00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)
30-00 - Open or Short to Plus
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-00 - Blocked or No Voltage
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent
Pierwszy dotyczy teoretycznie 3(4) pinowego czujnika temperatury wody od strony pasazera.
Drugi to klapka obiegu zamknietego, musze sie temu przygladnac.
Trzeci nie jestem pewien, ale moze miec cos wspolnego z tym ze poprzedniemu wlascicielowi nie wlaczala sie sprezarka z panela, wiec zrobil guzik na krotko i wlacza recznie sprezarke. Mam zamiar to wywalic i zrobic, zeby dzialalo prawidlowo.
Pytanie jest takie, czy w zwiazku z tym ze czujnik G110 pokazuje w VCDSie temp -17'C moze powodowac problem z wlaczeniem sprezarki i zrobili takie cuda z guzikiem na krotko

Wymienilem dzis ten czujnik na nowy i dalej w wartosciach mierzonych w grupie 7 okienko 4 pokazuje -17'C, okienko 3 pokazuje normalna temperature silnika ponad 80'C.
Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego bledu, cos nie tak z okablowaniem, przetarta wiazka to zazwyczaj zwarcie do masy, a nie do plusa.
Co sprawdzic, jak to ugryzc, zeby rozwiazac problem