Wywala mi w climatronicu nastepujace bledy:
00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)
30-00 - Open or Short to Plus
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-00 - Blocked or No Voltage
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent
Pierwszy dotyczy teoretycznie 3(4) pinowego czujnika temperatury wody od strony pasazera.
Drugi to klapka obiegu zamknietego, musze sie temu przygladnac.
Trzeci nie jestem pewien, ale moze miec cos wspolnego z tym ze poprzedniemu wlascicielowi nie wlaczala sie sprezarka z panela, wiec zrobil guzik na krotko i wlacza recznie sprezarke. Mam zamiar to wywalic i zrobic, zeby dzialalo prawidlowo.
Pytanie jest takie, czy w zwiazku z tym ze czujnik G110 pokazuje w VCDSie temp -17'C moze powodowac problem z wlaczeniem sprezarki i zrobili takie cuda z guzikiem na krotko
Wymienilem dzis ten czujnik na nowy i dalej w wartosciach mierzonych w grupie 7 okienko 4 pokazuje -17'C, okienko 3 pokazuje normalna temperature silnika ponad 80'C.
Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego bledu, cos nie tak z okablowaniem, przetarta wiazka to zazwyczaj zwarcie do masy, a nie do plusa.
Co sprawdzic, jak to ugryzc, zeby rozwiazac problem
[A6 C4] Błąd czujnika G110
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Sprezarke podlacze ponownie tak jak powinna byc, bo widze, ze ktos zamiast leczyc przyczyne rozwial problem na krotko
Jest drugi czujnik, ale on ma inne oznaczenie, a VCDS wywala blad wlasnie tego na wtyczke 4-pinowa. Jutro posprawdzam co sie stanie, po wypieciu jednej albo potem drugiej wtyczki z tych czujnikow.
[ Dodano: 2012-07-23, 13:52 ]
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-00 - Speed Deviation too High
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
36-00 - Open Circuit
Te dwa bledy udalo sie zalatwic przekodowaniem climatronika. Bylo 00053, jest 00041 i dziala. Jak wpisalem 00040 to gora climatronika przestala reagowac, mozna bylo przykladowo obnizyc temp, ale juz nie podniesc. <szok>
Zostalo sprawdzenie okablowania do tego czujnika G110 oraz klapka V70 za schowkiem. W najblizszym czasie dopisze, czy udalo sie problemy rozwiazac
Jest drugi czujnik, ale on ma inne oznaczenie, a VCDS wywala blad wlasnie tego na wtyczke 4-pinowa. Jutro posprawdzam co sie stanie, po wypieciu jednej albo potem drugiej wtyczki z tych czujnikow.
[ Dodano: 2012-07-23, 13:52 ]
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-00 - Speed Deviation too High
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
36-00 - Open Circuit
Te dwa bledy udalo sie zalatwic przekodowaniem climatronika. Bylo 00053, jest 00041 i dziala. Jak wpisalem 00040 to gora climatronika przestala reagowac, mozna bylo przykladowo obnizyc temp, ale juz nie podniesc. <szok>
Zostalo sprawdzenie okablowania do tego czujnika G110 oraz klapka V70 za schowkiem. W najblizszym czasie dopisze, czy udalo sie problemy rozwiazac
Andi 2.5 tdi pisze:jest to dolny czujnik i ma kluczowe dzialanie dla zalaczenia sprezarki,wici7 pisze:Witam
Mam podobne problemy w 2,5 Tdi 115 KM. U mnie szwankuje czujnik podający temperaturę na deskę rozdzielczą. Jest to górny czy dolny czujnik? I czy on może mieć wpływ na nie załączenia kompresora??
Sprawdziłem go na krótko to załącza, ale nie przychodzi impuls załączający sprężarkę.
nawet gdy szwankuje, wystarczy go odlaczyc i sprezarka bedzie dzialac,
gorny jest od grzania swiec ,
Dzięki Andi !
Zaczęłą hulać jednak nie na maksa, ale cuś chłodnego już się wydobywa z nawiewów
Pewnie ilość gazu jeszcze muszę sprawdzić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga