Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] AWT 1,8T + instalacja II generacji

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
deviltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
Lokalizacja: knurow

[ C5+LPG] AWT 1,8T + instalacja II generacji

Post autor: deviltomek » 13 paź 2012, 13:31

Witam! chcialem spytać czy ktoś próbował zakladac 2g do uturbionego 1,8? chodzi mi głównie o średnice wewnętrzną miksera, miejsce wyprowadzenia kompensacji, czestość wywalenia błędów w sterowniku silnika (sposób emulacji sondy,opory wtrysków pb). Proszę nie dewagować nad wyższością sekwencji nad 2 gen. inna instalacja nie wchodzi w grę.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 paź 2012, 15:23

No to sensownej odpowiedzi nie dostaniesz, bo zakładając taką instalację prosisz się o kłopoty...
A można wiedzieć co jest powodem chęci założenia takiej a nie innej instalacji?

deviltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
Lokalizacja: knurow

Post autor: deviltomek » 13 paź 2012, 15:45

jest wiele powodow, koszt samej instalacji, bezawaryjnosc gdzie w2g nie ma co nawalic a jesli juz to smieszne koszty, dojazdy do pracy niecale3km gdzie sekwencja praktycznie sie nie przelaczy, ogolnie auto uzytkowane czesto ale na krotkich dystansach, kilkanascie lat temu kiedy sekwencja byla malopopularna uturbione silniki bez problemu se radzily na2g wiec nikt mi nie wmowi ze sie cos zmienilo;-) j

[ Dodano: 2012-10-13, 15:47 ]
i jakie kłopoty masz na mysli?

imm3

Post autor: imm3 » 13 paź 2012, 16:04

Zmniejszenie mocy przez zwężkę w dolocie(mieszalnik), większe spalania, ryzyko wystrzału. Chyba nikt tu nie odważył się do takiego auta z turbo 2 gen wkładać.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 paź 2012, 18:43

deviltomek pisze:dojazdy do pracy niecale3km gdzie sekwencja praktycznie sie nie przelaczy,
Przy odpowiedniej regulacji i korekcie od temperatury gazu(przełączanie na lpg można ustawić na 20 stopni i będzie niewyczuwalne) i prawidłowym podpięciu reduktora w obieg gwarantuje że Twój silnik przejdzie na lpg po 0,5 km.

deviltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
Lokalizacja: knurow

Post autor: deviltomek » 13 paź 2012, 19:04

wystrzalow nie bedzie bo turbo tutaj nic nie zmienia, kolektor jest metalowy, spalanie niewiem czemu ma wzrosnac;-) wzlgedem sekwencji a mocy nie wykorzystuje w pelni wiec spadek nie bedzie uporczywy:-)

[ Dodano: 2012-10-13, 19:10 ]
pozatym to nie jest zadne tfsi tylko stare toporne turbo konstrukcji17 letniej;-)
lub wiecej wtedy nikt nie slyszal o sekwencji

imm3

Post autor: imm3 » 13 paź 2012, 19:54

Bo turbo nie ma nic do wystrzałów! W instalacjach 2 gen wystrzały zdarzają się poprzez ubogą mieszankę.

Upierając się przy 2 gen. mam wrażenie kolego że nie jeździłeś autem z dobrą instalacją sekwencyjną ale Twoje auto jak chcesz eksperymentuj :)

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 13 paź 2012, 20:13

nie krzywdź tego auta taka instalacją...jak napisali koledzy jesli dobrze podepną się pod obieg wody, ustawisz na 20 stopni i szybko sie auto przełączy na gaz...do twojego silnika nie jest droga sekwencja , Auto nie masz za 2 tys wiec na sekwencja 2,5k powinienes znaleść...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 paź 2012, 00:52

Zakładaj tą mieszankową instalację! Jestem ciekaw jak szybko zgłosisz się spowrotem z kłopotami <figielek> Chyba, że wstyd ci będzie poruszyć ten temat <milczek>

deviltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
Lokalizacja: knurow

Post autor: deviltomek » 14 paź 2012, 10:26

panowie zglosilem konkretne zapytanie, wiem jak dziala4 i2g, jesli nikt nie ma tu doswiadczenia z 2g na turbo to skad te zapewnienia o klopotach;-) jest na youtube leon z1g i blosem z turbo i se radzi;-)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 paź 2012, 11:05

deviltomek pisze:kilkanascie lat temu kiedy sekwencja byla malopopularna
kilkanaście lat temu nie było też telewizorów LCD i plazmowych i też ludzie oglądali telewizję <rotfl>
deviltomek pisze:jesli nikt nie ma tu doswiadczenia z 2g na turbo to skad te zapewnienia o klopotach;-)
A stąd, że z jakiegoś powodu wprowadzono nowsze generacje i to nie dlatego, żeby doić większe pieniądze od klientów, tylko ze względu na wydajność i awaryjność.
deviltomek pisze:na youtube leon z1g i blosem z turbo i se radzi;-)
Na YT jest też masa innych różnych ciekawych rzeczy,które nie do końca są dobre.
Jak już wyżej napisałem rób co chcesz, zdanie wielu użytkowników już znasz. Twoja kasa, twój samochód. Ja z chęcią będę obserwował jak ci się spisuje taki zestaw <okok>
Zwróć jeszcze uwagę na to, że zimą i tak będziesz musiał pojeździć na benzynie, zanim nagrzeje ci się silnik, bo ci reduktor zamarznie <figielek>

imm3

Post autor: imm3 » 14 paź 2012, 11:27

deviltomek pisze:panowie zglosilem konkretne zapytanie, wiem jak dziala4 i2g, jesli nikt nie ma tu doswiadczenia z 2g na turbo to skad te zapewnienia o klopotach;-) jest na youtube leon z1g i blosem z turbo i se radzi;-)
Bo sama instalacja 2 gen to kłopot sam w sobie.

deviltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
Lokalizacja: knurow

Post autor: deviltomek » 15 paź 2012, 09:07

alez Panowie:) widac zadko kto tu mial doczynienia z 2g jak mowicie ze 2g to klopot sam w sobie...chyba kazdy wie w jakim celu wprowadzono pierwszy uklad wtryskowy do silnikow benzynowych(na poczatku jednopunkt) - tylko po to zeby zmniejszyc koszty produkcji, gazniki wymagaly duzo wiekszej precyzji pozatym wymagaly fachowcow co znaja prawa fizyki a nie tylko takich z dostepem do laptopa .....taki sam powod jest z 4g w lpg- w 2g najwiekszy problem stwarzal wlasnie dobór miksera (sr. wew) dobrze dobrany i szczelny uklad (dolot) byl praktycznie bezawaryjny (jedyna rzecz to regeneracja parownika po ok 100KM) posiadam uprawnienia na gaz i pracowalem przy montazu przy lpg na poczatku tego tysiac lecia przez 2 lata kiedy to sekwencja stanowila maly odsetek calosci aut na lpg a i tak najczesciej do serwisu zglaszali sie jej uzytkownicy, to ze wtryski siadly, to ze sterownik sie zawiesil to ze komoputer lapie checka, ipt itp.byc moze przez te 12 lat duzo sie zmienilo- ja zmienilem branze na bardziej dochodowa aczkolwiek zwiazana z lpg (tylko w innych pojazdach) i nie mam juz stycznosci z 4g aczkolwiek kilka w ostatnim czasie serwisowalem (glownie znajomym) i jako taki wglad w to mam:) i jestem pewien na 100% ze bedzie to chodzic dobrze bo silnik 1,8t w a6 a np. w starym probe 2,2t to taka sama budowa silnika wiec co ma nie chodzic...dla instalatorow latwiej jest wlozyc instalacje 4g skasowac 1000zl wiecej bo i marza jest wieksza ustawic adopcje i wio, w 2 g musial pokombinowac z przebudowa dolotu czesto żeźba obudowy filtra co bylo czasochlonne a instalacja kosztuje 1400zl wiec i marza nizsza, moje ostatnie auto na gazie to octavia 1,6 75km plastikowy kolektor gdzie zaden gazownik nie chcial sie podjac 2g bo panie to nie bedzie chodzic bedzie szczelac- znalazlem dzien zalozylem sam- nie strzelala palila w miescie 8l nie lapala bledow zrobila 90tys i zadnych problemow ( w zime do -5st odpalany z gazu) niedlugo jak 5g bedzie bardziej popularnaod 4g to wszyscy przedmowcy napiszą (cos ty oszalal? 1,8T na 4 g ? chcesz zarznac silnik? jedynie 5g!!) wiec Panowie krótko- zjadlem zeby na 2g i proszę o wypowiedź fachowców co potrafią odpowiedzieć na pytanie a nie uzytkowników pierwszego auta na gaz z sekwencją co 2g nie widzieli na oczy:P

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 paź 2012, 11:49

Chcesz fachowców? A więc krótko. Zapraszam na lpg-forum.pl znajdziesz tam w 90% ludzi z branży lpg. I ich o to zapytaj. Wrzuć linka z tematem tutaj, bo sam jestem ciekaw co ci fachowcy napiszą. Tyle mojego słowa w tym temacie. Jak już wyżej napisałem to twoje auto i rób z nim co chcesz.

imm3

Post autor: imm3 » 15 paź 2012, 18:33

deviltomek pisze:zjadlem zeby na 2g i proszę o wypowiedź fachowców co potrafią odpowiedzieć na pytanie a nie uzytkowników pierwszego auta na gaz z sekwencją co 2g nie widzieli na oczy:P
Skoro jesteś taki pewny to po co w ogóle taki temat? Widzę że nawet lepiej wiesz kto czym i jak jeździł. Jakby 2g było takie super to każdy by na tym jeździł a nie kosztował się na sekwencję. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja