto wygrał ale dla zaspokojenia waszej ciekowaosc napisze ze a4 dojechała za kazdym razem jako przegrany.Słabe te 2.5 tdi ale jak to zetor dobry do orki:)
nooo zależy jaki ten 2.5tdi
bo do 180PS to raczej Pb powiewu nie ma


A4 z 99roku a jaka moc silnika nie wiem.Nie scigałem sie specjalnie kto wygra tylko po to zeby porównac ropniaka vs benzyne

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 mar 2010, 00:19

jahro pisze:z czystej ciekawości jestem jak najbardziej zaa.. <ok> 8-)
to jestesmy umowieni (jak bedzie sucho <ok> ) jest ktos jeszcze z jakims klekotem 2.5 TDi??
Moze byc 180KM <ok>
Z czystej ciekawosci zobaczymy co i jak, ale nie wroze zadnych rewelacji,
to podobna liga.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 14 mar 2010, 01:04

Nie ma się co zbytnio podniecać, auta mamy nie nowe, katalizatory poprzytykane, cewki i przewody stare, sondy już nie pierwszej nowości więc auto autu nie równe a szczególnie przy zbliżonych mocach.

[ Dodano: 2010-03-14, 01:05 ]
BartG60 pisze:
jahro pisze:z czystej ciekawości jestem jak najbardziej zaa.. <ok> 8-)
to jestesmy umowieni (jak bedzie sucho <ok> ) jest ktos jeszcze z jakims klekotem 2.5 TDi??
Moze byc 180KM <ok>
Z czystej ciekawosci zobaczymy co i jak, ale nie wroze zadnych rewelacji,
to podobna liga.
A twoje z 1899r po tylu latach to już na pewno nie ma 180PS.
Popraw profil. <piwo>

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 mar 2010, 01:29

fassi1 pisze:Nie ma się co zbytnio podniecać, auta mamy nie nowe, katalizatory poprzytykane, cewki i przewody stare, sondy już nie pierwszej nowości więc auto autu nie równe a szczególnie przy zbliżonych mocach.
buahahaha.... dokladnie, nie ma sie co podniecac :lol:
przeciez wiadomo ze 2.5 TDi nie da rady a 2.8 nie odjedzie ;-)


Ewentualnie 4.2 V8 by nas pogodzilo hehe...

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 22 kwie 2010, 22:39

Piotr 13585 pisze:Nie wazna jest ilosc kucy pod maska, ale wazny jest moment obrotowy.A dieselek twojego ojca ma prawie dwa razy tyle co twoj benzyniak.

pod maską tak. tylko że po przełożeniach skrzyni biegów na kołach niewiele mu zostanie z tego momentu.około 40% miejsze obroty silnika diesla

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 23 kwie 2010, 19:38

fassi dobre ,takiego rocznika to jeszce nie było.hyhyyhyh <ok>

[ Dodano: 2010-04-23, 19:41 ]
Bart to moja kosiarka cie powinna łyknac. <piwo> niezły masz rocznik.pozdr. <piwo>

[ Dodano: 2010-04-23, 19:43 ]
a tak na marginesie no i jak sprawdziliscie sie?ktore lepiej odchodzi?
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 23 kwie 2010, 22:09

yogibear1 pisze:fassi dobre ,takiego rocznika to jeszce nie było.hyhyyhyh <ok>

[ Dodano: 2010-04-23, 19:41 ]
Bart to moja kosiarka cie powinna łyknac. <piwo> niezły masz rocznik.pozdr. <piwo>

[ Dodano: 2010-04-23, 19:43 ]
a tak na marginesie no i jak sprawdziliscie sie?ktore lepiej odchodzi?
no niestety nie ma chetnych, a z Jahro probowalismy sie w czasie deszczu ze sniegiem,
(on ma cztery lapy) wiec dopiero jak zlapalem przyczepnosc na 3 biegu to moglem odjechac.
Jezeli jest ktos chetny to ja zawsze jestem gotowy <ok>

Nie czepiajcie sie rocznika bo to tylko cyfry :mrgreen:

Awatar użytkownika
okony
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 29 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: Poznań

Re: [A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?

Post autor: okony » 15 cze 2010, 19:35

Dj_Lacz pisze:Witam. Mam silnik 2.8l autko z 99r QUATTRO LPG i w porównaniu do 2.0TDI mojego ojca moje 193KM wychodzą blado :( Nie wiem teraz czy te silniki poprostu tak pracuja, czy moze z moim jest cos nie tak. W zaden sposób nie zaobserwowałem złej pracy silnika czy tp na gazie czy na bezynie, spalanie LPG około 13l/100km. Prosze użytkowników o opis odczuć podczas przyśpieszania czy podobnie jak u mnie auto najbardziej przyśpiesza w granicy 3000obr/min a potem powyżej 3500 juz nieco gorzej, dopiero około 5500, 6000 znowu czuć nieco wiekszy zryw. Dziwi mnie że 193KM nie robią zbyt wielkiego kopa. Aha czy na gazie czy na bezynie reakcja taka sama. Wysłałem PW do jednego z urzytkowników 4um ale prosze też innych o wypowiedz. Pozdrawiam.
tez jestem zawiedziony,wycialem katy bo byly zapchane i jest troche lepiej,czuc roznice na benzynie w porownaniu do gazu,mialem 2.6 b4 cabrio 150km i zbieralo sie lepiej zdecydowanie. Ale spalanie mnie zaskoczylo,w miescie max 6-8km odcinki 12.5l gazu.Mialem tez 4.2 v8 Q i nie spodziewalem sie az tak duzej roznicy w przyspieszeniu oczywiscie na niekorzysc 2.8.Ciekaw jestem czy ktos porownywal 2.8 do 3.0 w avancie bo to pewnie bedzie moj kolejny zakup.

lotdin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 09 lis 2010, 17:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lotdin » 15 lut 2011, 00:12

hehe tak czytam i czytam :) szwagier ma a6 2.8Q tip z 2001 roku a ja posiadam jeszcze 2.5 180Q manual i mysle ze przy fajnym starcie go objade ;) nagram filmik

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 15 lut 2011, 05:54

A co powiecie o przyspieszeniu 1.8T 150km??
Bo powiem szczerze ze nawet nigdy nieprobowalem odejscia ze swaitel ani zadnych wyscigow. Ale czasem jak przycisne to jeszcze staruszek potrafi wcisnac w fotel mi to wystarcza. Zreszta umowmy sie a6 nie jest sportowym samochodem, chodzi bardziej o wygode.
Ale ciekawy jestem co ten motor potrafi i jak wypada na tle innych, wiec jesli macie jakies pojecie to prosze o info.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 15 lut 2011, 14:57

raz jechałem a4 1.8t quattro bo miałem zamiar kupić i nie ma porównania z a6 2.8 i lepsze jest też odejście 2.8 bez quattro a z niewielkie ale jest oczywiście na suchej nawierzchni i również lepsze od 2.5tdi a6 150km nie wiem jak by było się zmierzyć z 180km pozdro <okok>

Awatar użytkownika
swiezak21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 24 cze 2010, 09:02
Lokalizacja: Mława

Post autor: swiezak21 » 19 lut 2011, 18:31

Ja miałem okazję spotkać się z 2,5 tdi 180KM w tiptroniku i został z tyłu,podejrzewam że z manualem bym miał problem POZDRO
R19 z Audi sprzedane .

Fontesen

Post autor: Fontesen » 21 lut 2011, 14:14

Ostatnio wracając z Wa-wy złąpałem się z gościem 2.5 TDI ten 150 konny.
Moja była szybsza, mimo quattro <figielek> Jak ześmy wyprzedzali jakiś samochód (zawsze miał problem, zeby mi dorównać i zeby się zmieścić) A jechał też młody łepek:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl