Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] Instalacja LPG w Modelach S

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 21:12

a dlaczego się boisz tego silnika?
kolego. na temat instalacji wiesz jeszcze bardzo mało. instalacja LPG współpracuje z ECU. dajesz graty LPG z ogromnym zapasem i po każdej modyfikacji dostrajasz LPG z ECU. ot cala filozofia ;)

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 21:17

Nie chodzi mi o instalację w 2.7 Turbo ale o sam silnik 2.7 T po za tym to V6 co dyskwalifikuje go w przedbiegach :D

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 21:18

a co jest takiego złego w 2.7T? i co jest złego w V6?

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 21:25

Nie jest V8 :) jakbym chciał V6 to bym kupił 2.8 Turbo VC OPC :) tylko jest z nia jeden problem ma napęd na jedna oś :(

Dodano: 2012-09-12, 21:26
A po za tym czytałem że jest bardzo awaryjnym silnikiem a na co mi samochód który 99 % czasu będzie stał w warsztacie

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 21:32

oj kolego chyba sam zostaniesz z tym klinem. rady otrzymałeś. jedne lepsze inne gorsze, ale większość z nich w dobrej intencji. masz propozycję o wiele tańszy V6-idealna baza na mody z napędem na obie osie.
co prawda nie jest to V8, ale posłuchaj tego :
Unicorn pisze:A po za tym czytałem że jest bardzo awaryjnym silnikiem a na co mi samochód który 99 % czasu będzie stał w warsztacie
chyba żartujesz? gdzie ty to czytałeś, bo na pewno nie na żadnym forum poświęconym audi.
2.7T to jedna z najbardziej udanych jednostek w historii Audi. jedyną poważną rzeczą, która się może sypnąć to turbawa, ale to czeka każdy jeden doładowany silnik. awarii turbo uniknie tylko wolnossący silnik :p

dylu8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dylu8 » 12 wrz 2012, 21:55

Kolego skoro porownujesz Opla OPC do RSa to chyba naprawde niewiele wiesz o motoryzacji i kontynuowanie tego tematu nie ma sensu.
Raz piszesz moc,raz wyscigi raz dzwiek itd
Kup sobie golfa 3 TDI takiego mialem i tez bedziesz zadowolony,dorzucisz dobry dzwiek audio z wgranymi dzwiekami V8 i bedziesz szczesliwy.
Bez urazy oczywiscie <lol>

imm3

Post autor: imm3 » 12 wrz 2012, 22:47

Popieram kolegę wyżej szukaj A6 2.7 litra 230KM albo po lifcie 250KM, najlepiej w manualu. Wrzucasz chip i pod 300KM możesz podciągnąć. A co do RS6 to przemyśl sprawę bo na częściach nie ma co oszczędzać bo potem wychodzą bokiem. Jeśli masz dobrego mechanika tak jak mówisz i wszystko Ci ogarnie w tym aucie to ASO omijaj szerokim łukiem.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 22:53

chip do dopiero początek zabawy z tym silnikiem ;)


niestety kolega chyba sam nie wie do samego końca czego chce i sam musi z tym zostać, bo mimo chęci i dobrych rad ma inne priorytety i wymagania.

dylu8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dylu8 » 12 wrz 2012, 22:59

Ewidentnie sam nie wie czego chce po prostu.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 13 wrz 2012, 00:22

Wiem czego chcę tak naprawdę to z tym RS6 był pic na wodę :) Sorki za tak głupi żart ale nie mogłem się powstrzymać Fakt Faktem Audi na pewno Kupię Choć stałoby mnie na serwisowanie RS6 nawet w ASO to nie jestem samobójcą bo dzisiaj jest dobrze a jutro źle i ląduje się z ręką w nocniku :) Rożnie to w życiu bywa :) Tak naprawdę to moim obiektem zainteresowań są Modele S i tu choć 2.7 T odpada na pewno to się zastanawiam czy lepiej Kupić S6 lub S8 (AD2001) w Automacie czy też S4 (AD2004) w Manualu. Jeżeli koledzy wybacza mi ten żart z RS6 to dalej możemy rozmowę prowadzić sensownie. Nie jest mi ten samochód potrzebny do ścigania się tylko do jeżdżenia czyli do tego czego służy samochód :) nie chcę żadnych turbin bo do tej pory miałem dwa samochody z turbinami fakt w żadnym z nich nie miałem z tym problemów ale stwierdziłem że po co mi samochód z Turbina jak wolnossący też będzie dobry a nawet lepszy bo będzie wymagał mniej obsługi niż podobny klekot. Na tym innym forum do którego należę polecają mi abym zakupił Chrysler 300C 5.7 V8 fakt piękny wózek i mało awaryjne silniki Hemi ale ma jeden Feler ma napęd na tył do tej pory jeździłem samochodami z napędem na przód i teraz wolałbym na 4 koła a jaki najlepszy samochód z napędem na 4 koła jest oczywiście Audi i tylko Audi wchodzi w grę :) może następny kupię sobie Chryslera może do końca życia będę jeździł Audi. Jedno w tym temacie sie zgadza na pewno czy to będzie S4 S6 czy S8 będę montował w nim gaz bo wole na stacji benzynowej płacić 2,8 zł za gaz niz prawie 6 zł za benzynę.

Dodano: 2012-09-13, 00:26
PS jak mnie nie wybaczycie zrozumiem bo to naprawde był głupi żart z tym RS6 :(

dylu8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dylu8 » 13 wrz 2012, 00:28

Kolego mysle ze powinienes sie grubo nad soba zastanowic bo chyba nie do konca wszystko jest z Toba w porzadku.. <spadaj>

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 13 wrz 2012, 00:32

Trudno rozumiem a więc spadam :p

Dodano: 2012-09-13, 00:33
Sorki chwileczkę nie mam, z czego więc raczej zostanę :)

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 13 wrz 2012, 09:33

Unicorn pisze:Wiem czego chcę tak naprawdę to z tym RS6 był pic na wodę
Odrazu wiedziałem, ze jestes niepoważny.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 10:20 przez vax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 13 wrz 2012, 09:44

vax pisze:
Unicorn pisze:Wiem czego chcę tak naprawdę to z tym RS6 był pic na wodę
Odrazu wiedziałem, ze jestes EDIT.
Jakoś mi nie pasuje ten zwrot do poważnego forum o jakim pisałeś :(

Co do samego autora wątku, cóż żart rodem z przedszkola, a biorąc pod uwagę jego wiek należałoby się spodziewać kogoś bardziej dojrzałego, ale może byłem taki sam te kilka lat temu, chciałem zabłysnąć w środowisku ;)

Co do samego zakupu RS, każdy z nas by chciał takie auto mieć, każdy kto trafił tu nie dlatego że kupił Audi które się popsuło, ale dlatego że jeździ autem ulubionej marki :).
A gdybym kupił, na pewno by latało na LPG :), bo już pisałem paliwo to najmniejszy koszt posiadania RS'a, a ASO czasem niestety trzeba odwiedzić, bo nikt inny nie ogarnie choćby wymiany i napełnienia DRC :(

Tobie Vax dziękuję, i mam nadzieję, że takich jak Ty jest więcej, dzięki Tobie i Tobie podobnym nasz rząd długo jeszcze będzie miał na tyle wysokie wpływy z akcyzy i podatków nałożonych na Pb/ON, że do LPG się nie będą dobierali, a ja osobiście nie mam ochoty łatać dziury budżetowej :( I tak płacę za dużo w SPAM do tego co otrzymuję :(
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 11:15 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 13 wrz 2012, 09:58

Zagór pisze:że do LPG się nie będą dobierali,
Niestety ale musze cię zmartwić bo w 2013 roku planowana jest podwyżka akcyzy z plotek można się dowiedzieć że może to oznaczać cene autogazu na poziomie 4 zł za litr. Oczywiście przy dużych przelotach nadal będzie to opłacalne choć w porównaniu do klekota będzie to skórka za wyprawkę i ja nadal utrzymuje zdanie, że jak ktoś chce jeździć taniej to od tego jest klekot a w szczególności, że dziś pod względem technicznym nie ustępują one benzyniakom.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 10:06 przez vax, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga