[A6 C5] Dymi się z bloku silnika, prawdopodobnie z wycieku o
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ezektor mam nowy a rurka jest w jednym miejscu sklejona na izolację, w drugim miejscu jest pęknięta bo jest mokra i się sączy. Po za tym ten zawór zwrotny (taka bańka) to pod nią idzie rurka bodajże do przepustnicy to jest cała mokra. No muszę odżałować i kupie cały zestaw nowych rurek w ASO i tyle masz racje.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Jak pęknie odma to kupuje śię koszulkę termokurczliwą o średnicy 2cm w sklepie elektrycznym albo w hurtowni elektrycznej zakłada śię kawałek na pęknięte miejsce i podgrzewa zapalniczką niema sladu po naprawie.Koszulkę kupujemy koloru czarnego, poco zaraz lecieć do aso po nową odme i płaćić 350.
Zenek116
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Pomysł dobry z tym że jak ta koszulka się rozgrzeje na gorącym silniku to będzie placek na pokrywie zaworów.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
No skoro tak Twierdzisz to zrobię to jutro i zobaczę czy zda egzamin. Zwykła koszulka termokurczliwa aż mnie to zaciekawiło, bo jeszcze bym się nie dziwił jakby to była jakaś specjalna.
Zawsze 350 na oktany zostanie 


Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
ÂŁadny kawałek szlaucha zamiast odmy, ludzie to mają pomysły.-=Rafal=- pisze:Co ja co, ale ta fotka mnie rozbawiła.. Masakra

Co to izolacji termokurczliwej, macie pewność iż plastik z którego jest zrobiona nie rozpuszcza się pod wpływem oleju?
Panowie ale z drugiej strony jak stać was na auta za kilkanaście tysi to żałujecie na porządną odmę?
Ja też musiałem u siebie wymienić i skończyły się wszelkie problemy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ezektor nówka odmy były drożne z tym że pełno syfu wyleciało. Zakleiłem odmę na koszulkę termokurczliwą koszt 5zł super trzyma odma jak nówka i 345 zł w kieszeni.
Dzięki za radę kolego. Zostały tylko uszczelki napinaczów wymienić bo coś chyba się sączy pod nimi.
[ Dodano: 2011-09-28, 16:37 ]
Mam jeszcze jedno pytanie co do montażu uszczelki pokrywy zaworów. Zalecacie posmarować te miejsca silikonem czarnym. Poszedłem do motoryzacyjnego zapytać się o czarny silikon wysokotemperaturowy. To polecili mi jakąś pastę uszczelniającą firmy erling dlatego że niby silikon bedzie za tłusty i to nic nie da. Co zrobić kupić gdzieś jednak silikon czy dać tą paste ?
![Obrazek]()

[ Dodano: 2011-09-28, 16:37 ]
Mam jeszcze jedno pytanie co do montażu uszczelki pokrywy zaworów. Zalecacie posmarować te miejsca silikonem czarnym. Poszedłem do motoryzacyjnego zapytać się o czarny silikon wysokotemperaturowy. To polecili mi jakąś pastę uszczelniającą firmy erling dlatego że niby silikon bedzie za tłusty i to nic nie da. Co zrobić kupić gdzieś jednak silikon czy dać tą paste ?
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
czarny, czerwony, niebieski czy szary to nie ma znaczenia. ważne żeby był odporny na działanie wysokich temperatur. poza tym pierwsze słyszę żeby silikon był za tłusty do tego celu, oczywiście odtłuścić trzeba miejsce łączenia uszczelki na całej powierzchni styku. najlepiej kupić do tego celu coś w sprayu np. benzynę ekstrakcyjną
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
No że elementy muszą być czyste i odtłuszczone to raczej oczywiste ale że silikonem nie bedzie trzymać to ten sprzedawca mnie w tym sklepie zagiął. No taka widocznie jego wiedza na ten temat. Kiedyś uszczelniałem silnik od motorynki na silikon i uszczelkę wycinaną ze zwykłego bloku technicznego i trzymało. Oczywiście dużo silikonu a on mi takie bzdury wciskał. 

Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
grzałka, co do odtłuszczania, to najlepsze jest to:
http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5% ... ,p839.html
Wszystko zejdzie.
http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5% ... ,p839.html
Wszystko zejdzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Powiem tak zakupiłem silikon i wkleiłem po rogach jak zalecaliście. I dodatkowo dałem na ten niebieski pasek na uszczelce od napinacza silikon. Nowe uszczelki erlinga oraz zaślepki wałka po obu stronach. Nowe uszczelki pod napinaczem i pod pokrywami zaworów. Zajęło mi to z 5 godzin na 2 strony. Ale jest sucho już od kilku dni i nie śmierdzi. odmy czyste, ezektor nowy. Bolid śmiga jak nowo narodzony i autko gotowe do zimy 

Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Od 3 tygodni jestem w posiadaniu a6 i dzieki waszym spostrzeżeniom udało mi sie wiele osiagnąć samemu ,dlatego podziele się też z wami odnośnie dymku z pod korka i bagnetu ,najgorzej było jak silnik był ciepły gdy odkręciłem korek podczas pracy silnika to jak stary trabant dmuchało i kopciło .No i poszedłem po przewodach odmy od poryw do ezektora i ta wąska rurka ani w jedną stronę ani w drugą gruba ok, tylko w jedną ,wyczysciłem i puscił ale miałem jecze niesczelnosc na przewodzie odmy który idzie z góry bezbośrednio chyba do skrzyni korbowej załozyłem cybanta .
Zapaliłem auto zagrzał sie , dzwigam korek i zero dymku korek odkręcony leży swobodnie na pokrywie wczesniej aż go podrzucało i co mnie mile zaskoczyło to równomierna praca silnika powiem igła.

Zapaliłem auto zagrzał sie , dzwigam korek i zero dymku korek odkręcony leży swobodnie na pokrywie wczesniej aż go podrzucało i co mnie mile zaskoczyło to równomierna praca silnika powiem igła.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Ostatnio przez te upały dym spod maski zaczął mnie już denerwować ponieważ po wyłączeniu silnika solardach włączał nawiewy i po chwili z tych nawiewów leciał dym...
Dym wydobywa się mniej więcej z miejsc zaznaczonych na czerowno. Najbardziej dokucza to po dłuższym - parogodzinnym postoju.
Czy mogę być prawie pewny, że to te zaślepki wałka rozrządu?
Fota poniżej:
![Obrazek]()
Dym wydobywa się mniej więcej z miejsc zaznaczonych na czerowno. Najbardziej dokucza to po dłuższym - parogodzinnym postoju.
Czy mogę być prawie pewny, że to te zaślepki wałka rozrządu?
Fota poniżej: