[A6 C6] Pełen pakiet s-line po sporych zmianach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
[A6 C6] Pełen pakiet s-line po sporych zmianach
Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A6 c6 z 2007 roku 2.0 TDI BRE S-line
Auto sprawdzone po vinie do samego końca serwisowane w ASO przebieg 175 tyś. obecnie 183 tyś.
OPIS
-kolor grafit
-pełen pakiet S-line zewnętrzny i wewnętrzny
- Wnętrze pół-skóra
- Klapa tylna otwierana i zamykana elektrycznie
- Tylnie lampy LED
- Bixenony skrętny
- Klimatyzacja Automatyczna
- Kolorowy komputer
- ogrzewanie siedzeń przód
- składane i dzielone oparcie tylniej kanapy
- siedzenia s-line
- Duża Nawigacja MMI plus z obsługą głosową
- Bluetooth
- Audi parking system Przód / tył
- S-Line grill
- S-Line przedni zderzak
- S-Line tylni dyfuzor
- S-Line progi
- Spojler S-Line
- brak oznaczenia modelu i pojemności
- Hak holowniczy elektryczny
- obręcze ze stopu metali lekkich 245/40 R18 S-line
- wykończenie szczotkowane aluminium
- Elektryczna klapa bagażnika
- Tempomat
- 3-ramienna kierownica wielofunkcyjna s-line
- Zmieniarka 6 CD
- Czujnik zmierzchowy świateł
- Sensor deszczu
- Srebrne listwy ozdobne wokół szyb
- ESP , ABS
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- ogrzewane dysze spryskiwaczy
- Reflektory przeciwmgielne
- Srebrne relingi dachowe
-Pakiet oświetlenia
- Lusterka asferyczne
- "Coming Home"/"Leaving Home"
- Domykanie automatyczne szyb
- itp.
Pare fotek zaraz po zakupie:
Jak kupowałem auto to wiedzialem że cos jest nie tak albo z wtryskami albo z napędem pompy olejowej.
Po powrocie do domu podjechałem do kolegi ktory ma kompa i okazało sie że mam walnięte trzy pompki.
Kiedy pytałem o koszta pompek to cena jaką usłyszalem to ok 3400zł + trzeba bylo juz myslec o wymianie napędu pompy olejowej kolejne 2000zł. Porozmawiałem z Jaro4444 i postanowiłem kupic nowy silnik. Padło na silnik od mitsubishi gdyz sa w miare świeże i z małym przebiegiem. Szukałem około tygodnia czasu i sie trafiła super okazja silnik z 2010 roku przebieg 8000 km już z poprawionym napędem pompy.
zdjęcie nowego serducha
Jako że silnik był w aucie bez DPF-a trzeba było wywalić to dziadostwo fizycznie i ze sterownika w moim aucie.
Sterownikiem zajął sie Rogall a fizycznie wywalił mi kolego .
zdęcia tego dziadostwa:
Po wsadzeniu silnika i wywaleniu DPF-a okazało sie że auto wpada w tryb awaryjny i nie ma mocy. Powodem był rozszczelniony IC. Z uwagi na fakt że nosiłem sie z zamiarem podniesienia mocy w aucie chciałem dołożyć drugi IC.Ale niestety cena jednego to ok 400zł a teraz musiałem kupic dwa wiec cena wzrosła do 800zł. Padło na IC centralny od audi A4 B8 3.0TDI
Pare zdjęć IC z a4 b8 3.0TDI
Po wsadzeniu IC auto zaczeło normalnie jeździć . Teraz przyszedł czas na nowe mody .
Na pokładzie zagościła turbina CAHA z auta testowego z przebiegim 1400km
Teraz tylko zostało pojechac do Rogalla na program . Wynik poniżej
Teraz zostało troszke pozmieniac autko na zewnatrz. Doszły lampy pliftowe przednie, lusterka s6, listwy od Allroad, tylni zderzak S6 , nowe końcówki
ostatnio jeden z kolegów na forum A4 Wsadził do swojego a4 B8 3.0 tdi nowy IC od a7/a6 3.0 tdi Biturbo.
Po samej wymianie wyszło o 14 KM wiecej . Więc postanowiłem zrobić to samo u siebie w A6
Cały czas mi czegoś jeszcze brakowało w aucie , wiec do auta wpadł zderzak poliftowy i grill Rs 6
Wiem ze zaraz padną teksty że znaczek RS nie pasuje do Diesla ale poprzedni właściciel salał go jakimś klejem i nie da się go usunąć bez uszkodzenia grilla . Wiec zostaje tak jak jest .
W planach mam jeszcze zmiane turbiny na GTB22 i zrobienie wydeszku na 3 cale.
Jak tak patrze to obecna fela za bardzo nie pasuje wiec na nastepny sezon będe szukał 19 RS
Auto sprawdzone po vinie do samego końca serwisowane w ASO przebieg 175 tyś. obecnie 183 tyś.
OPIS
-kolor grafit
-pełen pakiet S-line zewnętrzny i wewnętrzny
- Wnętrze pół-skóra
- Klapa tylna otwierana i zamykana elektrycznie
- Tylnie lampy LED
- Bixenony skrętny
- Klimatyzacja Automatyczna
- Kolorowy komputer
- ogrzewanie siedzeń przód
- składane i dzielone oparcie tylniej kanapy
- siedzenia s-line
- Duża Nawigacja MMI plus z obsługą głosową
- Bluetooth
- Audi parking system Przód / tył
- S-Line grill
- S-Line przedni zderzak
- S-Line tylni dyfuzor
- S-Line progi
- Spojler S-Line
- brak oznaczenia modelu i pojemności
- Hak holowniczy elektryczny
- obręcze ze stopu metali lekkich 245/40 R18 S-line
- wykończenie szczotkowane aluminium
- Elektryczna klapa bagażnika
- Tempomat
- 3-ramienna kierownica wielofunkcyjna s-line
- Zmieniarka 6 CD
- Czujnik zmierzchowy świateł
- Sensor deszczu
- Srebrne listwy ozdobne wokół szyb
- ESP , ABS
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- ogrzewane dysze spryskiwaczy
- Reflektory przeciwmgielne
- Srebrne relingi dachowe
-Pakiet oświetlenia
- Lusterka asferyczne
- "Coming Home"/"Leaving Home"
- Domykanie automatyczne szyb
- itp.
Pare fotek zaraz po zakupie:
Jak kupowałem auto to wiedzialem że cos jest nie tak albo z wtryskami albo z napędem pompy olejowej.
Po powrocie do domu podjechałem do kolegi ktory ma kompa i okazało sie że mam walnięte trzy pompki.
Kiedy pytałem o koszta pompek to cena jaką usłyszalem to ok 3400zł + trzeba bylo juz myslec o wymianie napędu pompy olejowej kolejne 2000zł. Porozmawiałem z Jaro4444 i postanowiłem kupic nowy silnik. Padło na silnik od mitsubishi gdyz sa w miare świeże i z małym przebiegiem. Szukałem około tygodnia czasu i sie trafiła super okazja silnik z 2010 roku przebieg 8000 km już z poprawionym napędem pompy.
zdjęcie nowego serducha
Jako że silnik był w aucie bez DPF-a trzeba było wywalić to dziadostwo fizycznie i ze sterownika w moim aucie.
Sterownikiem zajął sie Rogall a fizycznie wywalił mi kolego .
zdęcia tego dziadostwa:
Po wsadzeniu silnika i wywaleniu DPF-a okazało sie że auto wpada w tryb awaryjny i nie ma mocy. Powodem był rozszczelniony IC. Z uwagi na fakt że nosiłem sie z zamiarem podniesienia mocy w aucie chciałem dołożyć drugi IC.Ale niestety cena jednego to ok 400zł a teraz musiałem kupic dwa wiec cena wzrosła do 800zł. Padło na IC centralny od audi A4 B8 3.0TDI
Pare zdjęć IC z a4 b8 3.0TDI
Po wsadzeniu IC auto zaczeło normalnie jeździć . Teraz przyszedł czas na nowe mody .
Na pokładzie zagościła turbina CAHA z auta testowego z przebiegim 1400km
Teraz tylko zostało pojechac do Rogalla na program . Wynik poniżej
Teraz zostało troszke pozmieniac autko na zewnatrz. Doszły lampy pliftowe przednie, lusterka s6, listwy od Allroad, tylni zderzak S6 , nowe końcówki
ostatnio jeden z kolegów na forum A4 Wsadził do swojego a4 B8 3.0 tdi nowy IC od a7/a6 3.0 tdi Biturbo.
Po samej wymianie wyszło o 14 KM wiecej . Więc postanowiłem zrobić to samo u siebie w A6
Cały czas mi czegoś jeszcze brakowało w aucie , wiec do auta wpadł zderzak poliftowy i grill Rs 6
Wiem ze zaraz padną teksty że znaczek RS nie pasuje do Diesla ale poprzedni właściciel salał go jakimś klejem i nie da się go usunąć bez uszkodzenia grilla . Wiec zostaje tak jak jest .
W planach mam jeszcze zmiane turbiny na GTB22 i zrobienie wydeszku na 3 cale.
Jak tak patrze to obecna fela za bardzo nie pasuje wiec na nastepny sezon będe szukał 19 RS
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
Avancik na wypasie,widzę ze masz rękę do tego auta...jedynie pogratulować zaparcia w modach i brnij dalej w mody... jakie tam sobie planujesz...bryka super.szerokosci...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Dzieki . Kolejnym modem bedzie podniesienie mocy . Mam nowy silnik z małym przebiegiem wiec może wyjdzie w okolicach 260KMnanek84 pisze:Avancik na wypasie,widzę ze masz rękę do tego auta...jedynie pogratulować zaparcia w modach i brnij dalej w mody... jakie tam sobie planujesz...bryka super.szerokosci...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
neimaD pisze:możesz dać mi więcej szczegółów na pw? dam rade to samemu ogarnąć?Peter22 pisze: treba wywalić troche gratów ze starego seryjnego IC podciąć belkę i przerobić przewód od klimy .
Autko 1 klasa! :D
Jak masz spawarkę do aluminium i nierdzewki oraz troche pojęcia o spawaniu to powinieneś dać radę.
tu masz jak wyglądało oryginalnie
Tu masz przerobiony przewód od klimy, oryginalnie był on jakoś zakręcony i przeszkadzał w poprowadzeniu rur do IC
Ostatnie zdjęcie na którym jest już osadzony IC (tu są zdjęcia z montażu wcześniejszego IC od audi A4 B8 3.0 TDI)
Na zdjęciu widac jak została podcięta belka zeby wszedł IC . Jak coś to ten IC z A4 jest do sprzedania na nim wyszło 205 KM
[ Dodano: 2012-09-26, 17:33 ]
Ja widac na fotkach trzeba wywalić tą dolną rure i plastykowy czarny zbiorniczek który jest widoczny po lewej stronie patrząc z przodu auta
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
troche dlubniete masz to swoje autko kolego, gratulacje za odwage i checi. Ja osobiscie to bym tylko lampy od RS6 wsadzil 10 ledowe a nie polift 6 ledow, ale to tylko ja... a i srodkowa konsoleta raczej nie wyglada na aluminium szczotkowane na zdjeciu tylko na plastik w srebrnym kolorze (czy to moze zludzenie)
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
Peter22 a jak nowe serducho?pompuje tak jak trzeba,kapcie dobrze się zbierają?a jak swap wyglądał,wszystko pasuje plug en play czy były jakieś problemiki?Peter22 pisze:Dzieki . Kolejnym modem bedzie podniesienie mocy . Mam nowy silnik z małym przebiegiem wiec może wyjdzie w okolicach 260KMnanek84 pisze:Avancik na wypasie,widzę ze masz rękę do tego auta...jedynie pogratulować zaparcia w modach i brnij dalej w mody... jakie tam sobie planujesz...bryka super.szerokosci...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
nanek84 pisze:Peter22 a jak nowe serducho?pompuje tak jak trzeba,kapcie dobrze się zbierają?a jak swap wyglądał,wszystko pasuje plug en play czy były jakieś problemiki?Peter22 pisze:Dzieki . Kolejnym modem bedzie podniesienie mocy . Mam nowy silnik z małym przebiegiem wiec może wyjdzie w okolicach 260KMnanek84 pisze:Avancik na wypasie,widzę ze masz rękę do tego auta...jedynie pogratulować zaparcia w modach i brnij dalej w mody... jakie tam sobie planujesz...bryka super.szerokosci...
Silnik w naszych a6 jest wzdłużny a w mitsubishi poprzecznie, trzeba zmienic miske olejowa ze sarego silnika(i troszke skrócic smog), zmienic bagnet oleju ze starego , zmienic swiece żarowe bo jest inne napięcie i trzeba przełożyć osłone głowicy tą czarną w której mamy wlew oleju . reszta pasuje p&p. silnik w chwili obecnej ma przejechane ok 15 tyś i ma sie b. dobrze. mam do sprzedania pare gratow do audi a6 c6 i jak sie ich pozbede to bede sie brał za wymiane turbiny i wydeszek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
KL4K50N pisze:Git furmanka Podobają mi się Twoje koĂącóweczki <szok>
a dzieki , jest tam mało miejsca wiec nie było to łatwe , sporo przymiarek i czasu na to poszło , ale efekt jak dla mnie wyszedł zadawalający.
[ Dodano: 2012-10-06, 08:51 ]
troche nowych fotek po myciu
[ Dodano: 2012-10-10, 14:37 ]
Turbina Gtb22 z 3.0 tdi zamówiona czas na kolejne mody z serii mocy przybywaj