Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Pełen pakiet s-line po sporych zmianach

Prezentacja w/w aut.
Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 19 paź 2012, 21:29

dzieki za wiadomosc , ale mi to juz nie grozi. Ale jak ktoś bedzie pytał to dam znac ze jest ktos kto to robi dobrze.

[ Dodano: 2012-10-25, 16:55 ]
Moje przerobione gtb2260vk

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



montaz po wszystkich swiętych

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 25 paź 2012, 17:25

Oj widzę, że gruuubo modzisz powoli idę twoim tropem :D

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 25 paź 2012, 18:09

Grubo grubo grubo-zobaczymy jak to silnik zniesie <lol>
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Awatar użytkownika
jumbo2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:21
Lokalizacja: legnica

Post autor: jumbo2008 » 25 paź 2012, 19:15

Kolego a koĂącówki wydechu gdzie kupiłeś i jak zamontowałeś , fajna bryczka <okok>

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 25 paź 2012, 19:59

jumbo2008 pisze:Kolego a końcówki wydechu gdzie kupiłeś i jak zamontowałeś , fajna bryczka <okok>
końcówki ultera z allegro 90 ściete ku dołowi, sprzedający z łodzi. silnik do 260KM spokojnie wytrzymuje. Problemy są powyżej 300 KM.

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 26 paź 2012, 07:46

Ogólnie nie słyszałem aby ktoś w 2.0 lub 1.9 tdi przekroczył 300 koni,jak na razie co się orientuje to w Nadarzynie Serwis Boscha robi końcówki wtryskiwaczy z olbrzymimi dziurami do najmocniejszych PD rzędu 260 kucy.

Napisz jak masz zamiar rozwiązać problem z pompowtryskami bo na seryjnych po wyżej 200 koni się nie ujedzie nawet duża dmuchawa nie pomoże.

Jak nawet osiągniesz te 240-260 to co trakcją i sprzęgłem-przydało by się quattro no nie?

Sorki że zawracam gitarę ale może coś się dowiemy-nauczymy bo to ciekawy projekt <lol>
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Awatar użytkownika
jumbo2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:21
Lokalizacja: legnica

Post autor: jumbo2008 » 26 paź 2012, 08:22

Jeszcze jedno pytanko mam ,ten zderzak pod końcówki jak robiłes żeby ci sie zmieściły końcówki wydechu ,wycinałeś je i jak pozdrawiam

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 paź 2012, 17:19

mało widziałes. jeden chłopak z klubu octavi miał zmodzone na 300KM silnik 2.0 BKD na metanolu. Strzeliła mu głowica i teraz na seryjnych pompkach + IC+gtb22+wydech ma 260KM. Z quattro sie pomyśli narazie zakupiłem jeszcze spowalniacze 347mm przód i tył od 3.0TDI nie pamietam jaki tam jest rozmiar. Co do końcówek to może uda mi sie zrobić zdjęcie , wtedy wkleje . Generalnie jest tam b.mało miejsca

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 27 paź 2012, 00:10

No to spoko <lol> Ja juz mam zalozone 347 przod i 330 tyl wentylowane-nie zapomnij ze wystepuja 2 rodzaje silniczkow od recznego ,mam nadzieje ze wszystko podejdzie idealnie.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 paź 2012, 07:52

o silniczkach nie wiedziałem, a czym sie różnią???

Jestem Slaby

Post autor: Jestem Slaby » 27 paź 2012, 11:04

poprosze o namiary na końcówki wydechu :)

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 27 paź 2012, 16:53

Peter22 pisze:o silniczkach nie wiedziałem, a czym sie różnią???
Nim kupisz tylny zacisk to musisz sprawdzić stary jaki masz na aucie i według niego szukać nowych z takim samym otworem w środku czyli są na 6 i 12 ząbków ośka która wchodzi z silniczka do zacisku. Kolejny problem to tarcze tylne 330 występują pojedyncze i podwójne czyli wentylowane do każdej z nich jest inny zacisk-szerszy lub węższy.

Co do przednich to występują 2 wersje 347 i 320 na oko wyglądają identycznie a różnią się jażmem(mocowanie) i specyficzne dla 320-ek jest dodatkowa przedziałka kolo samego cylinderka patrząc od góry,natomiast w 347 to nie występuje.

Nie wiem po co audi wypuściło tyle rodzai hamulcy?
Ci wszyscy co mają 2.0 tdi w wersji se posiadają hamulce z przodu
304 a s-line 314 natomiast 320 i 347 są dedykowane do silników v6 z wyjątkiem 2.4 benzyna oraz jeden wyjątek 2.0TFSi posiada 347.
Dobra wiadomość jest taka że zwrotnica obsługuje wszystkie wyżej wymienione hample oprócz s6 i rs6.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 01:36 przez krzycho2626, łącznie zmieniany 1 raz.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 paź 2012, 21:59

ale ja kupiłem cały zestaw z silniczkami jazmami , tarczami i zaciskami

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 paź 2012, 21:41

pytanko czy do 347 założe felge 16" ? ;>

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 30 paź 2012, 16:06

na zime mam 17. hamulce dotarły wczorej ale narazie nie mam czasu wsadzic je na auto

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja