Peter22 pisze:o silniczkach nie wiedziałem, a czym sie różnią???
Nim kupisz tylny zacisk to musisz sprawdzić stary jaki masz na aucie i według niego szukać nowych z takim samym otworem w środku czyli są na 6 i 12 ząbków ośka która wchodzi z silniczka do zacisku. Kolejny problem to tarcze tylne 330 występują pojedyncze i podwójne czyli wentylowane do każdej z nich jest inny zacisk-szerszy lub węższy.
Co do przednich to występują 2 wersje 347 i 320 na oko wyglądają identycznie a różnią się jażmem(mocowanie) i specyficzne dla 320-ek jest dodatkowa przedziałka kolo samego cylinderka patrząc od góry,natomiast w 347 to nie występuje.
Nie wiem po co audi wypuściło tyle rodzai hamulcy?
Ci wszyscy co mają 2.0 tdi w wersji se posiadają hamulce z przodu
304 a s-line 314 natomiast 320 i 347 są dedykowane do silników v6 z wyjątkiem 2.4 benzyna oraz jeden wyjątek 2.0TFSi posiada 347.
Dobra wiadomość jest taka że zwrotnica obsługuje wszystkie wyżej wymienione hample oprócz s6 i rs6.