Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Warsztat
slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 18 lip 2012, 22:43

juber pisze:slawq, a w dekle normalnie Ci się zmieściły? bo jak również od niego kupiłem i musiałem trochę zmodyfikować dekiel ;]
pisałem o tym kilka postów temu.

Co do sprężynek to ja też musiałem w jednej lampie "dostosować" ale akurat żarniki kupowałem gdzie indziej.

Miałem tylko jedną przygodę z tymi przetwornicami (te z czerwonym Xem) . Jedna zaczęła palić mi bezpiecznik ale sprzedawca bez żadnych problemów wymienił mi na nową.

PZDR
Przetwornice sa na zewnatrz lampy w miejscu oryginalnych a nie w środku.
Na razie jestem zły bo barwa nadal jest lekko niebieska a miały być 4300 K
Jeszcze tydzien pojezdze o bede do nich dzwonił...

Awatar użytkownika
juber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 14 lut 2011, 10:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: juber » 19 lip 2012, 07:49

slawq pisze:Na razie jestem zły bo barwa nadal jest lekko niebieska a miały być 4300 K
Ja też miałem identyczny problem. Kupiłem u siebie na miejscu żarniki 4300K i też dawały na niebiesko, dodatkowo coś z nimi było nie tak i mrugały więc zareklamowałem jedno i drugie. Dostałem świeżo dostarczone żarniki (podejrzewałem, że te co kupiłem były używane). Przestały mrugać ale waliły na niebiesko (w sumie na biało ale z niebieską poświatą - gdziekolwiek podjechałem, odblask był niebieski) ale przejechałem już kilkadziesiąt godzin i jest spoko. ÂŚwiatła są mega białe, bez niebieskiej poświaty choć jeszcze kolor wydaje się bardziej zimny niż 4300K ale to pewnie kwestia czasu.

Jak będę miał możliwość to zrobię zdjęcia porównując światła z początku świecenia.

Greedo

Post autor: Greedo » 26 sie 2012, 00:35

Zamierzam właśnie zakupić jakiś zestaw H1 4300k slim
i zastanawiałem się pomiędzy tymi dwoma
jednak czytając wasze opinie w jednym i w drugim trafiają się problemy techniczne
wiec sam nie wiem który, zestaw używał bym za granica także ew wymiany na gwarancji były by problematyczne
chyba zdecyduje się na ten pierwszy NOXON'a, lub coś innego sprawdzonego możecie jeszcze polecić?
wiadomo ze wszystko to chińszczyzna i można trafić lepszy lub gorszy model.

montował ktoś to w C4? da rade upchnąć pod dekielkiem? czy trzeba zastosować jakieś inne sensowne rozwiązanie bo mało tam miejsca jest?

Awatar użytkownika
max0107
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 23 gru 2011, 20:10
Lokalizacja: Stargard / Drammen-NO

Post autor: max0107 » 26 sie 2012, 03:01

kolego kup w biltemie za 500nok i bedziesz mial miejscowa gwarancje na przetwornice :)

Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 26 sie 2012, 08:46

Ja kupiłem 4300K z pierwszego postu, musiałem czekać na nie 3 tyg bo akurat nie mieli na stanie. Użytkuje je 4 m-c. Ale jestem zadowolony. Przetwornice wchodzą na wcisk pod dekielek ale jest wszystko OK. Troszkę plastik musiałem przypiłować ale kwestia 5 min. Polecam bo różnica jest kolosalna.

Greedo

Post autor: Greedo » 26 sie 2012, 15:31

max0107 pisze:kolego kup w biltemie za 500nok i bedziesz mial miejscowa gwarancje na przetwornice :)
myślałem nad tymi z biltemy jakiś czas temu ale nie maja chyba slimów a o takowe mi chodzi :)
Casian pisze:Ja kupiłem 4300K z pierwszego postu, musiałem czekać na nie 3 tyg bo akurat nie mieli na stanie. Użytkuje je 4 m-c. Ale jestem zadowolony. Przetwornice wchodzą na wcisk pod dekielek ale jest wszystko OK. Troszkę plastik musiałem przypiłować ale kwestia 5 min. Polecam bo różnica jest kolosalna.
http://sklep.mdcarbon.pl/zestaw-xenon-4 ... -1228.html
mówisz o tych tak? to w takim razie raczej zdecyduje sie na ten komplet jak wchodzi pod dekiel w C4 i jest przez większość polecany.
a w którym miejscu dokładnie trzeba ten plastik przypiłować? posiadasz może jakieś foto z montażu? :)

dzięki wam za odpowiedzi. :)

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 26 sie 2012, 16:49

ja swój zestaw kupiłem za 150 zł u tego sprzedawcy http://allegro.pl/sklep/4689259_styling-car już ponad rok temu bo w maju i ze 3 dni temu padła mi jedna z przetwornic. ogólnie jestem zadowolony zwłaszcza że zestaw był nie drogi.

ten mam http://allegro.pl/komplet-xenon-hid-h1- ... 74011.html
Robert Ferrari czeka

Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 26 sie 2012, 21:52

nie posiadam żadnych zdjęć ale to wyjdzie w praniu gdyż sam zauważysz gdzie przetwornice będą się blokować.. pilnikiem zjechałem po 1 mm z każdej strony i jakos się upchnęły.

Greedo

Post autor: Greedo » 16 wrz 2012, 09:56

Ja tez już zamontowałem ten zestaw noxona 4300k wczoraj, na razie świeci zobaczymy jak będzie
jednak el. regulacja lamp zaczęła mi opornie chodzić? coś zknocilem czy za dużo w tych lampach napakowane, bo dekielki to na styk się zamknęły.
przed montażem ładnie wsio chodziło a teraz jak chce opuścić to idzie z bólem ledwo co i się przycina? :|

pozdrawiam :)

Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 16 wrz 2012, 13:07

Greedo pisze:Ja tez już zamontowałem ten zestaw noxona 4300k wczoraj, na razie świeci zobaczymy jak będzie
jednak el. regulacja lamp zaczęła mi opornie chodzić? coś zknocilem czy za dużo w tych lampach napakowane, bo dekielki to na styk się zamknęły.
przed montażem ładnie wsio chodziło a teraz jak chce opuścić to idzie z bólem ledwo co i się przycina? :|

pozdrawiam :)
Kabelki razem z przetwornicą trzeba tak upchać aby wszystko ładnie chodziło, nie możesz mieć żadnego oporu na silniczkach bo je spalisz.. Moim zdaniem popraw kable w lampie i staraj się je głębiej wciskać wtedy ładnie wszystko się zamknie.

Greedo

Post autor: Greedo » 16 wrz 2012, 15:11

Casian pisze:
Greedo pisze:Ja tez już zamontowałem ten zestaw noxona 4300k wczoraj, na razie świeci zobaczymy jak będzie
jednak el. regulacja lamp zaczęła mi opornie chodzić? coś zknocilem czy za dużo w tych lampach napakowane, bo dekielki to na styk się zamknęły.
przed montażem ładnie wsio chodziło a teraz jak chce opuścić to idzie z bólem ledwo co i się przycina? :|

pozdrawiam :)
Kabelki razem z przetwornicą trzeba tak upchać aby wszystko ładnie chodziło, nie możesz mieć żadnego oporu na silniczkach bo je spalisz.. Moim zdaniem popraw kable w lampie i staraj się je głębiej wciskać wtedy ładnie wszystko się zamknie.
dzieki :) , wiem jak tylko zauważyłem opór to zostawiłem już żeby nie zepsuć, przy czasie jeszcze raz tam spróbuje to ułożyć jakoś inaczej wewnątrz lampy.

przetwornica Slim 'noxon' w C4
Obrazek
Obrazek

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 23 wrz 2012, 12:42

jak to jest z lampami w c5 bo odkreciłem 3 sruby i lampa miała opór i nie mogłem jej wyjąć a nie chciałem nic uszkodzić wiec na siłe nie ciagnołem.. nie trzeba odkręcać zderzaka napewno?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

Awatar użytkownika
welch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 21 kwie 2012, 20:02
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: welch » 23 wrz 2012, 18:46

witam koledzy a nie macie problemu z parowaniem od srodka jesli umiesciliscie przetwornice w srodku? pytam bo ja zalozylem tez w ten sposob ale zaczela mi lampa parowac od srodka lampa nie byla rozklejana ani nic robione musialem nawiercic dwa otwory w obudowie ktora przychodzi do lampy aby bylo ok ? jak narazie nie paruje .

Awatar użytkownika
juber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 14 lut 2011, 10:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: juber » 24 wrz 2012, 08:29

Ja mam parowanie lampy prawej, która wcześniej była niewłaściwie zrobiona przez poprzedniego właściciela. Sam rozklejałem dwie lampy i lewa jest spoko, przetwornica w zamkniętym deklu i nie paruje. Z uwagi na to, że u mnie prawa parowała nawet jak miałem lekko odchylony dekiel, musiałem pokombinować jak wsadzić do środka lampy przetwornice i udało mi się - są dwa miejsca gdzie przetwornica wchodzi, na dno lampy (ciągle mówię o wnętrzu) ale przetwornica lata jak szalona na boki przy skręcaniu, drugim miejscem jest prawy bok od strony silniczka regulacji i tu siedzi sztywno i tak obecnie jeżdżę i bez dekla.

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 24 wrz 2012, 10:27

juber pisze: i tak obecnie jeżdżę i bez dekla.
uważaj bo będzie się tam zbierać z czasem bardzo dużo kurzu, a co za tym idzie będzie Cię czekać rozbieranie lampy by ją czyścić od środka.
Fuck Fuel Economy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja