Przy okazji wymiany tylnich tarcz i klocków, obejrzałem sobie przód. Dobre jeszcze, ale ktoś mi powie
 dlaczego tam jest 330x28 i od którego modelu mam w przyszłości kupować klocki ?
  dlaczego tam jest 330x28 i od którego modelu mam w przyszłości kupować klocki ?   
 pzdr
 dlaczego tam jest 330x28 i od którego modelu mam w przyszłości kupować klocki ?
  dlaczego tam jest 330x28 i od którego modelu mam w przyszłości kupować klocki ?   
 Witam ja znam tylko trzy rozmiary tarcz do cywilnej c5spth pisze:Witam !
Przy okazji wymiany tylnich tarcz i klocków, obejrzałem sobie przód. Dobre jeszcze, ale ktoś mi powiedlaczego tam jest 330x28 i od którego modelu mam w przyszłości kupować klocki ?

pzdr

 
 
Niestety, ale niespth pisze:Witam !
"Lewian", masz rację.
pzdr
 
 321 mmjest w zacisku dwutłoczkowym HP-2, masz tam klocki 4 szt/koło.daniel1997 pisze:Witam ja znam tylko trzy rozmiary tarcz do cywilnej c5
-288 mm
-312 mm
-321 mm
 ?
?
mała poprawkaRomanS pisze:321 mmjest w zacisku dwutłoczkowym HP-2, masz tam klocki 4 szt/koło.
 ja mam tarcze 321 mm i są tam zamontowane 2 klocki na koło, były też takie wersje
 ja mam tarcze 321 mm i są tam zamontowane 2 klocki na koło, były też takie wersje 


 http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
    http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
RomanS pisze:Tego to juz nie wiem, info zaczerpnałem z Książki Napraw A6 gdzie dla tarcz 321/30 mm jest podany taki zacisk i klocki. Mniejszy zacisk i klocki 2 szt/koło jest dla srednic 288 i 312 mm (zacisk i klocki te same, rózne jarzma).


No ale takich nie ma w tej książce dla A6C5. Podejrzewam, że to jakaś mutacja w zamiennikach. Przecież nikt nie montował by jednocześnie tarcz rózniacych sie średnicą o 1 mmLewian pisze:Gdzieś zagubiłeś jeszcze info na temat tarcz 320mm

