[ INNY] Instalacja LPG w Modelach S
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
oj kolego chyba sam zostaniesz z tym klinem. rady otrzymałeś. jedne lepsze inne gorsze, ale większość z nich w dobrej intencji. masz propozycję o wiele tańszy V6-idealna baza na mody z napędem na obie osie.
co prawda nie jest to V8, ale posłuchaj tego :
2.7T to jedna z najbardziej udanych jednostek w historii Audi. jedyną poważną rzeczą, która się może sypnąć to turbawa, ale to czeka każdy jeden doładowany silnik. awarii turbo uniknie tylko wolnossący silnik
co prawda nie jest to V8, ale posłuchaj tego :
chyba żartujesz? gdzie ty to czytałeś, bo na pewno nie na żadnym forum poświęconym audi.Unicorn pisze:A po za tym czytałem że jest bardzo awaryjnym silnikiem a na co mi samochód który 99 % czasu będzie stał w warsztacie
2.7T to jedna z najbardziej udanych jednostek w historii Audi. jedyną poważną rzeczą, która się może sypnąć to turbawa, ale to czeka każdy jeden doładowany silnik. awarii turbo uniknie tylko wolnossący silnik
Kolego skoro porownujesz Opla OPC do RSa to chyba naprawde niewiele wiesz o motoryzacji i kontynuowanie tego tematu nie ma sensu.
Raz piszesz moc,raz wyscigi raz dzwiek itd
Kup sobie golfa 3 TDI takiego mialem i tez bedziesz zadowolony,dorzucisz dobry dzwiek audio z wgranymi dzwiekami V8 i bedziesz szczesliwy.
Bez urazy oczywiscie
Raz piszesz moc,raz wyscigi raz dzwiek itd
Kup sobie golfa 3 TDI takiego mialem i tez bedziesz zadowolony,dorzucisz dobry dzwiek audio z wgranymi dzwiekami V8 i bedziesz szczesliwy.
Bez urazy oczywiscie
Popieram kolegę wyżej szukaj A6 2.7 litra 230KM albo po lifcie 250KM, najlepiej w manualu. Wrzucasz chip i pod 300KM możesz podciągnąć. A co do RS6 to przemyśl sprawę bo na częściach nie ma co oszczędzać bo potem wychodzą bokiem. Jeśli masz dobrego mechanika tak jak mówisz i wszystko Ci ogarnie w tym aucie to ASO omijaj szerokim łukiem.
Wiem czego chcę tak naprawdę to z tym RS6 był pic na wodę Sorki za tak głupi żart ale nie mogłem się powstrzymać Fakt Faktem Audi na pewno Kupię Choć stałoby mnie na serwisowanie RS6 nawet w ASO to nie jestem samobójcą bo dzisiaj jest dobrze a jutro źle i ląduje się z ręką w nocniku Rożnie to w życiu bywa Tak naprawdę to moim obiektem zainteresowań są Modele S i tu choć 2.7 T odpada na pewno to się zastanawiam czy lepiej Kupić S6 lub S8 (AD2001) w Automacie czy też S4 (AD2004) w Manualu. Jeżeli koledzy wybacza mi ten żart z RS6 to dalej możemy rozmowę prowadzić sensownie. Nie jest mi ten samochód potrzebny do ścigania się tylko do jeżdżenia czyli do tego czego służy samochód nie chcę żadnych turbin bo do tej pory miałem dwa samochody z turbinami fakt w żadnym z nich nie miałem z tym problemów ale stwierdziłem że po co mi samochód z Turbina jak wolnossący też będzie dobry a nawet lepszy bo będzie wymagał mniej obsługi niż podobny klekot. Na tym innym forum do którego należę polecają mi abym zakupił Chrysler 300C 5.7 V8 fakt piękny wózek i mało awaryjne silniki Hemi ale ma jeden Feler ma napęd na tył do tej pory jeździłem samochodami z napędem na przód i teraz wolałbym na 4 koła a jaki najlepszy samochód z napędem na 4 koła jest oczywiście Audi i tylko Audi wchodzi w grę może następny kupię sobie Chryslera może do końca życia będę jeździł Audi. Jedno w tym temacie sie zgadza na pewno czy to będzie S4 S6 czy S8 będę montował w nim gaz bo wole na stacji benzynowej płacić 2,8 zł za gaz niz prawie 6 zł za benzynę.
Dodano: 2012-09-13, 00:26
PS jak mnie nie wybaczycie zrozumiem bo to naprawde był głupi żart z tym RS6
Dodano: 2012-09-13, 00:26
PS jak mnie nie wybaczycie zrozumiem bo to naprawde był głupi żart z tym RS6
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jakoś mi nie pasuje ten zwrot do poważnego forum o jakim pisałeśvax pisze:Odrazu wiedziałem, ze jestes EDIT.Unicorn pisze:Wiem czego chcę tak naprawdę to z tym RS6 był pic na wodę
Co do samego autora wątku, cóż żart rodem z przedszkola, a biorąc pod uwagę jego wiek należałoby się spodziewać kogoś bardziej dojrzałego, ale może byłem taki sam te kilka lat temu, chciałem zabłysnąć w środowisku
Co do samego zakupu RS, każdy z nas by chciał takie auto mieć, każdy kto trafił tu nie dlatego że kupił Audi które się popsuło, ale dlatego że jeździ autem ulubionej marki .
A gdybym kupił, na pewno by latało na LPG , bo już pisałem paliwo to najmniejszy koszt posiadania RS'a, a ASO czasem niestety trzeba odwiedzić, bo nikt inny nie ogarnie choćby wymiany i napełnienia DRC
Tobie Vax dziękuję, i mam nadzieję, że takich jak Ty jest więcej, dzięki Tobie i Tobie podobnym nasz rząd długo jeszcze będzie miał na tyle wysokie wpływy z akcyzy i podatków nałożonych na Pb/ON, że do LPG się nie będą dobierali, a ja osobiście nie mam ochoty łatać dziury budżetowej I tak płacę za dużo w SPAM do tego co otrzymuję
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 11:15 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety ale musze cię zmartwić bo w 2013 roku planowana jest podwyżka akcyzy z plotek można się dowiedzieć że może to oznaczać cene autogazu na poziomie 4 zł za litr. Oczywiście przy dużych przelotach nadal będzie to opłacalne choć w porównaniu do klekota będzie to skórka za wyprawkę i ja nadal utrzymuje zdanie, że jak ktoś chce jeździć taniej to od tego jest klekot a w szczególności, że dziś pod względem technicznym nie ustępują one benzyniakom.Zagór pisze:że do LPG się nie będą dobierali,
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 10:06 przez vax, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga