[ A6 C5] sportowy filtr powietrza
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[ A6 C5] sportowy filtr powietrza
Co myślicie o takich wynalazkach jak to:
http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html
Zdaje się to na coś poza ładnym wyglądem, którego i tak spod obudowy nie widać?? :P
Jakie są Wasze opinie na temat czegoś takiego??
http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html
Zdaje się to na coś poza ładnym wyglądem, którego i tak spod obudowy nie widać?? :P
Jakie są Wasze opinie na temat czegoś takiego??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
tak z czystej ciekawości pobuszowałem po internecie żeby poczytać nieco o tych wkładkach ;P i jak widać to tylko "wadzi" ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
http://tuning.pl/_tuning_Test_sportowej ... _540_.html
Test był przeprowadzany co prawda na corolli a nie audi ale myślę że to i tak rozwieje wszelkie wątpliwości.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
http://tuning.pl/_tuning_Test_sportowej ... _540_.html
Test był przeprowadzany co prawda na corolli a nie audi ale myślę że to i tak rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
gembasnapisz zatem swoje spostrzezenia, jaka widzisz/odczuwasz roznice w pracy silnika/w jezdzie po zamontowaniu tego sportowego wkladu K&Ngembas pisze: ja osobiscie stosuje wkladki K&N,zarowno w silnikach z turbina benzynowych,diesla jak i w wolnossacych, i jestem zadowolony
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
ja swego czasu mialem taka wkladke tylko ze K&N, kupilem juz auto z tym. Moj tuner kazał mi ja wywalić bo puszcza syf, a zeby nie puszczała to trzeba ja czesto myć i oliwić specjalnym olejem a ten olej znowu bardzo ładnie sie przykeja do drucika w przepływce przez co po jakims czasie zaczyna ona zle zliczac.
Biorac pod uwage ze to nic nie daje, trzeba co jakis czas to czyscic i smarowac, do tego niekorzystnie wpływa po jakims czasie na przepływke to szkoda kasy na to. Chyba ze ktos lubi sie chwalic ze ma sportowa wkładke filtra powietrza;
która daje srylion koni 
Biorac pod uwage ze to nic nie daje, trzeba co jakis czas to czyscic i smarowac, do tego niekorzystnie wpływa po jakims czasie na przepływke to szkoda kasy na to. Chyba ze ktos lubi sie chwalic ze ma sportowa wkładke filtra powietrza;


-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
przecież te wkładki to pic na wodę podumajcie jak kolega wyżej wkleił test toyki na tej wkładce przypuszczam że w audi jest podobny wynik to czy w ogóle jesteście wstanie poczuć te 2km więcej bi wątpie wielce a zamiast wkładki zróbcie sobie ramkę na to naciągnijcie 2 warstwy ciękiego płutna a na wierzch 1 warstwę grubego płutna efekt ten sam osiągniecie
<szok> a wiadomo wszech i wobec że coś kosztem czegoś

maku34
Jigitt, taki wkład jak piszesz... http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html odpusc sobie, szkoda kasy, tak samo wkladke K&N za 230pln, przerabiałem ten temat w oparciu o hamownie...
Jesli chcesz poczuc te pare koni wiecej, ale dopiero po programie to kup stożek:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/122-filtr-itg-89mm.html
Jesli chcesz poczuc te pare koni wiecej, ale dopiero po programie to kup stożek:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/122-filtr-itg-89mm.html
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
Nie chcę Cię arti@R1 krytykować, ale moim skromnym zdaniem to szkoda kasy na ten filtr jaki zaproponowałeś. Uzasadniam to tym iż filtr ten jest dedykowany mocom rzędu 500PS, w twoim przypadku to może się taki filtr sprawuje posiasz moc 320PS. No i jest mały problem potrzebna będzie redukcja z 76mm na 89mm. Osobiście mając 1.8T sam wybiorę sobie coś z R1 dedykowane pod 200-250PS z gąbki + mini filtr na odme.
arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej


Ja proponuję pozbyć się kanapy, tapicerki, podsufitki, fotela pasażera, car audio, dywaników, lusterka wewnętrznego, z tyłu oraz z przodu u pasażera silniczków podnoszących szyby, koła zapasowego, klapy schowka w desce rozdzielczej, ramki, szufladki na kubek, dwóch popielniczek, podłokietnika... bo wiadomo już nie od dzisiaj że najlepszym sposobem na poprawienie osiągów jest odciążenie pojazdu, no i koszt 0zł.arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej
Posiadasz 2.7T i uważasz że skoro u ciebie sprawuje się wyśmienicie to u innych także...
