Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] sportowy filtr powietrza

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

[ A6 C5] sportowy filtr powietrza

Post autor: Jigitt » 10 maja 2012, 21:44

Co myślicie o takich wynalazkach jak to:

http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html

Zdaje się to na coś poza ładnym wyglądem, którego i tak spod obudowy nie widać?? :P

Jakie są Wasze opinie na temat czegoś takiego??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 11 maja 2012, 08:58

Zalety:

-Niepowtarzalny sportowy dźwięk

-Lepsze przyśpieszenie

-Zmniejszenie zużycia paliwa

-ÂŁatwy w utrzymaniu wystarczy przemyć go wodą

-Wkład z włókna bawełnianego
same zalety jak widać <rotfl> chociaż tak na prawdę bym to włożył między bajki na półkę z książkami ;p

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 11 maja 2012, 10:39

no właśnie ja też jakoś nie wierzę tym zaletom, stąd moje pytanie do Was, może ktoś założył u siebie coś takiego i może pochwalić się czy są jakieś tego efekty i jakie??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 11 maja 2012, 17:48

SZybciej padnie przepływomierz od przepuszczonego syfu :)

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 11 maja 2012, 20:10

tak z czystej ciekawości pobuszowałem po internecie żeby poczytać nieco o tych wkładkach ;P i jak widać to tylko "wadzi" :]
http://tuning.pl/_tuning_Test_sportowej ... _540_.html
Test był przeprowadzany co prawda na corolli a nie audi ale myślę że to i tak rozwieje wszelkie wątpliwości.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 11 maja 2012, 21:04

gembas, a co sądzisz o tych stożkach ? widziałem raz w audi zamiast ori filtru daje to coś czy lepiej wydech sobie przerobić ?
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 12 maja 2012, 14:17

gembas pisze: ja osobiscie stosuje wkladki K&N,zarowno w silnikach z turbina benzynowych,diesla jak i w wolnossacych, i jestem zadowolony
gembasnapisz zatem swoje spostrzezenia, jaka widzisz/odczuwasz roznice w pracy silnika/w jezdzie po zamontowaniu tego sportowego wkladu K&N
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 12 maja 2012, 14:23

ja swego czasu mialem taka wkladke tylko ze K&N, kupilem juz auto z tym. Moj tuner kazał mi ja wywalić bo puszcza syf, a zeby nie puszczała to trzeba ja czesto myć i oliwić specjalnym olejem a ten olej znowu bardzo ładnie sie przykeja do drucika w przepływce przez co po jakims czasie zaczyna ona zle zliczac.
Biorac pod uwage ze to nic nie daje, trzeba co jakis czas to czyscic i smarowac, do tego niekorzystnie wpływa po jakims czasie na przepływke to szkoda kasy na to. Chyba ze ktos lubi sie chwalic ze ma sportowa wkładke filtra powietrza; :p która daje srylion koni <lol>
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

arek34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:17
Lokalizacja: sieradz

Post autor: arek34 » 12 maja 2012, 16:12

przecież te wkładki to pic na wodę podumajcie jak kolega wyżej wkleił test toyki na tej wkładce przypuszczam że w audi jest podobny wynik to czy w ogóle jesteście wstanie poczuć te 2km więcej bi wątpie wielce a zamiast wkładki zróbcie sobie ramkę na to naciągnijcie 2 warstwy ciękiego płutna a na wierzch 1 warstwę grubego płutna efekt ten sam osiągniecie <radocha> <szok> a wiadomo wszech i wobec że coś kosztem czegoś
maku34

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 04 cze 2012, 20:20

Zadzwiwia mnie wasze podejscie do stożka, ale na dobrą sprawę faktycznie po co to komu skoro zaczyna od [cztery litery] strony!!!
Ja puki co robie swój pierwszy setup na 250PS (koszta) i stożek będzie + stożek na odme.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 06 cze 2012, 00:15

Jigitt, taki wkład jak piszesz... http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html odpusc sobie, szkoda kasy, tak samo wkladke K&N za 230pln, przerabiałem ten temat w oparciu o hamownie...
Jesli chcesz poczuc te pare koni wiecej, ale dopiero po programie to kup stożek:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/122-filtr-itg-89mm.html
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 28 cze 2012, 15:41

Nie chcę Cię arti@R1 krytykować, ale moim skromnym zdaniem to szkoda kasy na ten filtr jaki zaproponowałeś. Uzasadniam to tym iż filtr ten jest dedykowany mocom rzędu 500PS, w twoim przypadku to może się taki filtr sprawuje posiasz moc 320PS. No i jest mały problem potrzebna będzie redukcja z 76mm na 89mm. Osobiście mając 1.8T sam wybiorę sobie coś z R1 dedykowane pod 200-250PS z gąbki + mini filtr na odme.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 30 cze 2012, 23:13

Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 30 cze 2012, 23:25

arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
<okok> a sportowa rurka i aluminiowe dywaniki i jest 700 koni <lol>

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 01 lip 2012, 06:40

arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
Ja proponuję pozbyć się kanapy, tapicerki, podsufitki, fotela pasażera, car audio, dywaników, lusterka wewnętrznego, z tyłu oraz z przodu u pasażera silniczków podnoszących szyby, koła zapasowego, klapy schowka w desce rozdzielczej, ramki, szufladki na kubek, dwóch popielniczek, podłokietnika... bo wiadomo już nie od dzisiaj że najlepszym sposobem na poprawienie osiągów jest odciążenie pojazdu, no i koszt 0zł.

Posiadasz 2.7T i uważasz że skoro u ciebie sprawuje się wyśmienicie to u innych także... lol to nie to samo. Skoro założyciel tematu posiada 1.8T to zapodaj jakiś setup pod konkretnie ten model silnika a nie wciskasz ścieme. Swoją drogą większe nie zawsze oznacza lepsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja