[ C5+LPG] AWT 1,8T + instalacja II generacji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
- Lokalizacja: knurow
[ C5+LPG] AWT 1,8T + instalacja II generacji
Witam! chcialem spytać czy ktoś próbował zakladac 2g do uturbionego 1,8? chodzi mi głównie o średnice wewnętrzną miksera, miejsce wyprowadzenia kompensacji, czestość wywalenia błędów w sterowniku silnika (sposób emulacji sondy,opory wtrysków pb). Proszę nie dewagować nad wyższością sekwencji nad 2 gen. inna instalacja nie wchodzi w grę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
- Lokalizacja: knurow
jest wiele powodow, koszt samej instalacji, bezawaryjnosc gdzie w2g nie ma co nawalic a jesli juz to smieszne koszty, dojazdy do pracy niecale3km gdzie sekwencja praktycznie sie nie przelaczy, ogolnie auto uzytkowane czesto ale na krotkich dystansach, kilkanascie lat temu kiedy sekwencja byla malopopularna uturbione silniki bez problemu se radzily na2g wiec nikt mi nie wmowi ze sie cos zmienilo;-) j
[ Dodano: 2012-10-13, 15:47 ]
i jakie kłopoty masz na mysli?
[ Dodano: 2012-10-13, 15:47 ]
i jakie kłopoty masz na mysli?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Przy odpowiedniej regulacji i korekcie od temperatury gazu(przełączanie na lpg można ustawić na 20 stopni i będzie niewyczuwalne) i prawidłowym podpięciu reduktora w obieg gwarantuje że Twój silnik przejdzie na lpg po 0,5 km.deviltomek pisze:dojazdy do pracy niecale3km gdzie sekwencja praktycznie sie nie przelaczy,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
- Lokalizacja: knurow
wystrzalow nie bedzie bo turbo tutaj nic nie zmienia, kolektor jest metalowy, spalanie niewiem czemu ma wzrosnac;-) wzlgedem sekwencji a mocy nie wykorzystuje w pelni wiec spadek nie bedzie uporczywy:-)
[ Dodano: 2012-10-13, 19:10 ]
pozatym to nie jest zadne tfsi tylko stare toporne turbo konstrukcji17 letniej;-)
lub wiecej wtedy nikt nie slyszal o sekwencji
[ Dodano: 2012-10-13, 19:10 ]
pozatym to nie jest zadne tfsi tylko stare toporne turbo konstrukcji17 letniej;-)
lub wiecej wtedy nikt nie slyszal o sekwencji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
- Lokalizacja: knurow
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
kilkanaście lat temu nie było też telewizorów LCD i plazmowych i też ludzie oglądali telewizjędeviltomek pisze:kilkanascie lat temu kiedy sekwencja byla malopopularna

A stąd, że z jakiegoś powodu wprowadzono nowsze generacje i to nie dlatego, żeby doić większe pieniądze od klientów, tylko ze względu na wydajność i awaryjność.deviltomek pisze:jesli nikt nie ma tu doswiadczenia z 2g na turbo to skad te zapewnienia o klopotach;-)
Na YT jest też masa innych różnych ciekawych rzeczy,które nie do końca są dobre.deviltomek pisze:na youtube leon z1g i blosem z turbo i se radzi;-)
Jak już wyżej napisałem rób co chcesz, zdanie wielu użytkowników już znasz. Twoja kasa, twój samochód. Ja z chęcią będę obserwował jak ci się spisuje taki zestaw

Zwróć jeszcze uwagę na to, że zimą i tak będziesz musiał pojeździć na benzynie, zanim nagrzeje ci się silnik, bo ci reduktor zamarznie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 16:25
- Lokalizacja: knurow
alez Panowie:) widac zadko kto tu mial doczynienia z 2g jak mowicie ze 2g to klopot sam w sobie...chyba kazdy wie w jakim celu wprowadzono pierwszy uklad wtryskowy do silnikow benzynowych(na poczatku jednopunkt) - tylko po to zeby zmniejszyc koszty produkcji, gazniki wymagaly duzo wiekszej precyzji pozatym wymagaly fachowcow co znaja prawa fizyki a nie tylko takich z dostepem do laptopa .....taki sam powod jest z 4g w lpg- w 2g najwiekszy problem stwarzal wlasnie dobór miksera (sr. wew) dobrze dobrany i szczelny uklad (dolot) byl praktycznie bezawaryjny (jedyna rzecz to regeneracja parownika po ok 100KM) posiadam uprawnienia na gaz i pracowalem przy montazu przy lpg na poczatku tego tysiac lecia przez 2 lata kiedy to sekwencja stanowila maly odsetek calosci aut na lpg a i tak najczesciej do serwisu zglaszali sie jej uzytkownicy, to ze wtryski siadly, to ze sterownik sie zawiesil to ze komoputer lapie checka, ipt itp.byc moze przez te 12 lat duzo sie zmienilo- ja zmienilem branze na bardziej dochodowa aczkolwiek zwiazana z lpg (tylko w innych pojazdach) i nie mam juz stycznosci z 4g aczkolwiek kilka w ostatnim czasie serwisowalem (glownie znajomym) i jako taki wglad w to mam:) i jestem pewien na 100% ze bedzie to chodzic dobrze bo silnik 1,8t w a6 a np. w starym probe 2,2t to taka sama budowa silnika wiec co ma nie chodzic...dla instalatorow latwiej jest wlozyc instalacje 4g skasowac 1000zl wiecej bo i marza jest wieksza ustawic adopcje i wio, w 2 g musial pokombinowac z przebudowa dolotu czesto żeźba obudowy filtra co bylo czasochlonne a instalacja kosztuje 1400zl wiec i marza nizsza, moje ostatnie auto na gazie to octavia 1,6 75km plastikowy kolektor gdzie zaden gazownik nie chcial sie podjac 2g bo panie to nie bedzie chodzic bedzie szczelac- znalazlem dzien zalozylem sam- nie strzelala palila w miescie 8l nie lapala bledow zrobila 90tys i zadnych problemow ( w zime do -5st odpalany z gazu) niedlugo jak 5g bedzie bardziej popularnaod 4g to wszyscy przedmowcy napiszą (cos ty oszalal? 1,8T na 4 g ? chcesz zarznac silnik? jedynie 5g!!) wiec Panowie krótko- zjadlem zeby na 2g i proszę o wypowiedź fachowców co potrafią odpowiedzieć na pytanie a nie uzytkowników pierwszego auta na gaz z sekwencją co 2g nie widzieli na oczy:P
Skoro jesteś taki pewny to po co w ogóle taki temat? Widzę że nawet lepiej wiesz kto czym i jak jeździł. Jakby 2g było takie super to każdy by na tym jeździł a nie kosztował się na sekwencję.deviltomek pisze:zjadlem zeby na 2g i proszę o wypowiedź fachowców co potrafią odpowiedzieć na pytanie a nie uzytkowników pierwszego auta na gaz z sekwencją co 2g nie widzieli na oczy:P
