Auto sprawdzone po vinie do samego końca serwisowane w ASO przebieg 175 tyś. obecnie 183 tyś.
OPIS
-kolor grafit
-pełen pakiet S-line zewnętrzny i wewnętrzny
- Wnętrze pół-skóra
- Klapa tylna otwierana i zamykana elektrycznie
- Tylnie lampy LED
- Bixenony skrętny
- Klimatyzacja Automatyczna
- Kolorowy komputer
- ogrzewanie siedzeń przód
- składane i dzielone oparcie tylniej kanapy
- siedzenia s-line
- Duża Nawigacja MMI plus z obsługą głosową
- Bluetooth
- Audi parking system Przód / tył
- S-Line grill
- S-Line przedni zderzak
- S-Line tylni dyfuzor
- S-Line progi
- Spojler S-Line
- brak oznaczenia modelu i pojemności
- Hak holowniczy elektryczny
- obręcze ze stopu metali lekkich 245/40 R18 S-line
- wykończenie szczotkowane aluminium
- Elektryczna klapa bagażnika
- Tempomat
- 3-ramienna kierownica wielofunkcyjna s-line
- Zmieniarka 6 CD
- Czujnik zmierzchowy świateł
- Sensor deszczu
- Srebrne listwy ozdobne wokół szyb
- ESP , ABS
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- ogrzewane dysze spryskiwaczy
- Reflektory przeciwmgielne
- Srebrne relingi dachowe
-Pakiet oświetlenia
- Lusterka asferyczne
- "Coming Home"/"Leaving Home"
- Domykanie automatyczne szyb
- itp.
Pare fotek zaraz po zakupie:
Jak kupowałem auto to wiedzialem że cos jest nie tak albo z wtryskami albo z napędem pompy olejowej.
Po powrocie do domu podjechałem do kolegi ktory ma kompa i okazało sie że mam walnięte trzy pompki.
Kiedy pytałem o koszta pompek to cena jaką usłyszalem to ok 3400zł + trzeba bylo juz myslec o wymianie napędu pompy olejowej kolejne 2000zł. Porozmawiałem z Jaro4444 i postanowiłem kupic nowy silnik. Padło na silnik od mitsubishi gdyz sa w miare świeże i z małym przebiegiem. Szukałem około tygodnia czasu i sie trafiła super okazja silnik z 2010 roku przebieg 8000 km już z poprawionym napędem pompy.
zdjęcie nowego serducha
Jako że silnik był w aucie bez DPF-a trzeba było wywalić to dziadostwo fizycznie i ze sterownika w moim aucie.
Sterownikiem zajął sie Rogall a fizycznie wywalił mi kolego .
zdęcia tego dziadostwa:
Po wsadzeniu silnika i wywaleniu DPF-a okazało sie że auto wpada w tryb awaryjny i nie ma mocy. Powodem był rozszczelniony IC. Z uwagi na fakt że nosiłem sie z zamiarem podniesienia mocy w aucie chciałem dołożyć drugi IC.Ale niestety cena jednego to ok 400zł a teraz musiałem kupic dwa wiec cena wzrosła do 800zł. Padło na IC centralny od audi A4 B8 3.0TDI
Pare zdjęć IC z a4 b8 3.0TDI
Po wsadzeniu IC auto zaczeło normalnie jeździć . Teraz przyszedł czas na nowe mody .
Na pokładzie zagościła turbina CAHA z auta testowego z przebiegim 1400km
Teraz tylko zostało pojechac do Rogalla na program . Wynik poniżej
Teraz zostało troszke pozmieniac autko na zewnatrz. Doszły lampy pliftowe przednie, lusterka s6, listwy od Allroad, tylni zderzak S6 , nowe końcówki
ostatnio jeden z kolegów na forum A4 Wsadził do swojego a4 B8 3.0 tdi nowy IC od a7/a6 3.0 tdi Biturbo.
Po samej wymianie wyszło o 14 KM wiecej . Więc postanowiłem zrobić to samo u siebie w A6
Cały czas mi czegoś jeszcze brakowało w aucie , wiec do auta wpadł zderzak poliftowy i grill Rs 6
Wiem ze zaraz padną teksty że znaczek RS nie pasuje do Diesla ale poprzedni właściciel salał go jakimś klejem i nie da się go usunąć bez uszkodzenia grilla . Wiec zostaje tak jak jest .
W planach mam jeszcze zmiane turbiny na GTB22 i zrobienie wydeszku na 3 cale.
Jak tak patrze to obecna fela za bardzo nie pasuje wiec na nastepny sezon będe szukał 19 RS