Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 24 lut 2011, 20:40

zabek1987 pisze:panowie ale siłą rzeczy temat jest o przyspieszeniu a ja mam miedzy innymi ten problem,ma ktoś jakiś pomysł???
Tak jak pisałem, zamieńcie się z kolegą na przepływki. ;)

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 01 mar 2011, 22:03

zamieniłem sie dziś przepływkami i nie było różnicy,jeszcze jakieś pomysły

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 mar 2011, 22:06

zabek1987, a może po prostu parę kucy Ci się gdzieś rozbiegło? Hamownie bym odwiedził. Będziesz miał czarno na białym...

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 02 mar 2011, 17:19

jak przestawić zapłon w moim aucie? ja mam stałe BTDC 14.3 a powinno być fabrycznie 12

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 02 mar 2011, 18:59

Zapłon się sam będzie przesuwać na wcześniejszy (zwiększać kąt) jeśli zadziałają czujniki spalania stukowego. Generalnie jest zależny od obciążenia czyli położenia pedału gazu, obrotów itd.

zabek1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:17
Lokalizacja: małopolska

Post autor: zabek1987 » 03 mar 2011, 10:24

przepustnice czyściłem, wykonałem adaptacje,i na biegu jałowym pokazuje 14.3 czasami na chwile wskoczy na 15 wiec już na biegu jałowym jest źle ustawiony bo fabrycznie ma być 12,dla chętnych mam logi z kanału 1 2 19 122 mógł by ktoś mi na nie zerknąć?

hekri
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2010, 17:26
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: hekri » 26 cze 2012, 09:29

Odświeżam temat zamieniłem jakiś czas temu moje audi na c5 2.8 193km quattro manual 2000r

Mam pytanie o przyśpieszenie testowałem 2 razy jedynka i dwójka do oporu do 100km/h wychodzi mi za każdym razem 10 sekund to chyba ciut przy dużo. Co może być przyczyną od czego zacząć?

Drugie pytanie miałem wcześniej audi z 2003 roku 2,5tdi i mam kabelek łączył mi się bez problemu mogłem błędy zczytać a teraz w tym audi pisze mi, że nie może się połączyć :(
Pozdrawiam
Krzysiek

Awatar użytkownika
sleppy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
Kontakt:

Post autor: sleppy » 26 cze 2012, 15:55

hekri pisze:Drugie pytanie miałem wcześniej audi z 2003 roku 2,5tdi i mam kabelek łączył mi się bez problemu mogłem błędy zczytać a teraz w tym audi pisze mi, że nie może się połączyć
Prawdopodobnie instalacja gazowa podpięta jest pod linie diagnostyczną (tak jak u mnie)
i nie połączy się w ten sposób, ponieważ Twój kabel widzi to jako zwarcie.
Na czas podpinanie sie kablem do auta trzeba odpinać instalacje gazową.

hekri
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2010, 17:26
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: hekri » 26 cze 2012, 20:41

Miałem tak samo przed założeniem instalacji gazowej więc to nie kwestia gazu.


A jak z przyśpieszeniem ktoś coś podpowie?
Pozdrawiam
Krzysiek

Awatar użytkownika
sleppy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
Kontakt:

Post autor: sleppy » 27 cze 2012, 11:40

hekri pisze:Miałem tak samo przed założeniem instalacji gazowej więc to nie kwestia gazu.
U Ciebie nie była to kwestia gazu ale u mnie jest. Dlatego podałem prawdopodobną przyczynę.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 27 cze 2012, 14:07

Dziwne rzeczy. Ostatnio jechałem traske Warszawa-Lublin ze stryjkiem na 2 samochody. Ja moim 1.8T 150KM, a on Vectrą C 2008r 1.9tdci 150kucy. Ja mam 210Nm, on ma jakieś 330Nm. Jak w Warszawie się tym kajtnąłem, to myślałem, że mnie w kosmos na orbitę wyprowadzi taki ciąg to generuje. SZOK. Ja w moim A6 nie czuję nic - aż myślałem, że może mam coś popsute, jakieś przedmuchy, lambdy, cokolwiek. No i że na trasie to go nie dojdę. Wyjechaliśmy i okazuje się, że normalna trasa bez redukcji - Vectra idzie lepiej. Zredukuję na 4, już idę lekko szybciej. Na 3 biegu Vectra nie ma nic do powiedzenia. Potem na ekspresówce depnęliśmy, to przy 140kmh go wyprzedziłem, a na ,,mecie" w postaci wiaduktu miałem na liczniku 210, Vectra 180. No i niech mi tu ktoś powie O CO CHODZI? Skąd poczucie kosmicznego przyspieszenia w tym dieselu? Z niutów? Ale co mu po tych niutach, jak idzie gorzej od mojego Audi?

hekri
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 mar 2010, 17:26
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: hekri » 27 cze 2012, 16:53

U mnie do 180km/h jakoś idzie powyżej już trochę się męczy trzeba długo cisnąć do 210km/h
Pozdrawiam
Krzysiek

radzik4245
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2010, 05:25
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: radzik4245 » 28 paź 2012, 08:55

u mnie 2.8 quattro 2000r. na jedynce do 70 , dwójka do 120-130, trójka do 170, czwórka nie wiem do ilu bo pojechałem do 220 i zabrakło drogi a było już powyżej 5 tyś obrotów, do 100-tki 8s. sprawdzałem parę razy, skrzynia automat tip i kilku mechaników powiedziało po przejażdżce że ma więcej niż 200 koni i nie wiem o co chodzi bo niby podzespoły oryginalne...ale jestem zadowolony:) Osiągi się poprawiły po wymianie oleju w skrzyni bo ani razu nie miał wymienianego i już był czarny jak smoła.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 28 paź 2012, 23:32

witam 8s do 100 to seria dla tego silnika , przyspieszenie moze byc słabsze przy dóżych kołach szerokich oponach , jesli nie bylo w Twoim silniku gazu nigdy to zapewne jest po prostu w dobrej kondycji i trzyma serie ja jak mierzyłem kiedys to miałem około 8,5s na kapciach 245 r18 ,

ja mam na 1 biegu około 60km/h 2 bieg około 120 dalej z głowy nie podam ale watpie zeby 3 dociagneła do 170 , musze sprawdzic i jutro zrobie EDIT :D

a i dodam ze mam silnik AHA 147Kw z USA czyli teoretycznie mocniejszy od europejskich o 7Km

masz jakis filmik ?

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 30 paź 2012, 10:27

2.8 q i tip ma 10.1 do setki. Na potwierdzenie instrukcja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja