Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

MMI 3G w miejscu MMI Basic

Elektryka
Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 13 wrz 2012, 19:57

fabiano82 pisze:Kilka razy zmienianlem mmi 2g na 3g lacznie z gateway 20 pin i zegary owszem dzialaly ale nie w 100% .Wiec ciekawy jestem w jaki sposob kolega Slaby potrafi zgrac zegary z 2g do 3g bo mi sie to akurat nie udalo.
To napisz kolego fabiano82 co Tobie nie działało w 100% i jakie podzespoły zastosowałes ,gateway, licznik i jakie softy ?
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 14 wrz 2012, 11:40

Wymieniane bylo wszystko oprocz zegarow z 2g i klimy, numerwo czesci nie pamietam .Co nie dzialalo np zegarek i data to samo z radiem na fis kodowac sie nie dalo. Staralismy sie kodowac vcds i vas i nic jezeli wiesz jak to odpalic bede wdzieczny za info bo z tego co ja sie dowiedzialem to zegary z 3G da sie przekodowac na 2G alejuz na odwrot jakos nie idzie .
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 14 wrz 2012, 22:01

Jednostka nie jest ustawiona odpowiednio do opcji w jakiej jest auto .Na początek ...
W zielonym trzeba wejsc w car
Potem chyba trzecia linia od konca i tam odznacz clock powinien pojawic sie zegarek na mmi. Tylko jak jest dostateczny soft !!
Ale i tak musze znac numer softu gatewaya !! Bo od niego zależy Komunikacja.
pozdrawiam
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 14 wrz 2012, 23:26

Ok dzieki slaby za info nastepnym razem bede pamietal.
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
Manix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 13 lut 2010, 17:24
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Manix » 30 wrz 2013, 15:07

Witam,

zrobiłem przekładkę MMI High (tzw. 2G) na MMI 3G High.

Niestety mam problem z komunikacją z 20 pinowym Gateway 4F0 907 468 G.

viewtopic.php?p=644540&highlight=#644540

Proszę o pomoc.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 01 mar 2015, 20:42

koledzy mam takie pytanko . Mam okazje kupienia kompletnego zestawu mmi 3g po lifcie czyli wszsyko:monitor, gateway,tuner, czytnik z dyskiem hdd ,i okablowanie ,Czy dużo bedzie roboty z założeniem mam podstawowe mmi basic ktos to robił ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 15 gru 2016, 06:32

Odkopuje temat z pytaniem. Ile na obecne czasy kosztowalaby przesiadka z MMi basic na MMI HIGH ?

najbardziej zalezy mi na : duzym wyswietlaczu i mozliwoscia podpiecia pendrive albo telefonu.
Jezeli to klopotliwe to moze tez byc zmieniarka na 6 plyt. Nawigacji nie potrzebuje...

Dodam o ile to cos wniesie do tematu,ze mam teraz panel mmi na 8 przyciskow i zamontowanego bluetootha.

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 15 gru 2016, 09:22

Z basica jest prosciej bo masz wtyczke quadlock za schowkiem.
Pytanie zasadnicze :
- masz swiatlowody puszczone w aucie a w szczegolnosci do bagaznika(jedna wtyczka starczy)?
- masz jakikolwiek system grajacy ze wzmacniaczem(to by zalatwilo pytanie numer 1 bo wszystko sie komunikuje po swiatlowodach- wiec jesli masz to tam bedzie instalacja)

Basic robi wyjazd wraz w wyswietlaczem i BT pod fotelem/za schowkiem (MMI 3g ma go w sobie).

Potrzebujesz:
-Jednostke MMI 3G z SDS i HDD - za 990 zl powinienes kupic legalną sprawną jednostke
-nowy LCD numer:4F0919604 ( w uk okolo 70 funtow, nie wiem jaka cena w PL)
-Kabel 4 zylowy do LCD (od mmi 3g do wyswietlacza) - 189 zl na alledrogo
-Kostke do zasilania LCD (najlepiej poprosic o ucieta wraz z wyswietlaczem) - 2 piny tylko z 8 dostepnych w niej - plus i minus
-przepinowac quadlocka za schowkiem i ewentualnie dolozyc kilka kabli( schematy potrzebne )
-Kupic radio 3g z wbudowanym wzmacniaczem do bagaznika 4F0035061 z DAB albo 4F0035056 bez DAB
-Kupic AMI do 3G(wejscie na USB, podpiecie BT receivera do muzyki itp). Ja wyrwalem za 21 funtow chinczyka i na razie Ci nie powiem czy dziala ale slyszalem,ze chlopakom chodzi. Poprawie posta jak sciagne CP z radia(temat na dluzsza gadke w moim przypadku bo u mnie sporo wiecej robione bylo)

Teraz kwestia co juz masz w aucie:
- jesli masz jakikowiek system naglosnienia ze wzmacniaczem to jest z gorki bo tylko robisz adapter ze wtyczki 30/32 pinowej wzmacniacza na quadlocka do radia 3g zgodnie ze schematami i wsadzasz radio do tylu i po temacie ( swiatlowod ze wzmacniacza zapetlasz tym : 4E0973802 a radio musi byc zapiete swiatlowodem jak do tej pory)

- jesli nie masz wzmacniacza wcale i swiatlowodow do tylu ani wiazki to trzeba rozkminic schematy i puscic tam kable:
GLosniki + i -
Zasilanie
Magistrala danych

ogolnie miedzy 11 a 13 kabli w sumie do tylu + swiatlowod .
Cenowo sam musisz rozkminic po czesciach. Jest sporo firm ktore to w PL robia juz w bardzo przystepnych cenach a masz gwarancje,ze dziala , ogarniete CP w cenie, wszystko jest zrobione profesjonalnie(fury nie spalisz:) ) i calosc nie potrwa wiecej niz dzien w wiekszosci przypadkow. Ja gdybym mial gdzie i nie byl tak uparty jak jestem to dalbym to komus do zrobienia. U mnie wiecej zabawy bo mam przedliftowe auto i musialem sporo adapterow zrobic zeby nie rezac instalacji w razie gdybym chcial proces odwrocic.

Powodzenia

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 16 gru 2016, 19:23

Czyli reasumujac to 3G HIGH to juz taki full wypas.
Na te chwile sam sie za to nie wezme,przerasta mnie to ;) zwlaszcza ze na 98 procent nie mam swiatlowodu w bagazniku,ani zadnego wzmacniacza,jest tam cos czarnego,ale to nie wzmacniacz raczej.
W takim razie jakim cudem gra moje audio ? <mysli> i pytanie do Was jak mam MMI BASIC,to dolozenie glosnikow do tylnych drzwi (bo nie mam) to kolejne prucie samochodu ? ,kodowanie, itp ?
Czy tylko sciagam tapicerke,zakladam glosniki i w droge ? ,kolejne pytanie : czy do CD PLAYER,ktory mam w schowku podpiecie zmieniarki na 6 CD to znowu prucie i kabelkomania ? czy jeden kabelek i juz mam 6 plyt ?

Kolejne pytanie : Jak wygladaja takie zmiany cenowo w Polsce , w firmach ktore sie tym zajmuja ?
to o czym wspominal Screw, w poscie.

Chodzi mi o rozbudowanie z basic na basic plus , ew na 3G , w kazdej z tych opcji bez nawigacji,gdyz nie potrzebuje tego bajeru.

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 17 gru 2016, 00:26

Otwórz lewy schowek za lampa w bgażniku i wklej tu zdjęcie
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 17 gru 2016, 21:36

Obrazek


Obrazek

Prosze , tak to wyglada po zdjeciu boczka w bagazniku.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 17 gru 2016, 21:38

no to kolego masz golasa trochę roboty więcej
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 18 gru 2016, 01:09

No niestety golas,nawet glosnikow w tylnych drzwiach nie ma :[
W oczekiwaniu na przyplyw pieniedzy i zmiane na 2G lub 3G,chcialem zapytac jak mozna rozbudowac po najmniejszej lini oporu takiego golasa (MMI BASIC) zeby chociaz glosniki do tylu dolozyc bo az wstyd ze sa tam zaslepki.

krokodylv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 16 cze 2016, 09:47
Lokalizacja: Elblag

Post autor: krokodylv6 » 22 gru 2016, 23:16

Poważna operacja. Po drodze napotkasz jeszcze sporo problemów, o których nawet nikt nie pomyślał wcześniej. Najlepiej zlecić komuś, kto zajmuje się tym profesjonalnie. Oszczędzisz nerwów gdy jakiś szczegół nie będzie pasował a auto będzie rozgrzebane...A jest tego trochę. Mi wydawało się, że mam wszystko gotowe... A jednak nie było. Ramka od zegarów mnie zatrzymała. Później okazało się, że przyciski po lifcie są inne i też musiałem szukać. Wzmacniacz anteny nie pasuje. Zdecydowanie trudniej jest w autach z silnikiem 2.0 tdi. Albo rezygnujemy z wizualizacji systemu parkowa albo musimy wymienić alternator. Przygotuj 2500 PLN i ktoś Ci to ogarnie. Za 4500 PLN to już na wypasie. Ja mam u siebie z wizualizacja parktronica, kamerą cofania, telefonem bluetooth,navi. Dysk 40GB i dodatkowo 2 sloty na karty pamięci.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 23 gru 2016, 12:11

Witam ja przechodziłem z mmi basic na mmi 3g nie jest tak strasznie alternator nie potrzebny wzmacniacz tez nie potrzebny .ty jest problem ze nie ma glosników tylnich i zadnej instalacji z tyłu , trzeba przewody swiatłowod ciagnac
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja