Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ INNY] Instalacja LPG w Modelach S

Silniki benzynowe
Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

[ INNY] Instalacja LPG w Modelach S

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 14:54

Witam Serdecznie mam zamiar zakupic sobie RS6 z okolic rocznika 2003 i zamontować w nim instalacje LPG wiem że zaraz odezwa sie osoby które uznają to za profanację i zbeszczeszczenie legendy itd. itp., ale ja sobie zadawałem dość długo to pytanie i stwierdziłem że zamiast kupowac Klekota w 3 L z 233 KM z roku 2007 później Chipować wywalać DPF i mieć tylko około 290 Kucy to czy nie lepiej w tej samej cenie (czyli około 12 tys. euro) od razu kupić RS6 zagazować i jeździc za podobne pieniadze za paliwo co w 3 L klekocie. (wiem że pierwsza rzecza po zakupie jaka trzeba bedzie zrobic to wymiana paska rozrzadu w tym silniku) Interesuje mnie koszt instalacji LPG oraz ogólne opinie na temat tego silnika tzn. awaryjność oraz jakie płyny według was najlepsze byłyby do tego silnika :) (osobiscie w swoich dotychczasowych samochodach najczęściej stosowałem Motula)

Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość jeżeli taki lub podobny temat był juz poruszany na forum. Ja niestety takiego nie znalzłem.

PS. Prosiłbym o to aby ludzie którzy uważają LPG za czyste zło i Profanacje dla silnika benzynowego nie zamieszczali w tym temacie swoich wypowiedzi bo to nie jest temat dla takich osób a mnie te opinie nie interesują. Dziekuję.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 01:04 przez Unicorn, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 wrz 2012, 15:50

RS to nie A6 :( Poza spalaniem wszystko inne będzie kilka razy droższe niż do 3L klekota, więc porządnie się zastanów, czy stać cię na takie wydatki.
LPG nie ma problemu, gazują Cayenne Turbo to i RS6 C5 zagazują. Koszt pewnie gdzieś ok 5-6k zł, bo tu nie ma co oszczędzać. Ale paliwo jak już pisałem jest najmniejszym kosztem w utrzymaniu RS6.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 16:14

wiem że RS6 to nie A6 ale Alternatywa jest albo zwykłe S6 albo S8 żadnych innych nie biore pod uwagę :) Fakt czytałem że wymiana rozrzadu w RS6 powinna byc co 60 tys. km i że koszt ori części w 2700 zł sie pewnie zamknie ale ja nie chcę ori częsci moga byc zamienniki i taki komplet wychodzi około 1,7 tys. zł a znajomy załozy mi to za 250 zł więc az takiej tragedii nie bedzie podobna cene płaciłem w VC 3.0 CDTI za koszt kompletu rozrzadu i było dobrze :) a po za tym wrażenia i jakośc z jazdy na pewno nie do zastapienia. co do kosztów instalacji liczesie z takim kosztem a nawet wiekszym niz podałeś :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 wrz 2012, 16:34

Unicorn pisze:wiem że RS6 to nie A6 ale Alternatywa jest albo zwykłe S6 albo S8 żadnych innych nie biore pod uwagę :) Fakt czytałem że wymiana rozrzadu w RS6 powinna byc co 60 tys. km i że koszt ori części w 2700 zł sie pewnie zamknie ale ja nie chcę ori częsci moga byc zamienniki i taki komplet wychodzi około 1,7 tys. zł a znajomy załozy mi to za 250 zł więc az takiej tragedii nie bedzie podobna cene płaciłem w VC 3.0 CDTI za koszt kompletu rozrzadu i było dobrze :) a po za tym wrażenia i jakośc z jazdy na pewno nie do zastapienia. co do kosztów instalacji liczesie z takim kosztem a nawet wiekszym niz podałeś :)
Wymiana rozrządu to pikuś :) Pan Pikuś.
Poszperaj w sieci o:
- hamulce tarcze/klocki - koszty
- zawias - DRC - koszty

To tak na początek, jak się z tym oswoisz i będziesz chcial dalej, pisz, na ile będę mógł odpowiem, sam analizowałem RS6/S6 - niestety jak widzisz z podpisu wybrałem mniejsze i wolniejsze zło <beczy>

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 16:47

Powiem szczerze że dla mnie czy to będzie RS6 czy S6 nie robi takiej wielkiej róznicy :) po za oczywiście kosztami zakupu bo S6kupi sie za duzo duzo mniej :D więc jest to atut finansowy do tej pory miałem najwiecej 184 KM w silniku więc będzie to duzywzrost w tym porównaniu :D Jeżeli koszty utrzymania będa mnie przerażąć to pewnie zrobie tak jak ty choć chodzi mi jeszcze S8 po głowie :)

PS a jak wrażenia z jazdy S6??

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 18:09

Jeszcze nic nie wymieniłem w aucie bo go jeszcze nie mam więc jak mnie ma to przerażąć po za tym kto z 9 letnim autem jeździ do ASO :) na pewno znalzłoby się taniej gdzieś Hamulce nawet z rozbitka :) jak jeden z kolegów napisał w cytowanym przez ciebie temacie :)

PS. po za tym na razie jeszcze nie kupuje samochodu tylko ogarniam temat przed zakupem :D

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 19:33

No na takie ceny lepiej sie patrzy niz na ceny z aso powszechnie wiadomo że ceny w Aso są z kosmosu to samo miałem przy poprzednim samochodzie jak mnie się xenony przepaliły jak usłyszałem 1050 zł za jedna żarówkę w Aso to im powiedziałem że chyba im się klepki źle ustawiły a oni że mogą mi zamiennik za 550 zł wstawić <hahaha> ja na allegro Philipsa a nie osram kupiłem za 199 zł za komplet :D dla chcącego nic trudnego dzięki chłopaki za dobre linki.

PS to są na razie plany które jakby wypaliły byłbym szczęśliwy ale jak kupię S6 albo S8 to na pewno smutny nie będę chodził :D

Dodano: 2012-09-11, 19:51
Ja znalazłem nawet cos takiego jeżeli chodzi o tarcze do przodu:

http://allegro.pl/audi-rs6-c5-365x34-mm ... 76204.html

A tutaj Klocki na przód:

http://allegro.pl/klocki-rs6-phaeton-ga ... 48691.html

I nie taki diabeł straszny jak go malują wiadomo że do takiego samochodu części nie będą tanie ale bez przesady aby pchać się do Aso

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 wrz 2012, 20:17

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - cena za komplet na JEDNO KOÂŁO, więc komplet na auto to 1300 zyla - mało?? a wiesz ile takie klocki jeżdżą w takim RS'e stawiam duże <piwo> że więcej jak 10tys km nie wytrzymają :(

Tarcze - a i owszem tańsze niż ASO, ale nie zmienia to postaci rzeczy, robiąc 20tys rocznie, masz co rok do zmiany 2x klocki i raz tarcze, co daje koszt utrzymania hamulców ok 5-6k zł, a to tylko hamulce, ale ..... przecież to tylko RS, wszystko można kupić na alledrogo, z rozbitka, używane itd... potem są takie "klubowe" cukierki :( połatane, podrutowane, bo hamulce drogie, opony 19 też do tanich nie należą itd..


[ Dodano: 2012-09-11, 20:19 ]
Unicorn pisze:No na takie ceny lepiej sie patrzy niz na ceny z aso powszechnie wiadomo że ceny w Aso są z kosmosu to samo miałem przy poprzednim samochodzie jak mnie się xenony przepaliły jak usłyszałem 1050 zł za jedna żarówkę w Aso to im powiedziałem że chyba im się klepki źle ustawiły a oni że mogą mi zamiennik za 550 zł wstawić <hahaha> ja na allegro Philipsa a nie osram kupiłem za 199 zł za komplet :D dla chcącego nic trudnego dzięki chłopaki za dobre linki.

PS to są na razie plany które jakby wypaliły byłbym szczęśliwy ale jak kupię S6 albo S8 to na pewno smutny nie będę chodził :D

Dodano: 2012-09-11, 19:51
Ja znalazłem nawet cos takiego jeżeli chodzi o tarcze do przodu:

http://allegro.pl/audi-rs6-c5-365x34-mm ... 76204.html

A tutaj Klocki na przód:

http://allegro.pl/klocki-rs6-phaeton-ga ... 48691.html

I nie taki diabeł straszny jak go malują wiadomo że do takiego samochodu części nie będą tanie ale bez przesady aby pchać się do Aso
Jak bierzesz pod uwagę, takie materiały eksploatacyjne, to mam wrażenie że nawet na eSkę Cie nie stać - nie w sensie zasobności portfela, ale ...
To nie taczka, ani taxi, co lata 50km/h wokoło komina, człowieku o czym Ty myślisz ??

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 20:57

To że chcę czy nie chcę RS6 to nie znaczy że przy wszystkich naprawach muszę jeździć do Aso to jest dla mnie nie logiczne. A jak powiem że jestem zagorzałym Eco Driverem i wyznaję zasadę jazdy ekologicznej to zapytasz się pewnie po co mi taki wielki silnik skoro jeżdżę na trasie nie przekraczając 100 km/h. Oczywiście jakbym pruł ile fabryka dała na każdym biegu to zapewne miałbym wymianę i klocków i tarcz co roku i silnika pewnie też :) i zawieszenia całego ale ja potrzebuję tego samochodu aby 2 razy do roku pościgać się na 1/4 mili w innym klubie do którego należę i zakończyć dominację tych samych starych wyjadaczy co zlot :D a po za tym lubię wiedzieć że mam co nieco pod maską i w razie sytuacji awaryjnej obojętnie jaka to by nie była mogę z tej mocy skorzystać :) Inni znajomi w tym innym klubie co roku wymieniają rózne rzeczy a ja w swoim autku prawie nic nie wymieniałem nie dlatego że nie miałem za co ale po co wymieniać amortyzatory które na badaniu na przeglądzie mają 86 % przód i 93 % tył i ten wskaźnik się nie zmieniał co roku :) po za tym też nie napisałem że na pewno kupię RS6 :) mam inne alternatywy na oku choc marka tylko jedna wchodzi w grę :) Jestem Wodnikiem lubię bujać w chmurach ale najczęściej jak przychodzi co do czego to jest chłodna kalkulacja i rozum bierze górę nad Sercem :) i pewnie skończy się na S6 C5 lub S8 D2

Dodano: 2012-09-11, 21:05
[quote="Przemcio"][quote="Zagór"]Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - cena za komplet na JEDNO KOÂŁO, więc komplet na auto to 1300 zyla - mało?? a wiesz ile takie klocki jeżdżą w takim RS'e stawiam duże że więcej jak 10tys km nie wytrzymają [/quote] nie świruj że 10tyś km co ty na hamulcach jezdzisz? RS jest po to żeby cisnąć a nie hamować ;p oczywiście żarcik ;)

1300zł za komplet no cóż cena adekwatna do modelu ;) faktycznie mój komplet ATE 347mm na przód kosztował 220euro a tu cena samych klocków 1300zł <milczek>

faktycznie jakbym miał po szrotach tarcz szukać to bym sobie odpuścił, ale każdy robi jak uważa nie mi to oceniać <okok>

[b]Zagór[/b], jaki masz rozmiar tarcz? i ile kosztuje komplet na przód? może Auto zrobiłby swapa od s6 i gra gitara przy pierwszym ostrzejszym hamowaniu-latarnia ;)[/quote]

Rozumiem wasz punkt widzenia ale RS6 nie od razu musi oznaczać samochód do świrowania :) Ja dojeżdżając do skrzyżowania czy świateł hamuje silnikiem oczywiście jakbym jak pisałem wyżej cisnął ile fabryka dała to pewnie klocki by się skończyły no i silnik i skrzynia biegów po takim szarpaniu samochodem po 5 tys. km :D

A główna zaletą dla mnie RS6 jest to że wygląda nie pozornie w zasadzie tylko znawca rozpozna że to jest RS6 :) i jak nie ma RS6 na klapie to lepiej bo nikt kto ma nie wiedzieć nie wie czy masz zwykłe A6 czy nie (no może po za dźwiękiem silnika i wydechu) a ci co mają wiedzieć to się dowiedzą prędzej czy później :D

Oczywiście jak otworzysz maskę to się wszyscy dowiedzą co za potwora masz pod nią :p

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 wrz 2012, 21:10

Unicorn pisze:To że chcę czy nie chcę RS6 to nie znaczy że przy wszystkich naprawach muszę jeździć do Aso to jest dla mnie nie logiczne. A jak powiem że jestem zagorzałym Eco Driverem i wyznaję zasadę jazdy ekologicznej to zapytasz się pewnie po co mi taki wielki silnik skoro jeżdżę na trasie nie przekraczając 100 km/h. Oczywiście jakbym pruł ile fabryka dała na każdym biegu to zapewne miałbym wymianę i klocków i tarcz co roku i silnika pewnie też :) i zawieszenia całego ale ja potrzebuję tego samochodu aby 2 razy do roku pościgać się na 1/4 mili w innym klubie do którego należę i zakończyć dominację tych samych starych wyjadaczy co zlot :D a po za tym lubię wiedzieć że mam co nieco pod maską i w razie sytuacji awaryjnej obojętnie jaka to by nie była mogę z tej mocy skorzystać :) Inni znajomi w tym innym klubie co roku wymieniają rózne rzeczy a ja w swoim autku prawie nic nie wymieniałem nie dlatego że nie miałem za co ale po co wymieniać amortyzatory które na badaniu na przeglądzie mają 86 % przód i 93 % tył i ten wskaźnik się nie zmieniał co roku :) po za tym też nie napisałem że na pewno kupię RS6 :) mam inne alternatywy na oku choc marka tylko jedna wchodzi w grę :) Jestem Wodnikiem lubię bujać w chmurach ale najczęściej jak przychodzi co do czego to jest chłodna kalkulacja i rozum bierze górę nad Sercem :) i pewnie skończy się na S6 C5 lub S8 D2
Ale ja nie każę ci jeździć do ASO, ale nie wyjeżdżaj mi tu z zardzewaiłym gów..m z alledrogo :( jako alternatywą dla zakupu materiałów do hamowania 2t krowy pędzącej 250km/h :(

Jak chcesz auto na ćwiartkę, to zapomnij o RS6 C5, bo cię zjedzą :(
Kup S3 8L, i to dłub, jeździłem nadłubanym takim czymś mojego kolegi, było chyba coś koło 360PS, było kiedyś nawet opisywane w jakiejś gazetce jako RS3:), to niestety nie było auto do jazdy dla mnie ;) - wariował mi w nim błędnik, podobne wrażenie miałem jak wsiadłem na prawy fotel 911 turbo zrobionego z ceryfikatem na 780OPS i 960Nm :)

To czy jeździsz tym 100km/h czy 250 km/h nie zwalnia cię z rygoru utrzymywania auta w należytej kondycji choćby układu hamulcowego, ogumienia itd.. , bo wystarczy na kilka sekund nacisnąć prawy pedał, żeby ze 100 zrobiło się 200 :( a czasem bywa tak, że trzeba nacisnąć :(

[ Dodano: 2012-09-11, 21:16 ]
Przemcio pisze:
Zagór pisze:Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - cena za komplet na JEDNO KOÂŁO, więc komplet na auto to 1300 zyla - mało?? a wiesz ile takie klocki jeżdżą w takim RS'e stawiam duże że więcej jak 10tys km nie wytrzymają
nie świruj że 10tyś km co ty na hamulcach jezdzisz? RS jest po to żeby cisnąć a nie hamować ;p oczywiście żarcik ;)

1300zł za komplet no cóż cena adekwatna do modelu ;) faktycznie mój komplet ATE 347mm na przód kosztował 220euro a tu cena samych klocków 1300zł <milczek>

faktycznie jakbym miał po szrotach tarcz szukać to bym sobie odpuścił, ale każdy robi jak uważa nie mi to oceniać <okok>

Zagór, jaki masz rozmiar tarcz? i ile kosztuje komplet na przód? może Auto zrobiłby swapa od s6 i gra gitara przy pierwszym ostrzejszym hamowaniu-latarnia ;)
U mnie brembo na przód wytrzymują 12-15 tys km, kosztują 1/3 tego co te do RS'a, tarcze zresztą też, ale ostatnio zrobiłem komplet hamulców, i wyszło lekko ponad 3k, więc też nie jest lekko :(, ale jak się chciało "S" to trzeba się liczyć z tym, że część materiałów kosztuje drożej niż do 1.9TDi.

Seryjne hamulce to 321, i powiem tak - baaardzo słabe :(, ale i auto nie było robione do upalania, a do wygopdnego przewożenia lodówek w bagażniku ;)

Zużycie jest jakie jest, ja nie używam tego auta do pałowania, i większość czasu auto spędza w tej chwili w mieście (był czas że sporo po kraju jeździłem), więc po W-wce się specjalnie nie rozpędzisz teraz, kto tu żyje ten wie :( I mimo wszystko 15k to rekord na klockach :( - ale nie ma się co oszukiwać za każdym razem trzeba zatrzymać 2t żelastwa :(

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 21:28

To był tylko żart z tymi zardzewiałymi tarczami z aledrogo :) oczywista oczywistością jest że zakupiłbym tarcze nowe renomowanego producenta ale na pewno nie oryginalne tylko zamiennik bo wiem jak działają Aso Opla i wątpię aby w innych Aso nie było podobnie

Po co mi samochód który bym tylko na ćwiartkę miał :D to też jest dla mnie nie logiczne przecież przez 99,9 % użytkowania będzie to traktowane jak normalny samochód do jazdy z punktu A do B. Na pewno masz rację z tym przyspieszeniem i ja nie czekam na ostatnia chwilę z wymianami tylko jak coś mi przeszkadza bo wymaga wymiany to jest reakcja natychmiastowa szczególnie w takim samochodzie :) Wiem że zdarzają się sytuacje na drodze które wymagają wciśnięcia pedału do oporu i nie kwestionuję tego.

Co do S3 lub TT i innych fur typowo robionych pod 1/4 mili to ok fajne są ale mnie jakoś nie rajcowałaby myśl że moje pośladki trą o asfalt :Dpo za tym jestem człowiekiem znacznych rozmiarów :) i nie wiem czy bym się zmieścił do takiej klitki :) po za tym w tym innym klubie samochody mają co najwyżej 280 kucy i napęd na jedną oś choć nie przepraszam jest jeden z napędem na 4 koła :) to nie sa profesjonalne wyścigi więc nie potrzebuję profesjonalnie zrobionej fury :D

Dodano: 2012-09-11, 21:40
PS zdaje sobie sprawe z tego że częsci na pewno nie będą tanie zarówno w w RS jak i S ale po poście że mogą kosztować 9 tys same hamulce chciałem zrezygnować bo to na pewno przekraczałoby mój budżet ale nie jest tak źle nawet gdybym zapłacił 4,5 koła za komplet tarcz to przy furze która ma 450 kucy nie jest aż taki straszny koszt. Po za tym na pewno nie będę jeździł na 19" jak już to maks 18" ja nie potrzebuje auta które krzyczy "jestem najszybszy na drodze nie podskakujcie mi" :D

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 wrz 2012, 21:40

No dobra hamulce mamy ogarnięte, a co z Audi DRC?? Looknałeś na zagadnienie ??
A... powiem Ci od razum, wywalenie DRC i włożenie gwintu, nie jest dobrym rozwiązaniem :(, aczkolwiek znam ludzi którzy tak zrobili :(
Ale to trochę tak, jakbyś wyjął z Allroada, pneumatykę i wstawił gwint, i jak chcesz pod krawęznik podjechać, to wysiadasz, podnosisz auto kręcąc gwintem i jedziesz ;) - oczywiście trochę koloryzuję, ale.... to zawieszenie to 1/2 sukcesu, jeśli chodzi o prowadzenie auta :)
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 21:49 przez Zagór, łącznie zmieniany 2 razy.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 11 wrz 2012, 21:43

Ma wyglądać niepozornie nawet się zastanawiam czy na klapie nie nakleję sobie A6 2.0 :D

Dodano: 2012-09-11, 21:45
[quote="Zagór"]No dobra hamulce mamy ogarnięte, a co z Audi DRC?? Looknałeś na zagadnienie ??
A... powiem Ci od razum, ci wywalenie DRC i włożenie gwintu, nie jest dobrym rozwiązaniem :(, acz znam ludzi którzy tak zrobili :([/quote]

A co to jest DRC domyślam się że coś z zawieszeniem i pewnie amorki :)

Dodano: 2012-09-11, 21:46
ÂŻadnych gwintów :)

Dodano: 2012-09-11, 21:47
To auto nie ma wozić akrtofli na targ tylko mnie i moją żonę :D a my kartoflami raczej nie jesteśmy

Dodano: 2012-09-11, 21:58
zastanawiam się nawet nad tym czy zwykłych amorków nie wsadzić gazowo olejowych :) oczywiście to żarcik :D w VC miałem IDS plusa które to amorki tez podobno awaryjne a ja nie miałem z nich absolutnie żadnych problemów zresztą wyniki na przeglądach mówią same za siebie :) wszystko zupełnie inaczej się zużywa jak nie świrujesz na drodze :) a do jeżdżenia 250 km/h i więcej są niemieckie autostrady a nie polskie drogi :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 wrz 2012, 23:55

sruty druty. wybacz kolego, ale nikt, powtarzam NIKT nie kupuje samochodu z 450 kucami pod maską, żeby móc od czasu do czasu wyprzedzić i jeździć po dziadkowemu. masz moc pod nogą to z niej korzystasz-proste. jeśli jesteś innego zdania to je bardzo szybko zmienisz, kiedy tylko zaczniesz jeździć tym potworem! <okok>
pomysł masz dobry, tzn. RS6+LPG. jeśli stać cię na utrzymanie takiego auta to kupuj i jeźdź jak na RS-a przystało <lol>
Powodzenia w poszukiwaniach i bezawaryjnej/bezkolizyjnej jazdy życzę <okok>
Co do dróg to mamy je coraz lepsze i coraz więcej szerokich ścieżek, a wjeżdżając na taką 90% społeczeństwa dociska pedał bliżej podłogi, więc nie opowiadaj, że niemce cą od zapier...nia a polska od dziadkowania, bo oczywiście u nich można to robić legalnie, ale nie oszukujmy się, kto jeździ po polsce po bożemu?

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 00:58

Nie twierdze że Niemcy są od ... a Polacy od dziadowania po prostu taki jestem i w normalnej eksploatacji nie lubię jeździć szybko ale lubię mieć pod maską :) może i będzie tak jak mówisz a może i nie że będę dociskał pedał do podłogi :) Chodziło mi o to że nawet jak jest dziurawa droga to większość 90 % społeczeństwa dociska gaz do dechy :) i dlatego wszystko szybciej się zużywa. Dzięki bardzo za życzonka :)

Co do jeżdżenia po bożemu to nawet ja tak nie jeżdżę :) ja jeżdżę po prostu zgodnie z przepisami :) i dzięki temu mam zero punktów na koncie :) od ścigania się jest tor albo pas startowy na lotnisku takie jest moje zdanie :)

Wiem że trudno w to uwierzyć ale jestem jaki jestem i lubię jeździć ekonomicznie dlatego LPG w RS6 co nie znaczy że nie lubię samochodów a szczególnie Audi jest moją wymarzoną marką :) a co kupię to czas pokaże i zaoszczędzone fundusze na zakup :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl