Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
drom

Post autor: drom » 26 maja 2012, 23:10

Witam. Jestem od paru dni na forum, mam a6 c6 avant silnik 2,0 BRF 136 KM r.p. styczeĂą 2007. Z tym silnikiem mam takie same problemy tj. przy obrotach 1800-2000 dość często ( nie zawsze) przerywa i słychać takie ziu, ziu, szarpie (to wszystko zazwyczaj na I i II biegu) i po zwiększeniu obrotów się uspokaja. Domyślam się, że to pompa oleju (imbus, gniazdo). Nie jestem ani mechanikiem ani specjalnym znawcą techniki, zatem zdecydowana większość fachowych określeĂą, zwrotów nic mi nie mówi albo niewiele.

Samochód sprowadziłem dwa lata temu z Belgii z przebiegiem ok. 160kkm, teraz mam ok.210kkm czyli "w strefie zagrożenia". Rozrząd kompletny wymieniałem ok. 10kkm temu. Moi znajomi użytkownicy aut z silnikiem takim lub ze 140 KM silnikiem mają podobne problemy, ale oni mówią, że ten typ tak ma. Nie chciałbym zatrzeć silnika, proszę o informację od użytkowników forum, czy i jak rozwiązali tego typu swoje problemy i co ew.polecają. Każda informacja może mi bardzo pomóc, zarówno na forum jak i na maila (drom51@wp.pl ) czy komórkę 722332298 (w godz. 7-22)
Pozdrawiam wszystkich .

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 27 maja 2012, 08:33

drom, jeśli to jest to, co mówisz (napęd pompy), to polecam rzucić okiem na temat: a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908

k4t
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: k4t » 27 maja 2012, 19:06

Witam serdecznie,
wczoraj wymienilem u siebie w BLB pompe na lancuchu na kompletny zestaw kol zebatych z kolem na wal. Czesci zakupilem w Polsce. Wszystko bylo ok wczoraj, auto faktycznie mialo lepsza kulture pracy, nie bylo czuc drgan, chodzilo jakby ciszej. Dzisiaj po przejechaniu okolo 5km w miescie uslyszalem "dziwna" prace silnika, jakies zgrzyty/ klekot (naprawde glosno jak na diesla) tak do 1500rpm, potem wszystko ucicha.