Szukam pomocy bo pomimo poszukiwań moja audiczka strzela focha i czasami nie pali tzn. im krócej stoi lub jedzie tym łatwiej o problem. Dokładnie rzecz ujmując zapowietrza się...Co zrobiłem dotychczas:
-wymiana ukruszonego odpowietrzenia filtra paliwa
-wymiana filtra paliwa(poprzedni miał 7 tkm przejechane)
-sprawdzone przewody paliwowe do zbiornika
-wyciągnięta pompka wzbiorcza ze zbiornika, wyczyszczona, działa tzn. zalewa komorę wzbiorczą
-zbiornik szczelny
VAG nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem natomiast jak szybko pompka w zbiorniku ma napełniać komorę wzbiorczą??
Po odpowietrzeniu auto jeździ jak głupie żadnych zająknięć czy spadku mocy...
Tutaj już brak pomysłów, liczę na Wasze doświadczenie i wiedzę, z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
[ AKN 2.5 150 KM] Wyjechałem, zgasiłem silnik-reaktywacja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Cześć
Z doświadczenia wiem że powinno się go wymienić obligatoryjnie przy tego typu problemach mimo dobrego wyglądu. Wymiana oczywiście na oryginał z ASO (ok 120pln). W tym przypadku podróby mogą nie spełniać swojego zadania!!
Jeżeli jesteś pewien szczelności kładu paliwowego (wężyki przelewowe powrotu ON, podkładki miedziane przy wtryskach itp) to może okazać się że pompa VP nie trzyma szczelności i będzie trza z tym zrobić porządek, VP do ponownego uszczelnienia.
Rozumiem że chodzi o czarne ustrojstwo na filtrze?gregm pisze:-wymiana ukruszonego odpowietrzenia filtra paliwa


Z doświadczenia wiem że powinno się go wymienić obligatoryjnie przy tego typu problemach mimo dobrego wyglądu. Wymiana oczywiście na oryginał z ASO (ok 120pln). W tym przypadku podróby mogą nie spełniać swojego zadania!!
Jeżeli jesteś pewien szczelności kładu paliwowego (wężyki przelewowe powrotu ON, podkładki miedziane przy wtryskach itp) to może okazać się że pompa VP nie trzyma szczelności i będzie trza z tym zrobić porządek, VP do ponownego uszczelnienia.
To czarne cudo wymienione...Nieszczelna pompa chyba powinna mieć jakieś braki w podawaniu dawki paliwa podczas jazdy?? Ja nie odczułem nic z tych rzeczy, ciągnie jak głupia
VAG nie pokazuje nic ciekawego, gdybym wiedział jak szybko pompa wzbiorcza napełnia komorę...mam też "ciągotki w kierunku magicznego czujnika G210
Dzisiaj sprawdzimy zaworki zwrotne przy pompie i podkładki przy wtryskach...przelewy ostatnio wymieniłem.


- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Co, myslisz że pompa działa anemicznie ?gregm pisze:Ja nie odczułem nic z tych rzeczy, ciągnie jak głupia VAG nie pokazuje nic ciekawego, gdybym wiedział jak szybko pompa wzbiorcza napełnia komorę...
To tym bardziej nie ciągnęlaby "jak głupia"

Ale jak chcesz byc pewnym to zatankuj paliwa pełny bak, wtedy pompka nie ma żadnego wpływu

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
No właśnie nie, nawet jeżeli będzie miała nieszczelność to podczas pracy nic nie powinno wykazywać niepokojącego. Będzie się to uaktywniało podczas dłuższych postojów a raczej długich kręceniach nie przynoszących rezultatów .gregm pisze:Nieszczelna pompa chyba powinna mieć jakieś braki w podawaniu dawki paliwa podczas jazdy
Właśnie!!!! Zatankowanie do pełna całkowicie wyłączy pompkę w zbiorniku, komora będzie cały czas wypełniona.RomanS pisze:Ale jak chcesz byc pewnym to zatankuj paliwa pełny bak, wtedy pompka nie ma żadnego wpływu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 paź 2011, 23:09
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kolego. Niedawno miałem podobny problem. Autko nie chciało palić, i wymieniałem wszystko co Ty wymieniłeś w swoim poście. Niech ktoś kto się zna na tym podepnie Ci autko do kompa i zobaczy czy z pompą wszystko OK. U mnie okazało się niestety, że nie i regeneracja u Wolińskiego kosztowała mnie 1300zł
Mam nadzieję że u Ciebie to skończy się lepiej. Pozdrawiam i powodzenia! (do 2.5tdi zawsze życzę powodzenia
) aha pewien mechanik u którego starałem się rozwiązać problem powiedział, żebym sprawdził przewody pod autem - może spróbuj u siebie.

