Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
shadow sniper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 16 wrz 2012, 19:46
Lokalizacja: Sandomierz

problem z 2.0TDI

Post autor: shadow sniper » 16 wrz 2012, 19:54

Koledzy , mam poważny problem ze swoim silnikiem. Jestem w tych tematach zielony, nie znam sie na mechanice.
Znalazłem to forum i wydaje mi sie najsensowniejsze jakie przegladałem choc mam A3
Posiadam silnik BKD w A3 , przebieg 146tyś . Zauważyłem trzepanie wilnikiem , i wydaje mi sie że silnik chodzi dość głośno.
Co mam zrobić , wymieniac ta pompe olejową , czy coś innego , pytam bo nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

Słowik27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 30 sie 2012, 13:11
Lokalizacja: Biłgoraj/ Lubelszczyzna

Post autor: Słowik27 » 25 wrz 2012, 14:13

Witam po długiej nieobecności spowodowanej brakiem neta <wnerw>
objawy szarpania na wolnych obrotach jakby nasilaly się no i ten świszczący dźwięk również pojawia się częściej
W jaki sposób mogę sprawdzić IC?
jeśli chodzi o te drgania to czuje je na tyłku teraz ogólnie na całym aucie. sprawdzę czy na drążku coś wyczuje ale raczej nic takiego nie zauważyłem. poprzedni mechanik zeby zlikwidowac drgania zmienil kont wtrysku działało przez 2 dni i drgania powróciły.
Co myślicie o zakupie zregenerowanej pompy olejowej, czy nie będzie to wyrzucenie kasy w bloto? czy może jedynie sam zabierak po regeneracji?
dzieki za zainteresowanie i sugestie.

sancho99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:50
Lokalizacja: kraków

Post autor: sancho99 » 27 wrz 2012, 21:41

Witam mam drugi silnik BRE w mojej audicy, sprzedawca zapewniał mnie ze silnik mam przebieg ok 100 tyś. Tydzień temu wymieniłem olej w silniku i po tygodniu musiałem dolać 200ml. co to może powodować taki ubytek.