To napisz kolego fabiano82 co Tobie nie działało w 100% i jakie podzespoły zastosowałes ,gateway, licznik i jakie softy ?fabiano82 pisze:Kilka razy zmienianlem mmi 2g na 3g lacznie z gateway 20 pin i zegary owszem dzialaly ale nie w 100% .Wiec ciekawy jestem w jaki sposob kolega Slaby potrafi zgrac zegary z 2g do 3g bo mi sie to akurat nie udalo.
MMI 3G w miejscu MMI Basic
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 702
- Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wymieniane bylo wszystko oprocz zegarow z 2g i klimy, numerwo czesci nie pamietam .Co nie dzialalo np zegarek i data to samo z radiem na fis kodowac sie nie dalo. Staralismy sie kodowac vcds i vas i nic jezeli wiesz jak to odpalic bede wdzieczny za info bo z tego co ja sie dowiedzialem to zegary z 3G da sie przekodowac na 2G alejuz na odwrot jakos nie idzie .
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
Jednostka nie jest ustawiona odpowiednio do opcji w jakiej jest auto .Na początek ...
W zielonym trzeba wejsc w car
Potem chyba trzecia linia od konca i tam odznacz clock powinien pojawic sie zegarek na mmi. Tylko jak jest dostateczny soft
Ale i tak musze znac numer softu gatewaya
Bo od niego zależy Komunikacja.
pozdrawiam
W zielonym trzeba wejsc w car
Potem chyba trzecia linia od konca i tam odznacz clock powinien pojawic sie zegarek na mmi. Tylko jak jest dostateczny soft

Ale i tak musze znac numer softu gatewaya

pozdrawiam
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
Witam,
zrobiłem przekładkę MMI High (tzw. 2G) na MMI 3G High.
Niestety mam problem z komunikacją z 20 pinowym Gateway 4F0 907 468 G.
viewtopic.php?p=644540&highlight=#644540
Proszę o pomoc.
zrobiłem przekładkę MMI High (tzw. 2G) na MMI 3G High.
Niestety mam problem z komunikacją z 20 pinowym Gateway 4F0 907 468 G.
viewtopic.php?p=644540&highlight=#644540
Proszę o pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
koledzy mam takie pytanko . Mam okazje kupienia kompletnego zestawu mmi 3g po lifcie czyli wszsyko:monitor, gateway,tuner, czytnik z dyskiem hdd ,i okablowanie ,Czy dużo bedzie roboty z założeniem mam podstawowe mmi basic ktos to robił ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
- sudan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
- Imię: RAFAL
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PARIS
- Kontakt:
Odkopuje temat z pytaniem. Ile na obecne czasy kosztowalaby przesiadka z MMi basic na MMI HIGH ?
najbardziej zalezy mi na : duzym wyswietlaczu i mozliwoscia podpiecia pendrive albo telefonu.
Jezeli to klopotliwe to moze tez byc zmieniarka na 6 plyt. Nawigacji nie potrzebuje...
Dodam o ile to cos wniesie do tematu,ze mam teraz panel mmi na 8 przyciskow i zamontowanego bluetootha.
najbardziej zalezy mi na : duzym wyswietlaczu i mozliwoscia podpiecia pendrive albo telefonu.
Jezeli to klopotliwe to moze tez byc zmieniarka na 6 plyt. Nawigacji nie potrzebuje...
Dodam o ile to cos wniesie do tematu,ze mam teraz panel mmi na 8 przyciskow i zamontowanego bluetootha.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Z basica jest prosciej bo masz wtyczke quadlock za schowkiem.
Pytanie zasadnicze :
- masz swiatlowody puszczone w aucie a w szczegolnosci do bagaznika(jedna wtyczka starczy)?
- masz jakikolwiek system grajacy ze wzmacniaczem(to by zalatwilo pytanie numer 1 bo wszystko sie komunikuje po swiatlowodach- wiec jesli masz to tam bedzie instalacja)
Basic robi wyjazd wraz w wyswietlaczem i BT pod fotelem/za schowkiem (MMI 3g ma go w sobie).
Potrzebujesz:
-Jednostke MMI 3G z SDS i HDD - za 990 zl powinienes kupic legalną sprawną jednostke
-nowy LCD numer:4F0919604 ( w uk okolo 70 funtow, nie wiem jaka cena w PL)
-Kabel 4 zylowy do LCD (od mmi 3g do wyswietlacza) - 189 zl na alledrogo
-Kostke do zasilania LCD (najlepiej poprosic o ucieta wraz z wyswietlaczem) - 2 piny tylko z 8 dostepnych w niej - plus i minus
-przepinowac quadlocka za schowkiem i ewentualnie dolozyc kilka kabli( schematy potrzebne )
-Kupic radio 3g z wbudowanym wzmacniaczem do bagaznika 4F0035061 z DAB albo 4F0035056 bez DAB
-Kupic AMI do 3G(wejscie na USB, podpiecie BT receivera do muzyki itp). Ja wyrwalem za 21 funtow chinczyka i na razie Ci nie powiem czy dziala ale slyszalem,ze chlopakom chodzi. Poprawie posta jak sciagne CP z radia(temat na dluzsza gadke w moim przypadku bo u mnie sporo wiecej robione bylo)
Teraz kwestia co juz masz w aucie:
- jesli masz jakikowiek system naglosnienia ze wzmacniaczem to jest z gorki bo tylko robisz adapter ze wtyczki 30/32 pinowej wzmacniacza na quadlocka do radia 3g zgodnie ze schematami i wsadzasz radio do tylu i po temacie ( swiatlowod ze wzmacniacza zapetlasz tym : 4E0973802 a radio musi byc zapiete swiatlowodem jak do tej pory)
- jesli nie masz wzmacniacza wcale i swiatlowodow do tylu ani wiazki to trzeba rozkminic schematy i puscic tam kable:
GLosniki + i -
Zasilanie
Magistrala danych
ogolnie miedzy 11 a 13 kabli w sumie do tylu + swiatlowod .
Cenowo sam musisz rozkminic po czesciach. Jest sporo firm ktore to w PL robia juz w bardzo przystepnych cenach a masz gwarancje,ze dziala , ogarniete CP w cenie, wszystko jest zrobione profesjonalnie(fury nie spalisz:) ) i calosc nie potrwa wiecej niz dzien w wiekszosci przypadkow. Ja gdybym mial gdzie i nie byl tak uparty jak jestem to dalbym to komus do zrobienia. U mnie wiecej zabawy bo mam przedliftowe auto i musialem sporo adapterow zrobic zeby nie rezac instalacji w razie gdybym chcial proces odwrocic.
Powodzenia
Pytanie zasadnicze :
- masz swiatlowody puszczone w aucie a w szczegolnosci do bagaznika(jedna wtyczka starczy)?
- masz jakikolwiek system grajacy ze wzmacniaczem(to by zalatwilo pytanie numer 1 bo wszystko sie komunikuje po swiatlowodach- wiec jesli masz to tam bedzie instalacja)
Basic robi wyjazd wraz w wyswietlaczem i BT pod fotelem/za schowkiem (MMI 3g ma go w sobie).
Potrzebujesz:
-Jednostke MMI 3G z SDS i HDD - za 990 zl powinienes kupic legalną sprawną jednostke
-nowy LCD numer:4F0919604 ( w uk okolo 70 funtow, nie wiem jaka cena w PL)
-Kabel 4 zylowy do LCD (od mmi 3g do wyswietlacza) - 189 zl na alledrogo
-Kostke do zasilania LCD (najlepiej poprosic o ucieta wraz z wyswietlaczem) - 2 piny tylko z 8 dostepnych w niej - plus i minus
-przepinowac quadlocka za schowkiem i ewentualnie dolozyc kilka kabli( schematy potrzebne )
-Kupic radio 3g z wbudowanym wzmacniaczem do bagaznika 4F0035061 z DAB albo 4F0035056 bez DAB
-Kupic AMI do 3G(wejscie na USB, podpiecie BT receivera do muzyki itp). Ja wyrwalem za 21 funtow chinczyka i na razie Ci nie powiem czy dziala ale slyszalem,ze chlopakom chodzi. Poprawie posta jak sciagne CP z radia(temat na dluzsza gadke w moim przypadku bo u mnie sporo wiecej robione bylo)
Teraz kwestia co juz masz w aucie:
- jesli masz jakikowiek system naglosnienia ze wzmacniaczem to jest z gorki bo tylko robisz adapter ze wtyczki 30/32 pinowej wzmacniacza na quadlocka do radia 3g zgodnie ze schematami i wsadzasz radio do tylu i po temacie ( swiatlowod ze wzmacniacza zapetlasz tym : 4E0973802 a radio musi byc zapiete swiatlowodem jak do tej pory)
- jesli nie masz wzmacniacza wcale i swiatlowodow do tylu ani wiazki to trzeba rozkminic schematy i puscic tam kable:
GLosniki + i -
Zasilanie
Magistrala danych
ogolnie miedzy 11 a 13 kabli w sumie do tylu + swiatlowod .
Cenowo sam musisz rozkminic po czesciach. Jest sporo firm ktore to w PL robia juz w bardzo przystepnych cenach a masz gwarancje,ze dziala , ogarniete CP w cenie, wszystko jest zrobione profesjonalnie(fury nie spalisz:) ) i calosc nie potrwa wiecej niz dzien w wiekszosci przypadkow. Ja gdybym mial gdzie i nie byl tak uparty jak jestem to dalbym to komus do zrobienia. U mnie wiecej zabawy bo mam przedliftowe auto i musialem sporo adapterow zrobic zeby nie rezac instalacji w razie gdybym chcial proces odwrocic.
Powodzenia
- sudan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
- Imię: RAFAL
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PARIS
- Kontakt:
Czyli reasumujac to 3G HIGH to juz taki full wypas.
Na te chwile sam sie za to nie wezme,przerasta mnie to
zwlaszcza ze na 98 procent nie mam swiatlowodu w bagazniku,ani zadnego wzmacniacza,jest tam cos czarnego,ale to nie wzmacniacz raczej.
W takim razie jakim cudem gra moje audio ?
i pytanie do Was jak mam MMI BASIC,to dolozenie glosnikow do tylnych drzwi (bo nie mam) to kolejne prucie samochodu ? ,kodowanie, itp ?
Czy tylko sciagam tapicerke,zakladam glosniki i w droge ? ,kolejne pytanie : czy do CD PLAYER,ktory mam w schowku podpiecie zmieniarki na 6 CD to znowu prucie i kabelkomania ? czy jeden kabelek i juz mam 6 plyt ?
Kolejne pytanie : Jak wygladaja takie zmiany cenowo w Polsce , w firmach ktore sie tym zajmuja ?
to o czym wspominal Screw, w poscie.
Chodzi mi o rozbudowanie z basic na basic plus , ew na 3G , w kazdej z tych opcji bez nawigacji,gdyz nie potrzebuje tego bajeru.
Na te chwile sam sie za to nie wezme,przerasta mnie to

W takim razie jakim cudem gra moje audio ?

Czy tylko sciagam tapicerke,zakladam glosniki i w droge ? ,kolejne pytanie : czy do CD PLAYER,ktory mam w schowku podpiecie zmieniarki na 6 CD to znowu prucie i kabelkomania ? czy jeden kabelek i juz mam 6 plyt ?
Kolejne pytanie : Jak wygladaja takie zmiany cenowo w Polsce , w firmach ktore sie tym zajmuja ?
to o czym wspominal Screw, w poscie.
Chodzi mi o rozbudowanie z basic na basic plus , ew na 3G , w kazdej z tych opcji bez nawigacji,gdyz nie potrzebuje tego bajeru.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 cze 2016, 09:47
- Lokalizacja: Elblag
Poważna operacja. Po drodze napotkasz jeszcze sporo problemów, o których nawet nikt nie pomyślał wcześniej. Najlepiej zlecić komuś, kto zajmuje się tym profesjonalnie. Oszczędzisz nerwów gdy jakiś szczegół nie będzie pasował a auto będzie rozgrzebane...A jest tego trochę. Mi wydawało się, że mam wszystko gotowe... A jednak nie było. Ramka od zegarów mnie zatrzymała. Później okazało się, że przyciski po lifcie są inne i też musiałem szukać. Wzmacniacz anteny nie pasuje. Zdecydowanie trudniej jest w autach z silnikiem 2.0 tdi. Albo rezygnujemy z wizualizacji systemu parkowa albo musimy wymienić alternator. Przygotuj 2500 PLN i ktoś Ci to ogarnie. Za 4500 PLN to już na wypasie. Ja mam u siebie z wizualizacja parktronica, kamerą cofania, telefonem bluetooth,navi. Dysk 40GB i dodatkowo 2 sloty na karty pamięci.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Witam ja przechodziłem z mmi basic na mmi 3g nie jest tak strasznie alternator nie potrzebny wzmacniacz tez nie potrzebny .ty jest problem ze nie ma glosników tylnich i zadnej instalacji z tyłu , trzeba przewody swiatłowod ciagnac
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb