Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] sportowy filtr powietrza

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

[ A6 C5] sportowy filtr powietrza

Post autor: Jigitt » 10 maja 2012, 21:44

Co myślicie o takich wynalazkach jak to:

http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html

Zdaje się to na coś poza ładnym wyglądem, którego i tak spod obudowy nie widać?? :P

Jakie są Wasze opinie na temat czegoś takiego??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 11 maja 2012, 08:58

Zalety:

-Niepowtarzalny sportowy dźwięk

-Lepsze przyśpieszenie

-Zmniejszenie zużycia paliwa

-ÂŁatwy w utrzymaniu wystarczy przemyć go wodą

-Wkład z włókna bawełnianego
same zalety jak widać <rotfl> chociaż tak na prawdę bym to włożył między bajki na półkę z książkami ;p

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 11 maja 2012, 10:39

no właśnie ja też jakoś nie wierzę tym zaletom, stąd moje pytanie do Was, może ktoś założył u siebie coś takiego i może pochwalić się czy są jakieś tego efekty i jakie??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 11 maja 2012, 17:48

SZybciej padnie przepływomierz od przepuszczonego syfu :)

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 11 maja 2012, 20:10

tak z czystej ciekawości pobuszowałem po internecie żeby poczytać nieco o tych wkładkach ;P i jak widać to tylko "wadzi" :]
http://tuning.pl/_tuning_Test_sportowej ... _540_.html
Test był przeprowadzany co prawda na corolli a nie audi ale myślę że to i tak rozwieje wszelkie wątpliwości.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 11 maja 2012, 21:04

gembas, a co sądzisz o tych stożkach ? widziałem raz w audi zamiast ori filtru daje to coś czy lepiej wydech sobie przerobić ?
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 12 maja 2012, 14:17

gembas pisze: ja osobiscie stosuje wkladki K&N,zarowno w silnikach z turbina benzynowych,diesla jak i w wolnossacych, i jestem zadowolony
gembasnapisz zatem swoje spostrzezenia, jaka widzisz/odczuwasz roznice w pracy silnika/w jezdzie po zamontowaniu tego sportowego wkladu K&N
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 12 maja 2012, 14:23

ja swego czasu mialem taka wkladke tylko ze K&N, kupilem juz auto z tym. Moj tuner kazał mi ja wywalić bo puszcza syf, a zeby nie puszczała to trzeba ja czesto myć i oliwić specjalnym olejem a ten olej znowu bardzo ładnie sie przykeja do drucika w przepływce przez co po jakims czasie zaczyna ona zle zliczac.
Biorac pod uwage ze to nic nie daje, trzeba co jakis czas to czyscic i smarowac, do tego niekorzystnie wpływa po jakims czasie na przepływke to szkoda kasy na to. Chyba ze ktos lubi sie chwalic ze ma sportowa wkładke filtra powietrza; :p która daje srylion koni <lol>
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

arek34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:17
Lokalizacja: sieradz

Post autor: arek34 » 12 maja 2012, 16:12

przecież te wkładki to pic na wodę podumajcie jak kolega wyżej wkleił test toyki na tej wkładce przypuszczam że w audi jest podobny wynik to czy w ogóle jesteście wstanie poczuć te 2km więcej bi wątpie wielce a zamiast wkładki zróbcie sobie ramkę na to naciągnijcie 2 warstwy ciękiego płutna a na wierzch 1 warstwę grubego płutna efekt ten sam osiągniecie <radocha> <szok> a wiadomo wszech i wobec że coś kosztem czegoś
maku34

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 04 cze 2012, 20:20

Zadzwiwia mnie wasze podejscie do stożka, ale na dobrą sprawę faktycznie po co to komu skoro zaczyna od [cztery litery] strony!!!
Ja puki co robie swój pierwszy setup na 250PS (koszta) i stożek będzie + stożek na odme.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 06 cze 2012, 00:15

Jigitt, taki wkład jak piszesz... http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html odpusc sobie, szkoda kasy, tak samo wkladke K&N za 230pln, przerabiałem ten temat w oparciu o hamownie...
Jesli chcesz poczuc te pare koni wiecej, ale dopiero po programie to kup stożek:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/122-filtr-itg-89mm.html
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 28 cze 2012, 15:41

Nie chcę Cię arti@R1 krytykować, ale moim skromnym zdaniem to szkoda kasy na ten filtr jaki zaproponowałeś. Uzasadniam to tym iż filtr ten jest dedykowany mocom rzędu 500PS, w twoim przypadku to może się taki filtr sprawuje posiasz moc 320PS. No i jest mały problem potrzebna będzie redukcja z 76mm na 89mm. Osobiście mając 1.8T sam wybiorę sobie coś z R1 dedykowane pod 200-250PS z gąbki + mini filtr na odme.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 30 cze 2012, 23:13

Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 30 cze 2012, 23:25

arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
<okok> a sportowa rurka i aluminiowe dywaniki i jest 700 koni <lol>

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 01 lip 2012, 06:40

arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
Ja proponuję pozbyć się kanapy, tapicerki, podsufitki, fotela pasażera, car audio, dywaników, lusterka wewnętrznego, z tyłu oraz z przodu u pasażera silniczków podnoszących szyby, koła zapasowego, klapy schowka w desce rozdzielczej, ramki, szufladki na kubek, dwóch popielniczek, podłokietnika... bo wiadomo już nie od dzisiaj że najlepszym sposobem na poprawienie osiągów jest odciążenie pojazdu, no i koszt 0zł.

Posiadasz 2.7T i uważasz że skoro u ciebie sprawuje się wyśmienicie to u innych także... lol to nie to samo. Skoro założyciel tematu posiada 1.8T to zapodaj jakiś setup pod konkretnie ten model silnika a nie wciskasz ścieme. Swoją drogą większe nie zawsze oznacza lepsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja