miałem 2 generacje w mercedesie w124 2.0 mechaniczny wtrysk wiec ogarniam temat... stara generacja byla do samochodów z jednym punktem lub wielopunktem z sonda lambda i katalizatorem... a 1.8T to inna bajka kolego

minusy 2 generacji:
- przelaczanie z benzyny na lpg odczuwalne i to bardzo
- spadek dynamiki mocy i to duzy w tym silniku (bedziesz smigal jak 1.8 zwykłym)
- strzaly jak najbardziej sa mozliwe nawet w metalowych kolektorach (wstawic trzeba kilka zaworów upustowych w kolektor i filtr powietrza)
- check engine czesto bedzie pojawiac sie na desce
- chyba gdzies ktos mial w PL (golf lub passat) zalozona taka instalcjie i głowica byla do roboty po bardzo krótkim czasie...
jeszcze pare mniejszych minusików sie znajdzie ale jak auto ma jedziec jak "kupa" to zakładaj
tak czy siak zaden dobry/normalny Gazownik nie zalozy takiej instalacji do tego silnika... no chyba ze bez gwarancji