na odcieciu pokazuje 130. g/s jak spuszcze noge z gaz do 5000 rpm i pozniej znow sandal pokazuje chwilowo 154 g/s pozniej spada do 130 gs niestety ale na drodze kurcze to ja nie mam gdzie
[A6 2.8Q] Czyszczenie przeplywomierza. Jak i czy warto?
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Czy może ktoś dać znać jak to jest z tym przepływomierzem. U mnie też pokazuje max 135 podczas jazdy na maksa czerwone pole. Mam 2.8 ACK. Przepływomierz był zmieniany na nowy Hitachi taki jak oryginalny no i z serwisu audi. Tyle że 2 lata temu
ale różnicy w jeździe nie zauważyłem. Być może on ma tyle wskazywać.
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
-
okomariusz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
Witam
Chciałbym odświeżyć temat.
Mam silnik 2.8 APR i przepływomierz pokazuje wartość około 132 przy max. Bucie.
Samochód słabo odpala.
Podobno korekty benzyny zmieniają się o około 20-25% na plus.
Czy przepływomierz jest zwalony i wymiana na nowy pomoże?
Jeśli ma ktoś jakieś jeszcze sugestię to chętnie wysłucham.
Proszę o pomoc bo już długo się borykam z tym odpalaniem.
Chciałbym odświeżyć temat.
Mam silnik 2.8 APR i przepływomierz pokazuje wartość około 132 przy max. Bucie.
Samochód słabo odpala.
Podobno korekty benzyny zmieniają się o około 20-25% na plus.
Czy przepływomierz jest zwalony i wymiana na nowy pomoże?
Jeśli ma ktoś jakieś jeszcze sugestię to chętnie wysłucham.
Proszę o pomoc bo już długo się borykam z tym odpalaniem.
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
okomariusz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
Pali za którymś tam razem po dłuższym postoju.
Błędy: Ubogie dawki na dwóch sondach. Żaden check engine się nie świeci.
EVAP otwarty obwód ( dzisiaj tam zaglądałem i przed tym zaworem miałem przetarty przewód. Zakleiłem go. Ale nie wiem czy to coś da)
Wtyczkę do przepływomierza mam 4 pinową i na odpalonym na pinach 1 i 2 miałem napięcie 5V a gdzieś czytałem że powinno być w granicach 1,2-1,6V.
Pin 2 i 3 taki jak z akumulatora.
Jeśli chodzi o te korekty to że niby komputer daje więcej benzyny czy coś takiego.
Błędy: Ubogie dawki na dwóch sondach. Żaden check engine się nie świeci.
EVAP otwarty obwód ( dzisiaj tam zaglądałem i przed tym zaworem miałem przetarty przewód. Zakleiłem go. Ale nie wiem czy to coś da)
Wtyczkę do przepływomierza mam 4 pinową i na odpalonym na pinach 1 i 2 miałem napięcie 5V a gdzieś czytałem że powinno być w granicach 1,2-1,6V.
Pin 2 i 3 taki jak z akumulatora.
Jeśli chodzi o te korekty to że niby komputer daje więcej benzyny czy coś takiego.
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
okomariusz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
okomariusz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
Jak dobrze rozumiem to go odłączyć i zaślepić
Po południu to zrobię i zobaczymy jak odpali. I ewentualnie dalej trzeba szukać przyczyny.
Odmy wszystkie ostatnio wymieniłem. Ezektor wyczyściłem bo był zawalony. Gruszka od skracania dolotu też chodziła nie tak jak powinna i też zostało to naprawione. A odpalać dalej nie chce tak jak powinien.
[ Dodano: 2016-08-29, 20:50 ]
Zaślepiłem ten przewód i żadnych zmian przy odpalaniu.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, sugestie? Co by jeszcze sprawdzić?
Po południu to zrobię i zobaczymy jak odpali. I ewentualnie dalej trzeba szukać przyczyny.
Odmy wszystkie ostatnio wymieniłem. Ezektor wyczyściłem bo był zawalony. Gruszka od skracania dolotu też chodziła nie tak jak powinna i też zostało to naprawione. A odpalać dalej nie chce tak jak powinien.
[ Dodano: 2016-08-29, 20:50 ]
Zaślepiłem ten przewód i żadnych zmian przy odpalaniu.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, sugestie? Co by jeszcze sprawdzić?








